VVV-Venlo - PSV | Zondag 11 april | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het enige wat Zahavi goed deed is inzakken en om de bal vragen. Dat is meer dan de helft van onze aanvallende spelers. Het veldspel was wederom niet om aan te zien. We hebben geluk dat er op basis van klasse 2x is gescoord, want op basis van de tactiek is het niet geweest.
Onze trainer is gewoon een rare vogel...ik ben ook wel klaar met hem. Maar potverdrie een team in het veld kan ook samen besluiten om net ff wat slimmer te spelen, en dat is wat we missen een leider die zegt; ho is ff als Cody en Mario aan de lijn blijven en het veld breed houden dan kan Olivier beter het spel verdelen en dan kan ervan uitzakken om te kaatsen en kan Pablo doorlopen en de steekbal geven....maar dat heeft dus niemand....nee onze trainer zegt maxie en dumfie moeten naar voren om zich dood te lopen en de rest moet de trechter in om op de vierkante cm zich langs een paar tegenstanders te worstelen.
 
Onze trainer is gewoon een rare vogel...ik ben ook wel klaar met hem. Maar potverdrie een team in het veld kan ook samen besluiten om net ff wat slimmer te spelen, en dat is wat we missen een leider die zegt; ho is ff als Cody en Mario aan de lijn blijven en het veld breed houden dan kan Olivier beter het spel verdelen en dan kan ervan uitzakken om te kaatsen en kan Pablo doorlopen en de steekbal geven....maar dat heeft dus niemand....nee onze trainer zegt maxie en dumfie moeten naar voren om zich dood te lopen en de rest moet de trechter in om op de vierkante cm zich langs een paar tegenstanders te worstelen.
Je mist inderdaad de leiders. Die heeft PSV niet en die ga je helaas niet zomaar krijgen. Ik zou enkele transfers toch wel lekker vinden. Unpopular opinion, maar ik zou Dumfries en Malen verkopen. En natuurlijk Rosario, maar dat spreekt voor zich. Leider op de plek van Rosario. Aanvallers genoeg, hopen dat Zahavi wat meer de leidersrol op zich neemt en dan een beer van een vent in de verdediging. Rodriguez terughalen zou ik ook wel een mooie zet vinden. Vind Max verdedigend te slap voor een back. En met het type voetbal dat PSV speelt kan ik een verdedigend solide back wel wat meer waarderen. Gakpo, Madueke, Götze, Ginkel en Teze zijn spelers waar ik mijn hoop op vestig volgend jaar. Ik focus me nu vooral op het einde van het schooljaar halen en daarna hopelijk voorrondes Europa. Leuk uitduel (aka vakantie) meepakken deze zomer als de maatregelen het weer toelaten.

Enfin, ik moet de plantjes water geven. Fijne avond!
 
Je mist inderdaad de leiders. Die heeft PSV niet en die ga je helaas niet zomaar krijgen. Ik zou enkele transfers toch wel lekker vinden. Unpopular opinion, maar ik zou Dumfries en Malen verkopen. En natuurlijk Rosario, maar dat spreekt voor zich. Leider op de plek van Rosario. Aanvallers genoeg, hopen dat Zahavi wat meer de leidersrol op zich neemt en dan een beer van een vent in de verdediging. Rodriguez terughalen zou ik ook wel een mooie zet vinden. Vind Max verdedigend te slap voor een back. En met het type voetbal dat PSV speelt kan ik een verdedigend solide back wel wat meer waarderen. Gakpo, Madueke, Götze, Ginkel en Teze zijn spelers waar ik mijn hoop op vestig volgend jaar. Ik focus me nu vooral op het einde van het schooljaar halen en daarna hopelijk voorrondes Europa. Leuk uitduel (aka vakantie) meepakken deze zomer als de maatregelen het weer toelaten.

Enfin, ik moet de plantjes water geven. Fijne avond!
Dumfries en Malen verkopen een unpopulair opinion? Ik zou er voor tekenen, creatieviteit erbij op t middenveld, ervaring in t hart van de defensie en talenten voor de LB en RB halen (tenzij we Sambo al goed genoeg achten.
 
Het spel was niet heel denderend. Maar toch weer genoeg kansen gehad om een grote uitslag neer te zetten.

In deze fase is alleen de winst belangrijk. Als AZ dan ook niet in loopt op doelsaldo dan was dit gewoon een prima speelronde...
 
Ik heb zowaar de wedstrijd gekeken. Helemaal.
Dit topic heb ik daarom eens een keer niet gelezen.

Wat viel me op:
-Obispo is een verdediger voor volgend jaar, zoals Teze dit jaar opgekomen is. Die komt er wel. Stel hem op! Sinds hij meedoet bij Jong, verliezen ze niet meer, minder tegengoals ook.
-Wat een verademing om een middenvelder (v Ginkel) in de 16 te zien komen. En dan bedoel ik niet de middenvelders van de voorsten. Meer variatie betekent minder druk op de schouders van de voorste 4.
-Tsja, en daar ga ik weer: Rosario, loopt in de dekking als een vleugelverdediger de bal heeft en is daarom over 6 meter al niet te bereiken.
Is slechts 1x met bal aan de rand van de 16 gekomen. Doet niets fout, maar ook niet iets goeds of extra’s, nou ja twee acties/passes die enigzins verrassend waren. De rest was obligaat, geen versnelling, alles in 1 tempo. Heb je gewoon helemaal niets aan. Ja, als er gescoord is, is hij er als de kippen bij om te feliciteren.
-Max is geen back, Dumfries wordt verkocht. Van Ginkel/Boscagli is veel beter/leuker, maar verdedigend zwakker. PSV zou volgend jaar daarom met 3 achterop kunnen gaan spelen, Obispo, Teze en nog iemand. Max: linksmidden. En dan zou zelfs Van Ginkel op de plek van Dumfries kunnen. Kan Sangaré naast Boscagli. Mannenvoetbal.
-Die corners...manmanman...wat slecht. Je zit met je billen bij elkaar dat die bal 6sec later in het doel gaat...bij PSV dmv een counter. Ze kunnen de cornerbal beter direct over de achterlijn trappen, zodat ze meteen georganiseerd kunnen pressen bij de doeltrap van de tegenstander. Heb je meer aan dan dit.
-Götze onzichtbaar. Baal ik van. Zag er tijdens de wedstrijd bij een close-up zeer vermoeid uit.
 
Laatst bewerkt:
Uit het merendeel van de laatste reacties merk ik dat we al veel met volgend seizoen bezig zijn, maar wie gelooft oprecht dat er dan veel gaat veranderen onder Schmidt? Zo lang hij vast blijft houden aan zijn systeem en niet aan zijn spelers verandert er niets en zien we weer een jaar voetbal dat niet om aan te gluren is en wat dan ook nog niets of vrij weinig oplevert. Ik wil gewoon weer trots zijn op ons PSV.
 
Enige lichtpuntje vond ik Zahavi. Zakte vaak terug uit de spits om de bal te vragen en combinatie aan te gaan. De rest stond maar wat stil en hoopte op een magical pass ofzo. Tenenkrommend dat er in balbezig zo weinig wordt gelopen.

Heb zelf naar een skivakantie gekeken tijdens de wedstrijd. Ben wel entousiast over Hinterglemm.
Ai. Zahavi lichtpuntje? Zijn inzet is zelden iets mis mee maar voetballend voegde hij niets toe.
 
Het enige wat Zahavi goed deed is inzakken en om de bal vragen. Dat is meer dan de helft van onze aanvallende spelers. Het veldspel was wederom niet om aan te zien. We hebben geluk dat er op basis van klasse 2x is gescoord, want op basis van de tactiek is het niet geweest.
Moeten spitsen niet gewoon in de spits zijn om een doelpunt te maken? Als je inzakt, ga je toch op de plek van een middenvelder lopen? Dan wordt het daar nog drukker. Of die middenvelder moet natuurlijk diep gaan.
 
Moeten spitsen niet gewoon in de spits zijn om een doelpunt te maken? Als je inzakt, ga je toch op de plek van een middenvelder lopen? Dan wordt het daar nog drukker. Of die middenvelder moet natuurlijk diep gaan.
Nah die van ons zakken nog verdsr terug zodat de backs kunnen opkomen. Eigenlijk is t gewoon een tyfusbende en rent t gros rond als n kip zonder kop.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan