VVV-Venlo - PSV | Zondag 11 april | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Meestal is voor de reacties kansloos verliezen met 1-3 een stuk beter. En als het effe kan doordat Ihattaren met opzet een eigen goal maakt.
En als ie dan in de camera schreeuwt: "ik scoor jullie kapot, vriend!", dan is er een garantie op recordaantallen (Y)
 
Het ziet er voor mij ook redelijk hetzelfde uit. De schaal is wat lastig. Die pieken zullen de wedstrijddagen zijn. Het dal eind maart de interlandperiode?
De spikes zijn wedstrijddagen inderdaad. Het is eigenlijk al jaren zo'n beetje hetzelfde. Constant, zeg maar...
 
Tja wat verwacht je dan met een verloren seizoen, men komt hier meer voor de niet voetbal topics dan voetbal nog
Het is de afgelopen jaren vooral de voorpret waar we het mee moeten doen. Spannende transfers, een voorbereiding die hoop biedt en vooral uitzicht op een prijs. Na de winterstop is het realisme en dat is toch een stuk minder gezellig.
 
Het is de afgelopen jaren vooral de voorpret waar we het mee moeten doen. Spannende transfers, een voorbereiding die hoop biedt en vooral uitzicht op een prijs. Na de winterstop is het realisme en dat is toch een stuk minder gezellig.
was het maar na de winterstop. in November is het al duidelijk dat het wederom armoede troef is. Tegen VVV een matige 1-2 overwinning
 
2x Malen 1x Zahavi 1x Gotze en 1x Madueke.

Wellicht 1x giakoumakis voor de eretreffer.
 
wedstrijd.jpg

Altijd lastig, laatste verliespartij tegen VVV was in de tijd dat Willem Drees nog minister president was, dat hebben d'r maar weinig op t forum meegemaakt volgens mij?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan