VVV-Venlo - PSV | Zondag 11 april | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
cyky3Sd.jpg
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Sangare naast Boscagli mag ik hopen..

Verder hoop ik op een basisplaats voor Ihattaren, Madueke en Oppegard i.p.v. Max, want de eerste heeft wat eredivisie minuten nodig, en Max is echt een drama nu. Tegen VVV moet je dan ook wel kunnen winnen... toch..?
 
Iedereen die op Sangare hoopt is gewoon anti voetbal echt pff, de man werkt hard voor een bal en zonder een bal, als die het dan heeft kan die er niks mee en is elk paas verkeerd.
 
Iedereen die op Sangare hoopt is gewoon anti voetbal echt pff, de man werkt hard voor een bal en zonder een bal, als die het dan heeft kan die er niks mee en is elk paas verkeerd.
Hij kan het wel, dat zag ik eerder in het seizoen al een beetje, toen zijn spel wat beter was. En bij Toulouse verstuurde hij natuurlijk echt goede passes. Maar dat hij het nu niet doet is wat anders dan het niet kunnen.
Nu gaan inderdaad ballen verkeerd die een Fje nog goed kan geven. Als hij ballen op zijn minst gewoon weer simpel bij de goede kleur aflevert dan zijn we al een heel eind want verdedigend vind ik hem best goed. Dan kun je naast hem een controleur neerzetten die meer voor de aanval kan betekenen (Boscagli)
Maar voor welk blok zou jij dan kiezen?
 
Zou op zich wel een goed moment zijn om met Sangaré in de verdediging te experimenteren. Alles is in mijn optiek beter dan Sangaré/Rosario op het middenveld. Max zou ik toch laten staan, is bij uitstek een wedstrijd waarin hij zijn zelfvertrouwen weer wat kan opkrikken. Oppegard kun je altijd na een uur proberen als het met onze Duitse vriend niet wil lukken.
 
Ik denk dat Sangare te klungelig is voor de verdediging, althans zo komt die in z'n spel over.

Men is duidelijk vergeten hoe zijn balaannames zijn... droevig is nog zacht uitgedrukt. Good luck als verdediger. Snap echt niet waar hij alle credits en vertrouwen vandaan heeft gehaald bij het psv publiek
 
Hij kan het wel, dat zag ik eerder in het seizoen al een beetje, toen zijn spel wat beter was. En bij Toulouse verstuurde hij natuurlijk echt goede passes. Maar dat hij het nu niet doet is wat anders dan het niet kunnen.
Nu gaan inderdaad ballen verkeerd die een Fje nog goed kan geven. Als hij ballen op zijn minst gewoon weer simpel bij de goede kleur aflevert dan zijn we al een heel eind want verdedigend vind ik hem best goed. Dan kun je naast hem een controleur neerzetten die meer voor de aanval kan betekenen (Boscagli)
Maar voor welk blok zou jij dan kiezen?
Bij Toulouse/Ligue 1 was het spel ook een factor 2 trager dan bij PSV/Eredivisie. Als je die filmpjes kijkt waarbij hij goede passes verstuurt zie je dat het spel daar veel trager is, en hij kreeg daar veel meer ruimte; hij had dus veel meer tijd om een pass te versturen. Hier zit men er veel korter op en krijg je die tijd niet, of de tegenstander speelt zo teruggetrokken dat je de bal niet kwijt kunt naar voren.
 
Bij Toulouse/Ligue 1 was het spel ook een factor 2 trager dan bij PSV/Eredivisie. Als je die filmpjes kijkt waarbij hij goede passes verstuurt zie je dat het spel daar veel trager is, en hij kreeg daar veel meer ruimte; hij had dus veel meer tijd om een pass te versturen. Hier zit men er veel korter op en krijg je die tijd niet, of de tegenstander speelt zo teruggetrokken dat je de bal niet kwijt kunt naar voren.
Als dat zo is dan ga ik die filmpjes nog maar eens bekijken maar volgens mij speelde hij daar juist meer onder de druk door net voor de eigen 16?
Maar goed het zou wel typisch zijn dat hij bij ons uiteindelijk niet zou slagen terwijl ze hem graag bij Arsenal hadden gezien.
 
Bij Toulouse/Ligue 1 was het spel ook een factor 2 trager dan bij PSV/Eredivisie. Als je die filmpjes kijkt waarbij hij goede passes verstuurt zie je dat het spel daar veel trager is, en hij kreeg daar veel meer ruimte; hij had dus veel meer tijd om een pass te versturen. Hier zit men er veel korter op en krijg je die tijd niet, of de tegenstander speelt zo teruggetrokken dat je de bal niet kwijt kunt naar voren.

Trager dan hier?! Ik ga het mezelf dan niet eens aandoen om het te controleren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan