Vragen en opmerkingen met betrekking tot SeasonClubCards/Club Cards

stom weet ik niet, is voor haar eerder nostalgisch en voor mij heel irritant hahahaha want ik krijg nu het kaartje niet.. We gaan het gewoon proberen en blijven heel hard hopen dat het lukt!!
 
Ik heb ongeveer 2 weken geleden een aanvraag voor een seizoenskaart gedaan samen met nog twee vrienden. Heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat je bericht krijgt van PSV of het verzoek gehonoreerd kan worden?
 
Ik vroeg me af hoe het kan dat we op LL terechtkomen als we als 1ste keus de gehele 2e ring van Oost hadden gekozen, het lijkt me sterk dat heel die ring bezet is :confused:
 
Hallo,

heb een vraag over uitwedstrijden in de europese competities dus hoop dat ik in dit topic goed zit..
ik heb zelf een ONS PSV XL kan ik daarmee iemand meenemen naar uitwedstrijden in de voorronde en evt poulefase wedstrijden
of moet je daar perse een eigen clubcard voor nemen?

bedankt !
 
Mijn vriendin kreeg gisteren per post haar nieuwe clubcard. Neem aan dat SCC's en CC's ongeveer tegelijkertijd verstuurd worden, dus dan zal het niet lang meer duren.
 
Net een nieuwe Seizoenskaart binnen, wist niet eens dat we een nieuwe zouden krijgen.
 
ONS PSV (S,M en XL)

Wat vinden jullie van de pakketten 'ONS PSV' Ze zijne er in verschillende gradaties. Ik zit te twijfelen om me aan te melden. graag jullie meningen en ervaringen?!:cool:(Y)
 
heeft iemand nog een seizoenskaart te koop?
mijn aanvraag hebben ze niet ge'honoreert dus ben nog steeds zoekende

pm me even
dank alvast(Y)
 
heeft iemand nog een seizoenskaart te koop?
mijn aanvraag hebben ze niet ge'honoreert dus ben nog steeds zoekende

pm me even
dank alvast(Y)

Wellicht dat ze halve seizoenskaarten verkopen na de winterstop.. ( en ja de mensen snappen wel dat ik een hele kaart bedoel voor een half seizoen ;) )
Heb dit weleens bij andere clubs gezien.
Of ze dit ook bij Psv doen durf ik alleen niet met zekerheid te zeggen.
 
Zijn er hier mensen eventueel (niks is nog zeker, maar ik wil graag naar PSV FEYENOORD) hun CC zouden overwegen uit te lenen? Of is dat in any way link ofzo? bvd
 
Terug
Bovenaan Onderaan