Vragen en opmerkingen met betrekking tot SeasonClubCards/Club Cards

heyy flippie dat is idd best raar!!
heb hier de bevestiging naast me liggen.
(ik heb hem wel van iemand overgenomen die ging stoppen mischien is dat het)?
anders zal ik het niet weten.
weet iemand hier meer van?? alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
hallo waterrobben bedankt voor je uitleg!
vond het al raar dat ik wel een bevestiging heb en die jongen niet
maar nu is het duidelijk nogmaals bedankt fijne avond
 
Had je ook effectief contact met de afdeling Kaartverkoop of met een andere afdeling (PSV FANdesk ofzo). Het kan in ieder geval best zijn dat forumlid Maantje een eerdere bevestiging kreeg omdat hij de kaart overnam van een kennis/familielied, dan iemand die effectief een plaats toegewezen krijgt van PSV. Dat laatste houdt sowieso meer in, gezien de vele aanvragen die PSV krijgt. Die bevestigingen volgen in de loop van volgende maand.

Dit klopt de seizoenskaarten die verlengd worden en overgenomen worden eerst behandeld en daarna gaan ze pas nieuwe plaatsen verdelen dit omdat er ook seizoenskaart houders zijn die opzeggen ed en dit kan nog tot eind mei!!
 
bevestiging Seizoenskaard

Yes heb de bevestiging gekregen per mail dat ik dit jaar een kaard heb :):):)
Vak PR rij 34 tm 45 dat is nog niet helemaal bekend.
zit er iemand hier toevallig in de buurt en is dit een plaatsts met een goed uitzicht?
 
heyy flippie gefeliciteerd met je seizoen club card!! gr maantje
mischien zien we elkaar nog eens op oost!
 
bedankt voor de foto en felicitaties:) dit is in iedergeval een stukje goedkoper dan wat ik vorig jaar gedaan had ik ging elke keer losse kaartjes hallen circa 30 euro per stuk :) en voor de klasieke wedstrijden kwam ik nog niet eens in aanmerking. nu kan ik ze tenminste allemaal bijwonen.
 
LL, best een gezellig vak. Jammer dat er een paal voor je harses staat:D
Heb dr 1 keertje gezeten:p

Is dat LL dat vak waar je niet de tvschermen kan zien, waar er idd geen sweer is en waar die stoeltjes omhoog klappen? Daar zat ik dan bij PSV-NEC, ergens bovenaan, viel mij wel tegen jah...
 
Maar PS. In dat vak is nog meer sfeer dan vlak boven de middellijn van de Arena, en ik kan het weten, want mijn buurman nam me anderhalf jaar geleden mee naar Ajax - Willem 11. (5-1). :p Maar wees maar niet bang, heb in anderhalf jaar tijd ook weer 3 PSV-wedstrijden bezocht, dus ik ben echt wel een PSV-supp. Had dit jaar trouwens pech, heb namelijk PSV-NEC bezocht en PSV-AZ. Allebei gelijkspel:( Bij PSV-AZ was ik VIP, ik won een prijs uit de VI:D. kreeg een shirtje uit handen van Reker:D. En op de foto geweest met Bert van Marwijk.:D.
Maar goed, ik dwaal wel heeel erg af:eek: Mijn excuses:D
 
Ik wil geen spelbederver zijn ik heb dit jaar weer X aangevraagt en ook X gekregen... dus wachtlijst van 8 jaar my ass! Trouwens effe iets anders :p Wanneer krijgen wij de seizoenskaart? : Moeten wij die ophalen of sturen ze die op of wat?
 
We hebben er ook een seizoenskaart bij, alleen niet 1tje naast de andere 2.
Dus ja, dan moet ons pap steeds apart gaan zitten, en een van mijn broeders langs mij:D
Ik blijf dus gewoon heel het seizoen, en die andere 2 die wisselen.
 
heyy mensen morgen 30juni is het weer zover seizoen club card word weer afgeschreven van je bank/girorekening duszz let erop dat je er wat heb opstaan om teleur stelling te verkomen!! gr maantje
 
Vak UU, niet op Seatwave

Ik heb 2 kaartjes op familie vak UU. Tegen VVV Venlo ben ik helaas op vakantie. Dus, ik heb via PSV Seatwave (Skelper) geprobeert die 2 kaartjes te verkopen, maar vak UU is nergens te vinden daar. Weet iemand waarom, en wat is de oplosing?
 
Na eenn aantal jaar geleden de seizoenskaarten opgezegd te hebben kom ik er nu niet meer tussen. Er is geen wachtlijst dus ieder jaar opnieuw proberen.

En nu bestel ik tickets via mijn clubcard. Gisteren de nieuwe gekregen, vandaag geprobeerd voor PSV-VVVV kaartkes te kopen, en.... niks, nada nop. Mijn barcode wordt niet erkend. Balen hoor!
 
Vak UU is de Family Corner, en die kaartjes kan je - net als voor vak ZZ (Jongerenrang) - niet on-line kopen/verkopen. Je gaat best even langs PSV Kaartverkoop om dit te regelen. Kan je morgen zelfs al doen, op zaterdag zijn ze van 9 tot 12 open en in de week van 10:00 en tot 17:30. Bij PSV Kaartverkoop kan je je plaats voor die ene wedstrijd wel inleveren, zodat men zelf deze kaarten zelf kan vrijgeven. Kaarten voor vak UU & ZZ zijn uitsluitend te verkrijgen bij PSV Kaartverkoop zelf, dus vandaar dat je ze via Skelper niet kan verkopen.

Bedankt, dat wist ik niet.
Handig als je in Eindhoven woont, maar als je nog de train of auto moet pakken, dan is de financiële voordeel weg. Waarschijnlijk ga ik dan een vriend van mij en zijn zoon blij maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan