Vragen en opmerkingen met betrekking tot SeasonClubCards/Club Cards

Mijn buurman doet zij nseizoenkaart op West weg, onderste ring....
 
Laatst bewerkt:
Er is een wachtlijst van acht jaar:eek:

Psv werkt NIET met een wachtlijst:cool: Oost is gewoon elk jaar proberen maar als je BV GG invuld heb je best kans dat je meteen een kaart hebt en dan kan je nog elk jaar wat anders aangeven om beter te kunnen zitten( ik niet ik zit goed waar ik zit!!!:D)
 
Vak GG is idd wel lekker, goed zicht etc. Helaas is het een beetje rustig daar. Ik denk dat ik met mn fanatieke geschreeuw nog te wild voor Oost ben:D
 
Te laat ?? ik heb het formulier 2 dagen na het verschijnen van het formulier op de post gedaan. maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ik een aantal dagen, me verslapen heb


2 dagen na start inschrijving is dus 2 dagen te laat. Hebben het vorig jaar 1 dag later opgestuurd...en vielen al buiten de boot.

Dit jaar direct na verschijnen inschrijf formulier de zooi ingevuld etc, beatrix gelikt en ding als de sodemieter op de bus gegooid...

...als het nu nog te laat binnen is gekomen, moet ik helaas de postbode liquideren.
 
heb al 2pogingen gedaan om een seizoenkaart te krijgen!
en steeds was het negatief wat ze me stuurde!! nu heb ik mischien meer geluk een collega van mijn daar de neef van gaat er mee stoppen!! nu heb ik gevraagt of ik hem mischien mocht overnemen en hij vond het goed dusszz waarschijndelijk zit ik er vanaf volgend seizoen bij op oost
 
Woonde ik maar dichtbij genoeg om regelmatig te gaan kijken. Met de rest van de familie die voor Ajax is is het op je 16e vrij moeilijk om vanuit Essen regelmatig naar Eindhoven te gaan, laat staan dat je dan nog iemand vind die mee wilt gaan kijken.. :D Het gaan nog zure tijden worden volgend jaar (het jaar erna ga ik waarschijnlijk in Maastricht studeren), in België geen Eredivisie Live, minder en minder streams -> samenvattingen :(
 
2 dagen na start inschrijving is dus 2 dagen te laat. Hebben het vorig jaar 1 dag later opgestuurd...en vielen al buiten de boot.

Dit jaar direct na verschijnen inschrijf formulier de zooi ingevuld etc, beatrix gelikt en ding als de sodemieter op de bus gegooid...

...als het nu nog te laat binnen is gekomen, moet ik helaas de postbode liquideren.
Dat wordt dus de postbode liquideren ben ik bang... Als je kijkt wat er iedere keer staat bij de kaartverkoop voor de nwe seizoenskaarten... pfieuw... en dan te bedenken dat er maar een beperkt aantal zijn...
 
west

nou ik weet zekker dat ik goed zit west rij 7 stoel 11 dat is gewelgige plek ik zit daar egt geweldig en blijf daar zitte want als ik een andere ziezoenskaart wil moet je heel lang wagten maar kom gezellig op west er komt meer sfeer maar er zitte wel geakuh.:p
 
Ik zit nu op ZZ , maar word erges vroeg int seizoen 16 ,, en k wil eigenlijk naar oost maar hoe zit da dan want ik wil wel een seizoenskaart op ZZ en dan wanneer dr ooit een plaats vrijkomt naar Oost.
Iemand tips ofzo ?:D
 
Gewoon volgend jaar kaart voor oost vragen...geloof dat mensen vanaf ZZ wel voorrang hebben,tenminste dat zeiden ze vorig jaar tegen me
 
wanneer krijgen wij een antwoord op de aanvraag van een seizoenskaard?

Ik wil eigenlijk weten wanneer we precies een antwoord krijgen op onze aanvraag van een seizoenskaard.
Ik ben echt benieuwd of ik deze keer in aanmerking kom.
Weet iemand een antwoord op mijn vraag?
 
Dat heb ik gedaan toen ik het aanvraag formulier verstuurd had, het antwoord wat ik onvangen heb is dat dit ergens in juni bekend wordt.
Maar omdat ik er zo naar uit kijk en hoop zo snel mogelijk een anwoord te krijgen dacht ik misschien weet iemand de exacte datum al.
maar ik ga jou advies opvolgen dan bel ik gewoon nog maar een keer:)
 
Dat heb ik gedaan toen ik het aanvraag formulier verstuurd had, het antwoord wat ik onvangen heb is dat dit ergens in juni bekend wordt.
Maar omdat ik er zo naar uit kijk en hoop zo snel mogelijk een anwoord te krijgen dacht ik misschien weet iemand de exacte datum al.
maar ik ga jou advies opvolgen dan bel ik gewoon nog maar een keer:)

Ik hoorde het vorig jaar geloof ik eind mei en eind juni is het bedrag afgeschreven van mijn rekening
 
ik heb mijn bevestiging al gekregen er staat in
bijgaande ontvangt u de bevestiging van uw toegewezen plaats voor het volgende seizoen 2009-2010 vak v en nog een heel verhaal onderin staat dat het 30juni van mijn bankrekening word afgeschreven hoperlijk heb ik hiermee jouw vraag beantwoord flippie.. anders hoor ik het wel;)
 
Dat is erg snel gegaan bij jou (gefeliciteerd) ik heb het ongeveer een uur na dat de inschrijfformulieren verschenen ingevuld en terug gemailed.

Bedankt voor je melding
 
Ik moet volgend seizoen weg van zz en had een seizoenkaart voor oost aangevraagd, en heb al een bevestiging terug. dus die wachtlijst is onzin( al had ik wel al vaker aangegeven dat ik naar oost wilde)
 
Ik heb net opnieuw contact gehad met psv fanclub, en gevraagd waarom sommige mensen al een besvestiging gehad hebben op hun aanvraag.. PSV geeft aan dat dit nog helemaal niet bekend is en dat dit ergens tussen de 1 ste - 2 de week van Juni bekend wordt gemaakt.
raar dus dat sommige wel al een antwoord hebben gehad hebben met een akkoord bevestiging voor volgend jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan