Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Ook uit het Noorden?
Ja mijn oudste heeft het ook gekregen, alleen ben nog niet volledig gevaccineerd, dus geen zin in die poespas. Helaas!
Ja ik woon in noord oost Friesland.
ik ben gelukkig al wel volledig gevaccineerd dus dat scheelt inderdaad een boel gedoe. Was anders ook niet gegaan.
 
Ja dat scheelt. Had liever gehoopt op Galatasaray om het echie.

Drachten-City? ;)
Ja dat is nog leuker maar voor een eerste keer met m’n dochter vind ik dit oké. Als ze te moe is of t niet trekt ofzo is t niet erg om weg te gaan 🤣

nee geen Drachten. Klein dorpje op 30 min van Drachten.
 
Wij skippen PAOK om psv - gala te bezoeken. Hopelijk blijven er wat tickets voor reguliere club cards over
 
Ja dat is nog leuker maar voor een eerste keer met m’n dochter vind ik dit oké. Als ze te moe is of t niet trekt ofzo is t niet erg om weg te gaan 🤣

nee geen Drachten. Klein dorpje op 30 min van Drachten.

Kreeg nu ook mail van de supp vereniging dat ik ook naar deze wedstrijd kon met nu vermelding van een gratis test etc.
Dit stond niet bij die van de Phoxy Club. Waardeloos. Anders had ik alsnog wel heen gegaan.
 
Guten Tag liebe Freunde,
gibt es noch Karten (PSV-Gala) abzugeben, da ich gerne das Spiel besuchen möchte. Leider ist aktuell eine Mitgliedschaft nicht möglich und aufgrund der Regelungen auch kein freier Verkauf hervorgesehen. Vielen Dank im Voraus!
 
Kreeg nu ook mail van de supp vereniging dat ik ook naar deze wedstrijd kon met nu vermelding van een gratis test etc.
Dit stond niet bij die van de Phoxy Club. Waardeloos. Anders had ik alsnog wel heen gegaan.
Bij mij stond dit in de mail:


Bestel direct jouw gratis kaarten
Via de button hierboven kun jij twee gratis kaarten voor de wedstrijd aanvragen. Dit kan tot en met maandag 5 juli 12.00 uur. Uiterlijk vrijdag 9 juli ontvang je jouw toegangskaarten per mail. Voor toegang tot het Philips Stadion worden de regels die opgesteld zijn door de Nederlandse overheid gevolgd. Dit betekent dat jouw begeleider via de App Corona Check een toegangscode moet kunnen overleggen voordat jullie het stadion ingaan.​
 
Bij mij stond dit in de mail:


Bestel direct jouw gratis kaarten
Via de button hierboven kun jij twee gratis kaarten voor de wedstrijd aanvragen. Dit kan tot en met maandag 5 juli 12.00 uur. Uiterlijk vrijdag 9 juli ontvang je jouw toegangskaarten per mail. Voor toegang tot het Philips Stadion worden de regels die opgesteld zijn door de Nederlandse overheid gevolgd. Dit betekent dat jouw begeleider via de App Corona Check een toegangscode moet kunnen overleggen voordat jullie het stadion ingaan.​
Een mailtje doet wonderen. Uiteindelijk alsnog 2 gratis kaartjes gekregen. Na overleg gaat de vrouw en de jongste ook maar mee :lol: Beeldschermpjes in de auto..

Ja niets over gratis, wel in de andere mail. Inmiddels test geregeld voor de dag er voor.
 
Een mailtje doet wonderen. Uiteindelijk alsnog 2 gratis kaartjes gekregen. Na overleg gaat de vrouw en de jongste ook maar mee :lol: Beeldschermpjes in de auto..

Ja niets over gratis, wel in de andere mail. Inmiddels test geregeld voor de dag er voor.
Mooi man! Friese deel van het Forum is present!
 
Terug
Bovenaan Onderaan