Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Hier eigenlijk hetzelfde principe, ook nagenoeg dezelfde plekken.
Never change a winning seat!

Heb er weer zin in! Afgelopen seizoenen veel te weinig geweest, maar vanaf dit jaar kan ik gratis reizen met OV (top reiskostenregeling van werk). Scheelt me gewoon een eurootje of 50 per wedstrijd, maakt het een stuk interessanter om te gaan :)
 
Hop, PassePartout binnen, gaan de wedstrijd eens van de lange zijde bekijken. En kreeg korting op mn passe-partout (€8.50)
 
:D
Kaart"verkoop" is gestart voor de eerste 4 thuiswedstrijden. Ik had een mail gekregen dat ik een van de eerste 4 thuiswedstrijden kan kiezen om aanwezig te zien. Vanaf 10 uur begon de verkoop en vanaf 9.30 kan je inloggen en dan kreeg je een random nummer in de wachtrij. Er waren dus meer dan 5000 wachtenden voor me om 10.00 uur. Na ongeveer een 45 minuten (De duur van een voetbalhelft) was ik aan de beurt en had ik 10 minuten de tijd om een bestelling te plaatsen.
Ik heb gekozen voor de wedstrijd PSV - Fortuna Sittard. Naar ik hoop de grootste kans op veel goals en weinig ergernis. Op 4 oktober (dierendag). Ik zal zien of het beest in mij zich in kan houden en het bij klappen kan houden en niet te juichen. :speechless: :D Voor het eerst weer in het stadion na de thuiswedstrijd tegen Feyenoord op 1 maart. Dat is vandaag al precies een half jaar geleden.
 
:D
Kaart"verkoop" is gestart voor de eerste 4 thuiswedstrijden. Ik had een mail gekregen dat ik een van de eerste 4 thuiswedstrijden kan kiezen om aanwezig te zien. Vanaf 10 uur begon de verkoop en vanaf 9.30 kan je inloggen en dan kreeg je een random nummer in de wachtrij. Er waren dus meer dan 5000 wachtenden voor me om 10.00 uur. Na ongeveer een 45 minuten (De duur van een voetbalhelft) was ik aan de beurt en had ik 10 minuten de tijd om een bestelling te plaatsen.
Ik heb gekozen voor de wedstrijd PSV - Fortuna Sittard. Naar ik hoop de grootste kans op veel goals en weinig ergernis. Op 4 oktober (dierendag). Ik zal zien of het beest in mij zich in kan houden en het bij klappen kan houden en niet te juichen. :speechless: :D Voor het eerst weer in het stadion na de thuiswedstrijd tegen Feyenoord op 1 maart. Dat is vandaag al precies een half jaar geleden.
Ik ga naar PSV-ADO, vandaag precies over twee maanden. ;) Ruim voor 10.00 uur in de wachtrij gaan staan en moest ongeveer 10 minuten wachten.
 
Ik ga naar PSV-ADO, vandaag precies over twee maanden. ;) Ruim voor 10.00 uur in de wachtrij gaan staan en moest ongeveer 10 minuten wachten.

Dat is niet helemaal fair geformuleerd natuurlijk, beetje afhankelijk wat jij als ruim voor 10:00 ziet.
Als je bijvoorbeeld twee uur voor 10:00 al in de rij plaats nam en om 10:10 geholpen werd,
dan heb je niet 10 minuten moeten wachten, maar 2uur en 10 minuten. ;)
 
Dat is niet helemaal fair geformuleerd natuurlijk, beetje afhankelijk wat jij als ruim voor 10:00 ziet.
Als je bijvoorbeeld twee uur voor 10:00 al in de rij plaats nam en om 10:10 geholpen werd,
dan heb je niet 10 minuten moeten wachten, maar 2uur en 10 minuten. ;)
Ja, klopt. ;) Ik moest vanaf 10.00 uur idd 10 minuten wachten. Je kon overigens vanaf 9.30 uur in de rij gaan staan, maar het maakte niet uit of dat meteen om 9.30 uur deed of om 9.59 uur. Om 10.00 uur werd namelijk de hele wachtrij gehusseld en kreeg iedereen een willekeurig nummer toegekend. Wie na 10.00 uur inlogde, werd achter die eerste wachtrij geplaatst.
 
Ja, klopt. ;) Ik moest vanaf 10.00 uur idd 10 minuten wachten. Je kon overigens vanaf 9.30 uur in de rij gaan staan, maar het maakte niet uit of dat meteen om 9.30 uur deed of om 9.59 uur. Om 10.00 uur werd namelijk de hele wachtrij gehusseld en kreeg iedereen een willekeurig nummer toegekend. Wie na 10.00 uur inlogde, werd achter die eerste wachtrij geplaatst.

Top, helder. Hoe is dat trouwens als je nu met een vriend of familielid een wedstrijd wilt bezoeken, krijg je dan twee stoelen naast elkaar toegewezen (word je als huishouden gezien) of moet je dan ook nog een x aantal plaatsen tussenruimte houden?
 
Top, helder. Hoe is dat trouwens als je nu met een vriend of familielid een wedstrijd wilt bezoeken, krijg je dan twee stoelen naast elkaar toegewezen (word je als huishouden gezien) of moet je dan ook nog een x aantal plaatsen tussenruimte houden?

Er blijven telkens drie stoelen leeg tussen supporters die niet tot één huishouden behoren, m.u.v. kinderen t/m 18 jaar. Alleen seizoenskaarthouders kunnen voorlopig naar thuiswedstrijden.
Volgens mij zijn er geen losse kaarten te koop. Dus als je met een vriend of familielid een wedstrijd wil bezoeken moeten beiden een seizoenskaart hebben en ook nog voor hetzelfde vak. Dan kunnen ze samen kaarten bestellen en naast elkaar zitten, mits beiden tot één huishouden behoren.
 
Top, helder. Hoe is dat trouwens als je nu met een vriend of familielid een wedstrijd wilt bezoeken, krijg je dan twee stoelen naast elkaar toegewezen (word je als huishouden gezien) of moet je dan ook nog een x aantal plaatsen tussenruimte houden?
Alleen met leden uit hetzelfde huishouden mag je naast elkaar zitten, anders zitten er altijd drie stoelen tussen jou en je vriend(en).

/edit: Wat Penalty zegt dus. ;)
 
Mijn dochter heeft twee kaarten vd Phoxy club gekregen voor de wedstrijd tegen Paok. Gezien ik in het hoge noorden woon heb ik het idee om na de wedstrijd een hotel te nemen en dan de volgende ochtend weer huiswaarts te keren.

iemand een hotel tip op loopafstand vh stadion waar je ook gelijk kan parkeren?
 
Het Inntel Hotel is echt nog geen 5 minuten lopen van het stadion, en aan de andere kant van de straat zit een parkeergarage.
 
Laatst bewerkt:
Mijn dochter heeft twee kaarten vd Phoxy club gekregen voor de wedstrijd tegen Paok. Gezien ik in het hoge noorden woon heb ik het idee om na de wedstrijd een hotel te nemen en dan de volgende ochtend weer huiswaarts te keren.

iemand een hotel tip op loopafstand vh stadion waar je ook gelijk kan parkeren?
Leuk! Veel plezier!
 
Het Inntel Hotel zicht echt nog geen 5 minuten lopen van het stadion, en aan de andere kant van de straat zit een parkeergarage.
Top! Ga ik die opzoeken.dankjewel
Leuk! Veel plezier!
Dank! Wordt haar eerste wedstrijd. Vorig jaar naar de 5 jarigen training geweest in t stadion, prachtige dag gehad.
Nu dit maar eens proberen. Alleen nog even regelen met werk! 😬
 
Mijn dochter heeft twee kaarten vd Phoxy club gekregen voor de wedstrijd tegen Paok. Gezien ik in het hoge noorden woon heb ik het idee om na de wedstrijd een hotel te nemen en dan de volgende ochtend weer huiswaarts te keren.

iemand een hotel tip op loopafstand vh stadion waar je ook gelijk kan parkeren?

Ook uit het Noorden?
Ja mijn oudste heeft het ook gekregen, alleen ben nog niet volledig gevaccineerd, dus geen zin in die poespas. Helaas!
 
Terug
Bovenaan Onderaan