Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Ik heb vanmiddag een e-mail ontvangen waarin staat dat er inmiddels 15.000 passe-partouts verkocht zijn. Dat zijn passe-partouts voor de eigen plaats. Seizoenskaarthouders kunnen vanaf morgen t/m dinsdag 10-09 nog een passe-partout kopen voor een andere plaats indien eigen plaats niet gekocht is

Geregeld 2 passe partouts :biceps:
 
Ik snap het ook niet goed. Vrijdag zonder problemen 5 passe-partouts op Oost kunnen kopen. Waarom willen zelfs de fanatiekste supporters niet naar deze wedstrijden?
 
Ik snap het ook niet goed. Vrijdag zonder problemen 5 passe-partouts op Oost kunnen kopen. Waarom willen zelfs de fanatiekste supporters niet naar deze wedstrijden?

Omdat Oost juist vol staat met niet fanatieke supporters? Competitiewedstrijden hebben nog altijd waardeloze sfeer. Blij dat een groot deel af ziet van EL, biedt sfeermakers de mogelijkheid om zich te verenigen op Oost. Ik kijk er nu al naar uit :).
 
Ik snap het ook niet goed. Vrijdag zonder problemen 5 passe-partouts op Oost kunnen kopen. Waarom willen zelfs de fanatiekste supporters niet naar deze wedstrijden?
Omdat dit toernooi vergelijkbaar is met de KKD.
 
Thanks man! En het is gelukt, vak E. :)
Jij hebt zelf ook kaarten gehaald?
No problemo, goed bezig! Volgens mij ook een leuk vak!
Ik had al voorzien dat jij daar kaartjes ging kopen, dus ik heb precies gespiegeld van jou kaartjes gekocht in vak S :ROFL:

Zonder grappen, de vorige keer tegen Apollon zaten we ook in vak S, en dat was eigenlijk zo goed bevallen dat we nu weer kaartjes daar hebben gekozen (bijna op exact dezelfde plekken als de vorige keer!)
 
Overigens de vorige keer wel grappig, we hadden kaartjes gekocht op rij 13, maar toen we daar aankwamen waren onze stoelen al bezet. De mensen op onze plek claimden dat het rij 14 was (en de rijen erachter beaamden dat zij rij 15, 16 en 17 waren. Wij dus maar een rij lager gaan zitten. Uiteindelijk in de rust gecheckt, we zaten toch echt een rij te laag (en met ons dus een half vak :ROFL:).
 
No problemo, goed bezig! Volgens mij ook een leuk vak!
Ik had al voorzien dat jij daar kaartjes ging kopen, dus ik heb precies gespiegeld van jou kaartjes gekocht in vak S :ROFL:

Zonder grappen, de vorige keer tegen Apollon zaten we ook in vak S, en dat was eigenlijk zo goed bevallen dat we nu weer kaartjes daar hebben gekozen (bijna op exact dezelfde plekken als de vorige keer!)

Hier eigenlijk hetzelfde principe, ook nagenoeg dezelfde plekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan