Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Weet iemand wat het verschil is tussen de geel gekleurde stoelen en de groen gekleurde stoelen als ik online tickets wil kopen? Gaat vooral om de vakken aan de korte zijde in het midden.
Is een van de twee niet met verminderd zicht ivm steunpalen van het dak?
 
The Queue-it experience. Foei.

Moet ik even kwijt. Wat een dramatische manier om passe-partouts aan niet SCC mensen maar wel leden van de supportersverenigingen te verkopen.
 
Ik wil voor de EL 2 passepartouts kopen, voor mijn broer en mij. We hebben allebei een club card.
Wat mij dan niet zo duidelijk is aan dit verhaal is hoe ik simpel voor elkaar kan krijgen dat we naast elkaar zitten. Want het lijkt neer te komen op deze 2 scenario's:

1. Hij koop met zijn club op kaart op 10 september 1 kaart in een bepaald vak en ik ook. We moeten dan tijdens het kopen communiceren en hopen dat we plekken naast elkaar vinden;
2. Ik koop op 10 september een kaart in een bepaald vak, en op 11 september kan ik dan hopen dat ik met de extra passepartouts die dan beschikbaar zijn nog een plek naast mijn eerdere plek kan vinden (lijkt me zeker een risico).

Beide scenario's zijn niet ideaal, maar kloppen volgens mij wel. Toch?
Het lijkt erop dat het oude systeem, waar je meerdere Club Card-nummers kon invoeren en dan kon kopen, toch beter was. Of mis ik iets?
 
Het lijkt erop dat het oude systeem, waar je meerdere Club Card-nummers kon invoeren en dan kon kopen, toch beter was. Of mis ik iets?
Er is toch een optie 'Familie en vrienden' waarmee je door het invoeren van zijn/haar gegevens kaarten voor die persoon kan kopen. Volgens mij is dat wat je zoekt. Ik weet niet of het voor Passe-Partouts gaat werken, maar voor normale tickets werkt het wel.

Overigens zie ik behalve dat ene nieuwsartikel nog geen informatie over de kaartverkoop van de EL tickets, zoals bijvoorbeeld prijzen en de tijden dat de verkoop begint. Is deze informatie wel ergens?
 
Als ik t goed zag is goedkoopste passepartout €50,-. Zie op twitter voorbijkomen dat bij Feyenoord t begint op €158,- :unsure:
 
Als ik t goed zag is goedkoopste passepartout €50,-. Zie op twitter voorbijkomen dat bij Feyenoord t begint op €158,- :unsure:

Yep, West is bijvoorbeeld € 50. Is nog te doen. Misschien is het compensatie voor het belabberde spel van de afgelopen periode.
 
Of omdat 5 jaar geleden het met €60,- ook nog niet vol zat..
Hoe zou dat dit jaar zijn? Voor mijn gevoel zou dit gewoon zo goed als uvk raken! Puur om de toch best aardige tegenstanders en omdat men zich meer bewust raakt van het feit dat supporters nodig zijn voor een goed resultaat!
Ik heb mijn kaartjes al binnen en heb er zin in
 
Weet iemand die al kaarten gekocht heeft, wat de stand van verkoop momenteel is?
Willen graag vrijdag 2 PP kopen.
 
Vanaf woensdag 11 september kan ik nog extra passe partous kopen. Dus als je dat wil stuur maar een privebericht
Was een grapje. Jij zei ik heb voor u bestelt. Ach je snapt hem wel haha. Maar bedankt voor het aanbod. Ik sla over zo lang we nog met Zoet op doel de wedstrijd ingaan.
 
Weet iemand die al kaarten gekocht heeft, wat de stand van verkoop momenteel is?
Willen graag vrijdag 2 PP kopen.

Ik heb vanmiddag een e-mail ontvangen waarin staat dat er inmiddels 15.000 passe-partouts verkocht zijn. Dat zijn passe-partouts voor de eigen plaats. Seizoenskaarthouders kunnen vanaf morgen t/m dinsdag 10-09 nog een passe-partout kopen voor een andere plaats indien eigen plaats niet gekocht is
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan