Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Ojaaaa,

TOCKETBOS IS ER OOK WEER IN VELDHOVEN !!!

Bij het vertrouwde adres Sigarenzaak Dillen in het Citycentrum van Veldhoven hebben ze sinds deze week weer ticketbox.

Daar werden altijd veel PSV kaarten verkocht. Hij was zelfs het beste kaartverkooppunt van Brabant!!!

Nu hebben ze daar gelukkig weer kaartjes (en zonder toeslag!!)
Omdat ze daar de meeste kaarten verkochten hebben ze ticketbox toch weer terug gekregen.
 
waarom word er altijd zo gezeurd over die combi's?
die combi's zijn er gewoon , en dat gaan ze echt niet veranderen omdat 200 supporters van psv het er niet mee eens zijn.
en psv heeft er verder ook geen reet aan als bepaalde supporters niet komen omdat er toevallig een combi is.

ik woon zelf in Haarlem , ( ja 10 minuten van amsterdam af ) , we gaan altijd met ze 3e , en ons hoor je ook niet zeuren.
Ajax uit moeten we ook eerst langs de arena om vervolgens naar eindhoven te reizen. en dan vanaf eindhoven praktisch weer naar huis rijden om bij de arena te komen.
ik zie vanaf de arena me eigen huis al bijna liggen bewijze van spreken.

ja het is gewoon niet anders , dus het heeft ook geen nut om er telkens weer over te huilen.
dus zorg gewoon dat die uitvakken volzitten !

vooral voor een club die al de laatste jaren de baas in nederland is mag je wel verwachten dat het uitvakkie volzit.
een vriend van me is toevallig voor ajax en wilde naar de graafschap uit.
die heb nieteens kaarten kunnen bemachtigen omdat het al binnen 5 minuten was uitverkocht.

bij psv zitten er mischien netaan 300 man bij de graafschap uit.
helaas,,

Er zijn sowieso minder kaarten te verkrijgen in NL vergeleken met Engeland. Leicester City gaat meestal met tussen de 3 en 5 duizend man naar uitwedstrijden (League 1). In Nederland kun je krap aan 1500 kaartjes krijgen. Laatst was een amateurclub met 7000 supporters in de FA Cup. Kom daar in NL maar eens om.
 
skelper

Hoi iedereen,

Ik heb even een vraagje..
Op www.skelper.nl kun je kaarten kopen thuiswedstrijden van PSV.
Ik heb zelf geen clubkaart of seizoenskaart of wat dan ook..
Kan ik nu voor alle wedstrijden gewoon losse kaarten kopen of moet ik voor bijna alle wedstrijden toch een clubkaart hebben?
graag reactie..

Bart
 
Heey bart!

Voor de meeste wedstrijden heb je inderdaad een club- of seizoenskaart
nodig. Bij sommige wedstrijden kan je echter ook zonder club of seizoenskaart een kaartje kopen(bijvoorbeeld voor Psv-Heereveen vanavond!). Als je vaker van plan bent om naar psv te gaan raad ik je aan om een club-card aan te schaffen.

Groetjes!
 
Heey bart!

Voor de meeste wedstrijden heb je inderdaad een club- of seizoenskaart
nodig. Bij sommige wedstrijden kan je echter ook zonder club of seizoenskaart een kaartje kopen(bijvoorbeeld voor Psv-Heereveen vanavond!). Als je vaker van plan bent om naar psv te gaan raad ik je aan om een club-card aan te schaffen.

Groetjes!

Dan haal ik toch maar een clubkaart..
Kost bijna niks trouwens zie ik:)
 
ik ben vorig jaar naar vitesse en nog een paar andere uitwedstrijden geweest klote bus combi's dit jaar naar doetichem was een risico wedstrijd geweest van dat incident vorig jaar in dat cafe ik ben dit jaar zelf mee geweest was echt gezellig alleen jammer dat het vroor dat het kraakte, psv is gewoon te bang om boetes te krijgen vanwegen wangedrag de KNJB deelt ze graag uit on ons kijk dat we geen auto combi krijgen naar ajax en feyenoord kan ik nog wel enigzins invinden maar de rest come on? we zijn geen kleine kiendjes we slaan egt wel trug als het zou moeten en psv heeft een kei goeie naam, dus ik vind dat we het wel verdiennen om gewoon lekker een auto combi of eigen vervoer te krijgen voor de meesten uitwedstrijden confrontaties kan je zelden voorkomen en wij zijn geen feyenoord, en dat hele AZ gedoe is egt way way way way way way opgeblazen!
 
Afgelopen week kocht ik voor het eerst via de online service kaartjes voor PSV - Utrecht.
Nou kreeg ik deze vandaag toegestuurd, in een prachtige enveloppe (met het PSV logo).
Nou kreeg ik dus gelijk commentaar van een sarcastische postbode die het kwam afleveren, maar voor hetzelfde geld hebben we een Ajacied die er minder om kan lachen, en verscheurt hij in het ergste geval mn kaartjes. Ik vind dit niet slim van PSV.

Is er een mogelijkheid dat ik het op een andere manier toegestuurd krijg? Of heeft iemand suggesties?

Dank.:)
 
Vorig seizoen was het zo dat de via internet gereserveerde kaarten nog afgehaald werden bij het stadion op de wedstrijddag. Gezien de drukte rond de aanvang van de wedstrijden, is het nu echter moeilijk realiseerbaar om dit op de eerder genoemde manier te laten gebeuren, ook omdat het online bestellen van Kaartverkoop inmiddels een succesvol project is geworden (een paar honderd kaarten bij competitiewedstrijden; een paar duizend bij Europese wedstrijden). Daarom werd overgeschakeld om de kaarten per post aan te laten komen. Indien de kaarten niet zouden aankomen, is het advies om PSV Kaarteverkoop te contacteren. Dan wordt de activeringscode die in de opgestuurde kaarten verwerkt zitten gedesactiveerd en worden duplicaten opgemaakt. Die kan je dan wel afhalen aan PSV Kaartverkoop, vóór aanvang van de wedstrijd. Reden voor paniek is er dus niet indien je de kaarten niet ontvangt, verdere fraude is dan ook onmogelijk. Dus de denkwijze is wel volgbaar.


Hey, hartstikke bedankt voor je snelle onderzoekswerk!:)
 
eey, ik heb gisteren de seizoenskaart aanvraag ingevuld samen met 2 andere vrienden weet iemand hoeveel kans je ongeveer hebt om 3 plaatsen te bemachtigen op oost, waar maakt niet zo veel uit :p als je er maar bij bent hé. :cool:
 
Ik wil naar de uitwedstrijden van PSV in Praag en Kopenhagen toe, heb geen clubcard komen er kaarten in de vrije verkoop te koop voor het PSV vak beschikbaar eigen vervoer??

Wie heeft een antwoord?

THX
 
Voor uitwedstrijden moet je sowieso een ClubCard hebben. Deze kan geactiveerd worden voor uitwedstrijden als je een pasfoto laat nemen bij PSV Kaartverkoop.

Over de verkoop voor de uitwedstrijden is momenteel nog niets bekend. Deze volgt in de loop van volgende week! Echter, als je de uitwedstrijden tegen Sparta Praag en FC Kopenhagen wil bezoeken neem je toch best een ClubCard met activatie voor de uitwedstrijden. ;)

Thanks voor de info:)
 
Ik ga wel mee naar Kopenhagen. Lekker businessclass. Extra kaartje kopen dus Sneeuwvlokje.

Ik wil naar de uitwedstrijden van PSV in Praag en Kopenhagen toe, heb geen clubcard komen er kaarten in de vrije verkoop te koop voor het PSV vak beschikbaar eigen vervoer??

Wie heeft een antwoord?

THX
 
ik ben benieuwd wat PSV gaat vragen voor de reis naar Praag
zal wel een busreis worden

ik ben pas geleden ook naar Praag geweest en het concert van Madonna bezocht
dus ik heb vergelijkingsmateriaal qua prijs

ik wacht af ;)
 
ik ben benieuwd wat PSV gaat vragen voor de reis naar Praag
zal wel een busreis worden

ik ben pas geleden ook naar Praag geweest en het concert van Madonna bezocht
dus ik heb vergelijkingsmateriaal qua prijs

ik wacht af ;)

Hed Slavia praag gevoetbald tegen Madonna :eek:
 
Kaartje op Oost WW

Wie wil mijn kaart overnemen op deze plek? Heb per ongeluk een verkeerde
kaart zojuist gekocht :mad: voor de wedstrijd tegen WII a.s. zaterdag 26 september !
Namelijk op de WW tribune ipv van W tribune.

Wie helpt me ff uit de brand?

Dank alvast,
Groetjes,

Stoeltje 20 - Oost W.
 
Laatst bewerkt:
Wie wil mijn kaart overnemen op deze plek? Heb per ongeluk een verkeerde
kaart zojuist gekocht :mad: voor de wedstrijd tegen WII a.s. zaterdag 26 september !
Namelijk op de WW tribune ipv van W tribune.

Wie helpt me ff uit de brand?

Dank alvast,
Groetjes,

Stoeltje 20 - Oost W.

is al opgelost !
 
PSV Willem 2 vanavond

Goedemorgen iedereen!!

Ik had even een vraagje. Ik ben avnmorgen ff snel 2 kaarten gaan halen voor PSV - Willem 2 vanavond. En ik zit in vak ZZ. Dit vak wordt "jongerenrang" genoemd. Voor jongeren tot 16 jaar. Ik ga met mijn vader, ik ben 18 en mn pa is 45 :p. Maakt dit heel veel uit? Ik heb namelijk nog nooit in vak ZZ gezeten maar dit was het enige vak waar je nog naast elkaar kon zitten voor 21 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan