Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Navi

Supporter
Het lijkt me slim om een apart topic te maken over alle dingen die met de kaartverkoop te maken hebben.
Zo hou je alles een beetje bij elkaar :eek:
 
Ik vind het jammer dat er zo weinig kaarten beschikbaar zijn voor thuiswedstrijden.
 
Ik vind dat er te weinig uitkaarten worden verkocht... Dat uitvak moet elke wedstrijd gewoon bomvol zitten.
Dan moeten ze ook kappen met die kudtcombi's, veel mensen moeten nu eerst een x aantal uur reizen naar Eindhoven om vervolgens van daaruit verder te reizen. Ik zal niet zeggen dat dat de hoofdoorzaak is, maar het helpt sowieso niet mee met het uitvak vol krijgen..
 
Dan moeten ze ook kappen met die kudtcombi's, veel mensen moeten nu eerst een x aantal uur reizen naar Eindhoven om vervolgens van daaruit verder te reizen. Ik zal niet zeggen dat dat de hoofdoorzaak is, maar het helpt sowieso niet mee met het uitvak vol krijgen..

Nee, breek me de bek niet open:(

Altijd die klotebussen in met zijn allen:mad: ( ben bij NEC, Vitesse(vorig jaar) en dit jaar alleen NEC geweest)
 
Goed even een ander puntje.

Ik wil 6 december kaarten regelen voor PSV-Feyenoord in een vak waarin nog wel kaartjes beschikbaar zijn, alleen niet naast elkaar. Dat laatste is jammer maar niet onoverkomelijk. Ik heb zelf een clubcard en kan er nog een clubcard bijregelen. Nu weet ik dat er weinig kaarten beschikbaar zijn en dat het binnen een paar minuten uitverkocht zal raken. Vraag is: Wat is sneller? De 'oude' manier die ik gewend ben (via een ticketbox verkooppunt), of via Internet bestellen? Welke methode heb ik de meeste kans dat ik op tijd ben? (Ik woon zelf in Groningen)
 
Ik ben dit jaar ook naar NEC geweest alleen ik zat wel in het NEC vak. Net als Amrabat en Bakkal, die langs ons stonden om naar binnen tegaan.

ik zou graag een keer naar een uitwedstrijd gaan in het uitvak, maar ik snap niet goed hoe dat werkt met die uitkaart, dan moet je en foto laten registreren of iets dergelijks.
 
Losse kaarten voor thuiswedstrijden zijn dit seizoen weer iets talrijker. Uitgezonderd van de risico wedstrijden (zoiezo feyenoord, ajax) verkoopt psv 800 losse kaarten op vak MM. Verder nog enkele losse plaatsen en plaatsen naast elkaar verspreid door het stadion. Er zijn meerdere mogelijkheden deze aan te schaffen.

- www.skelper.nl
Hier zetten seizoenskaarthouders hun plek te koop als ze een wedstrijd niet kunnen. Je kunt hier kaarten op de kop tikken voordat de officiele verkoop is begonnen. Je betaald 10% meer dan bij bv. de ticketbox. Voordeel is dat je ook kaartjes kunt bemachtigen voor de zogenaamde sfeervakken (x,y,v,w)
- PSV kaartverkoop online
Start tegelijk met ticketbox verkoop alleen dan online. Volgens mij betaal je hier ook een toeslag.
- Ticketbox
Ouderwets aan de automaat bij de primera kaarten kopen op de dag dat de wedstrijdverkoop begint. Veel ticketboxverkooppunten zijn gesneuveld helaas.
- Aan het stadion
Bij de meeste wedstrijden is er gewoon verkoop bij de psv kassa. Deze bevind zich nabij ingang 10.
Voor voorwaarden en clubcardverplichtingen hou psv.nl in de gaten


Voor uitwedstrijden nationaal:

Je dient in het bezit te zijn van een 'uitkaart' als je wedstrijden vanuit het uitvak wilt volgen. Dit is niets anders dan een foto die wordt toegevoerd aan je clubcard of seizoenskaart. De foto kan je laten maken in de supporterswinkel bij de zuidtribune.
Kaarten kun je via www.psvuitwedstrijd.nl kopen. Voor voorwaarden en start van de verkoop www.psv.nl
Voor mensen met een rolstoel las ik laatst ook een artikel van wheelsforpsv. Die gingen vorig seizoen o.a. naar de Graafschap.
 
Goed even een ander puntje.

Ik wil 6 december kaarten regelen voor PSV-Feyenoord in een vak waarin nog wel kaartjes beschikbaar zijn, alleen niet naast elkaar. Dat laatste is jammer maar niet onoverkomelijk. Ik heb zelf een clubcard en kan er nog een clubcard bijregelen. Nu weet ik dat er weinig kaarten beschikbaar zijn en dat het binnen een paar minuten uitverkocht zal raken. Vraag is: Wat is sneller? De 'oude' manier die ik gewend ben (via een ticketbox verkooppunt), of via Internet bestellen? Welke methode heb ik de meeste kans dat ik op tijd ben? (Ik woon zelf in Groningen)

Waarom 6 december? Begint dan de voorverkoop voor Feyenoord?

Ik weet nog dat een paar jaar geleden er niet al te veel kaartjes beschikbaar waren voor 10x zoveel verkooppunten, niet duidelijk is of dat nog steeds geldt. Ticketbox lijkt me het beste.
 
Ach keb er ook wel zin in. Als je in Grunn woont zak je niet zo snel af naar het gezellige zuiden. En ik ga dan met mijn broer, fanatiek Feyenoord supporter ;)

Vorig jaar nam hij me mee naar Feyenoord-PSV, beviel goed als enig vrolijk persoon in een Rotterdams vak :D
 
Ik woon in Nijverdal, half uurtje rijden van Enschede.
Ik ben de enigste hier in de buurt en familie die voor PSV is, ik heb 1 buurjongen die ook voor psv is. Ik ben 15, heb dus geen auto. Mijn ouders willen nooit brengen en als PSV savonds moet voetballen komt het met de trein-tijden niet uit. Weet iemand hoe ik er misschien kan komen, en ook weer terug?:p

Alvast bedankt
 
Ik woon in Nijverdal, half uurtje rijden van Enschede.
Ik ben de enigste hier in de buurt en familie die voor PSV is, ik heb 1 buurjongen die ook voor psv is. Ik ben 15, heb dus geen auto. Mijn ouders willen nooit brengen en als PSV savonds moet voetballen komt het met de trein-tijden niet uit. Weet iemand hoe ik er misschien kan komen, en ook weer terug?:p

Alvast bedankt

Zul je denk ik toch moeten uitkijken naar een zondag wedstrijd. Feyenoord bijvoorbeeld, die is om kwart over 6 afgelopen, dat moet te doen zijn vanuit Eindhoven.
 
Ik kom uit zaanstad, en ja, dat licht praktisch tegen 020 aan. En het is toch wel vervelend die combi's voor mij, dus ik regel vaak kaarten maar dan in het "verkeerde"vak.

Wat te doen om ook eens in het uitvak te belanden?
2,5 uur naar eindhoven, 2,5 uur naar ArenA, wedstrijd, 2,5 uur naar eindhoven 2,5 uur naar huis. is ook niet echt praktisch.
 
Volgens de supportersvereniging moeten we tegenwoordig blij zijn met autocombi's. Belachelijk...

Dat er trein- of buscombi's zijn naar Ajax, Feyenoord, ADO en FC Utrecht is triest, maar begrijpelijk.

Maar, buscombi's naar Heracles, NEC, Willem II, Roda JC en autocombi's naar NAC, AZ, Vitesse, FC Volendam, FC Groningen en FC Twente? Belachelijk.
Vaak loop je met die autocombi's ook nog eens tussen de supporters van de tegenpartij door (AZ en NAC, die laatste omdat het parkeervak vol zou zijn, wat niet waar was). Er gebeurt dan helemaal niks. Dus is het nut van een autocombi al meteen teniet gedaan.

Ik vind mezelf de laatste tijd steeds vaker terug op de thuisvakken, omdat ik er genoeg van heb als vee te worden behandeld (van 8.00 t/m 17.30 onderweg voor een wedstrijd in Amsterdam???). Bovendien is het vaak goedkoper. Als je je gewoon gedraagt, kan je vrijwel overal zitten.

Het liefst zit ik in het uitvak, tussen de eigen supporters, te stuiteren, schreeuwen, zingen, etc. Maar niet ten koste van zoveel, wat alleen maar meer lijkt te worden.

Tegen Heerenveen, Sparta en De Graafschap zul je me eerst in het dorp/de stad zien, met een biertje en een glimlach op mijn gezicht, daarna wél in het uitvak.
 
De rit naar Amsterdam was inderdaad een lachertje. Vooral de terugweg was rampzalig.
Gelukkig ga ik vrijdag 28-11 al naar Heerenveen. Ik wil best dan even die avond checken welke kroegen er zaterdag open zijn en je even smssen ;)
Heb namelijk gehoord dat steeds meer kroegen daar hun deuren sluiten op wedstrijddagen. Kan er naast zitten hoor.
Maar Het Wereldje was vorig jaar stik gezellig.

Tot as zaterdag trouwens :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan