Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ging mij met name om het niveau waar Feyenoord nu speelt, daar ga ik het CL-topic niet mee bevuilen ;)

Vedette

Arthur Shelby Jr.

giphy.gif

Der Jaufe

Internationale Legende
Mods, nog een kleine week en we spelen de 1e competitiewedstrijd. Vooralsnog is de focus ook voor ons forummers natuurlijk volledig op de wedstrijd van dinsdag, maar op korte termijn kan er wel wat open. Alvast bedankt voor het aanmaken van een nieuw topic :)

Kruspe

Administrator
Administrator
Kunnen we voor Kruspe niet een eigen topic maken met zijn punten posts? Nu verdwijnen ze pagina's terug nadat er weer veel gebral nadien gepost is 😃
Haha ik weet niet of het forum daar nou zoveel beter van wordt, vooral omdat ik de discussies daarna ook erg leuk vind en mijn inziens is van gebral dan ook geen sprake. Ik zie het ook zelf altijd een beetje als een iets uit de hand gelopen onderbouwing voor m'n speler van de week uitverkiezing. :maniac:

Als er echter genoeg animo voor is kunnen we het rustig een tijdje aankijken hoor.

Mikasa

Internationale Legende
Goedemorgen. Ik zie dat het speler van de week topic van vorig seizoen "sticky" is. Dat lijkt me niet meer nodig. Misschien fijn om die van dit seizoen sticky te maken? En dan meteen het nieuwe doelpuntentopic ook?

Bedankt!

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020
Haha ik weet niet of het forum daar nou zoveel beter van wordt, vooral omdat ik de discussies daarna ook erg leuk vind en mijn inziens is van gebral dan ook geen sprake. Ik zie het ook zelf altijd een beetje als een iets uit de hand gelopen onderbouwing voor m'n speler van de week uitverkiezing. :maniac:

Als er echter genoeg animo voor is kunnen we het rustig een tijdje aankijken hoor.

Het staat toch meestal bij het wedstrijdverslag? Dat blijft open.

Ralf Edström

Trainer Coach
Lijkt mij ook.
Daarnaast zou het dan mogelijk een gevoelsmatige verplichting worden, in plaats van iets wat je alleen doet wanneer je er zin in hebt.
Ik zou daar persoonlijk nog wel een keertje over nadenken.
Het is ook een verplichting 😁
Maar schiet maar af het idee.

Bovenaan Onderaan