Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Bacchus

Batmin
Administrator
Ff n OCD'tje; klopt het dat het topic "vragen en opmerkingen kaartverkoop" als enige een groter lettertype heeft dan andere topics in de lijst? (*Sorry mods)
Ik zie geen verschil? Ik zou trouwens ook niet weten hoe je dat aan zou kunnen passen?

Der Jaufe

Internationale Legende
Er is reeds een CL-topic voor dit seizoen geopend...
Dus voor een vraag van zaterdagmiddag 14:07 aangaande een wedstrijdtopic verwijs jij naar een topic dat vanochtend om 4:55 geopend is? Ik snap de reeds niet. Maar teneinde niet off-topic te gaan hierbij gewoon een woord van dank voor de Ninja die vanochtend bij het krieken van de dag reeds in actie is gekomen.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Dus voor een vraag van zaterdagmiddag 14:07 aangaande een wedstrijdtopic verwijs jij naar een topic dat vanochtend om 4:55 geopend is? Ik snap de reeds niet. Maar teneinde niet off-topic te gaan hierbij gewoon een woord van dank voor de Ninja die vanochtend bij het krieken van de dag reeds in actie is gekomen.
Ik zag dat de eerste posten in dat topic in mei waren geplaatst. Kan ook zijn dat er posten zijn verplaatst. Maakt niks uit, er is een topic. Iedereen blij.

Ralf Edström

Trainer Coach
PSV -Galatasaray is vannacht geopend.
CL topic was er idd al.

Der Jaufe

Internationale Legende
Mods, ondanks dat het er aardig de schijn van heeft dat de return een formaliteit is.... Kan er binnenkort een topic voor de return geopend worden :)

Phillip Cocu

Assistent Coach
Aangezien ik in 2003 mijn certificaat 'verkoop en beheer aardappelen, groenten en fruit' met een 9 voor het theorie-examen overhandigt kreeg is deze link een beetje overbodig ;P
Jij vraagt of je al een fruitschaal moet vullen voor over twee weken, en natuurlijk vallen de spelers om als ze niks eten ;P

Der Jaufe

Internationale Legende
Mods, met het risico dat ik mijn strippenkaart voor vandaag al vol heb en de aanvraag pas morgen in behandeling gaat...
Komen er nog algemene wedstrijdtopics Conf, EL en CL waarin de verrichtingen van bijvoorbeeld onze landgenoten besproken kunnen worden?

Aanvulling: Gevonden

Laatst bewerkt:

Ralf Edström

Trainer Coach
Mods, met het risico dat ik mijn strippenkaart voor vandaag al vol heb en de aanvraag pas morgen in behandeling gaat...
Komen er nog algemene wedstrijdtopics Conf, EL en CL waarin de verrichtingen van bijvoorbeeld onze landgenoten besproken kunnen worden?

Bovenaan Onderaan