Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Bacchus

Batmin
Administrator
Wat hebben we aan een archief dat niet toegankelijk is.
Dat archief is er om ervoor te zorgen dat ieders post-count blijft kloppen. Als we topics echt helemaal verwijderen ben je ook dat aantal posts achter je naam kwijt. Dat kost dan mogelijk weer een rang en dan gaat daar weer iemand iets van vinden.

Maar ik begrijp niet zo goed waarom dat nooit een probleem was en nu ineens wel?

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020
Dat archief is er om ervoor te zorgen dat ieders post-count blijft kloppen. Als we topics echt helemaal verwijderen ben je ook dat aantal posts achter je naam kwijt. Dat kost dan mogelijk weer een rang en dan gaat daar weer iemand iets van vinden.

Maar ik begrijp niet zo goed waarom dat nooit een probleem was en nu ineens wel?

5:04 am?

60222838.jpg

Penalty

Internationale Legende

Ik heb me daar altijd aan gestoord, maar het valt nu weer extra op, omdat alles weg is. Wat is het probleem als het archief toegankelijk is?

Phillip Cocu

Assistent Coach
Misschien ook iets met de privacy wet dat je niet alles kan bewaren of is dat te ver gezocht?

Ik vind het juist weer beter zo (dat het niet toegankelijk is). Staat ook meer opgeruimd als forum denk ik.

Bacchus

Batmin
Administrator
Misschien ook iets met de privacy wet dat je niet alles kan bewaren of is dat te ver gezocht?

Ik vind het juist weer beter zo (dat het niet toegankelijk is). Staat ook meer opgeruimd als forum denk ik.
Vooral dat laatste. Het houdt het overzichtelijk.
Hoewel ik Penalty wel begrijp in zijn redenering, valt het mij spreekwoordelijk koud op m'n dak dat het ineens zo fel 'een probleem' is, terwijl het volgens mij nooit anders is geweest.

Laatst bewerkt:

Relix

Slimste Forummer 2020
Vooral dat laatste. Het houdt het overzichtelijk.
Hoewel ik Penalty wel begrijp in zijn redenering, valt het mij spreekwoordelijk koud op m'n dak gaat het ineens zo fel 'een probleem' is, terwijl het volgens mij nooit anders is geweest.
Ik kan me eerlijk gezegd ook leuker leesvoer voorstellen dan (oude) wedstrijdchats. Ik heb er geen probleem mee dat t verdwenen is na t seizoen in elk geval. Misschienals compromis n link in de openingspost van de nieuwe editie naar de archived-editie van t jaar ervoor (read-only) als dat een minimale inspanning vergt?

Bacchus

Batmin
Administrator
Ik kan me eerlijk gezegd ook leuker leesvoer voorstellen dan (oude) wedstrijdchats. Ik heb er geen probleem mee dat t verdwenen is na t seizoen in elk geval. Misschienals compromis n link in de openingspost van de nieuwe editie naar de archived-editie van t jaar ervoor (read-only) als dat een minimale inspanning vergt?
Dat kan misschien wel een optie zijn. Daar moet ik morgen dan even naar kijken.

Mikasa

Internationale Legende
Het bijhouden van het forum als lezer/poster kost best veel tijd. Dat er mensen zijn die ook nog tijd hebben voor het teruglezen van oud materiaal.

Penalty

Internationale Legende
Dat zou mooi zijn ja. :grin:

Ik heb een wedstrijdarchief aangemaakt. Daarin heb ik alle wedstrijden geplaatst die eerder verwijderd waren.
Dit betreft wedstrijden van na de grote softwarewissel. De wedstrijden van voor die tijd zijn niet mee verhuisd.
Dank-je-wel-in-vele-talen.jpg

Bacchus for President. :D (Y)

Laatst bewerkt door een ninja:

Der Jaufe

Internationale Legende
WiJ LaTEn oNs NiET KoEiOneREn . StA oP TEgEn De geVesTIGde FoRUm oRDe!
Wie weet wil een niet nader te noemen forumlid onze troepen leiden, ipv een dansleraar, een leraar in n gevechtssport, met stokken enzo. Maakt ook meer indruk dan met je yoga-matje het binnenhof bezetten.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Wie weet wil een niet nader te noemen forumlid onze troepen leiden, ipv een dansleraar, een leraar in n gevechtssport, met stokken enzo. Maakt ook meer indruk dan met je yoga-matje het binnenhof bezetten.
Ik wil best een korte demo geven met Bv een kapmes. Is normaal gesproken altijd goed voor een applausje, maar ik denk dat als ik met een paar man met een kapmes ga zwaaien op het Binnenhof, ik relatief snel geboeid wordt afgevoerd:unsure:

Maar goed, Bacchus heeft weer eens een probleem gefixt. Overig geneuzel weer in de daarvoor bestemde topics aub.

Relix

Slimste Forummer 2020
Ff n OCD'tje; klopt het dat het topic "vragen en opmerkingen kaartverkoop" als enige een groter lettertype heeft dan andere topics in de lijst? (*Sorry mods)

Bovenaan Onderaan