Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Mikasa

Internationale Legende
Dag moderators. Kunnen we het EK spel misschien naar het supporterscafé verplaatsen voor meer privacy? Dan zal ik daarna mezelf toevoegen aan de poule van robpsv11

Dank!

P.S. Het topic van de eredivisiespel stond door mijn schuld ook in het verkeerde onderdeel. Maar dat topic kan misschien verwijderd worden?

robpsv11

Grammatifaler
Dag moderators. Kunnen we het EK spel misschien naar het supporterscafé verplaatsen voor meer privacy? Dan zal ik daarna mezelf toevoegen aan de poule van robpsv11

Dank!

P.S. Het topic van de eredivisiespel stond door mijn schuld ook in het verkeerde onderdeel. Maar dat topic kan misschien verwijderd worden?

Je kunt ook een fake naam aangeven, tenminste als je daarop doelt :grin:

Rednas

Administrator
Administrator

Dank!

Bende gij van de werkverschaffing ofzo??

Maar het is allemaal weer geregeld.

Penalty

Internationale Legende
Ik zie in het wedstrijd topic een mededeling.
En dit Topic heet gedeeltelijk "mededelingen-van-de-forumleiding". :confused:
Ik snap dat niet iedereen een wedstrijdtopic kan openen vanwege de uniformiteit. Zijn alle wedstrijdtopics van vorig seizoen verdwenen? Is er iets zoals een archief? Altijd mooi om iets terug te lezen.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Ik zie in het wedstrijd topic een mededeling.
En dit Topic heet gedeeltelijk "mededelingen-van-de-forumleiding". :confused:
Ik snap dat niet iedereen een wedstrijdtopic kan openen vanwege de uniformiteit. Zijn alle wedstrijdtopics van vorig seizoen verdwenen? Is er iets zoals een archief? Altijd mooi om iets terug te lezen.
Er is een begraafplaats voor topics wiens dienst er op zit. Daar kan dan weer niet iedereen aan.

Penalty

Internationale Legende
Er is een begraafplaats voor topics wiens dienst er op zit. Daar kan dan weer niet iedereen aan.
Maar laat dan eerst iets sterven voordat het naar de begraafplaats gaat.
Er is helemaal geen historie meer te raadplegen. Of maak er een openbare begraafplaats van. Historie is juist de charme van het forum.

Bacchus

Batmin
Administrator
Maar laat dan eerst iets sterven voordat het naar de begraafplaats gaat.
Er is helemaal geen historie meer te raadplegen. Of maak er een openbare begraafplaats van. Historie is juist de charme van het forum.
Het seizoen zit er op. We gaan al snel weer het nieuwe seizoen in. De wedstrijdtopics worden na het seizoen altijd verwijderd. Ze blijven gedurende het seizoen staan en zodra de voorbereiding weer begint gaan ze naar het archief.

De mededeling mbt het openen van topics staat overigens ook in de CL afdeling. Het is een standaard mededeling, die nog stamt uit de tijd dat Goodfella / Tim nog werkzaam was als Admin.

Penalty

Internationale Legende
Het seizoen zit er op. We gaan al snel weer het nieuwe seizoen in. De wedstrijdtopics worden na het seizoen altijd verwijderd. Ze blijven gedurende het seizoen staan en zodra de voorbereiding weer begint gaan ze naar het archief.

De mededeling mbt het openen van topics staat overigens ook in de CL afdeling. Het is een standaard mededeling, die nog stamt uit de tijd dat Goodfella / Tim nog werkzaam was als Admin.
Jammer dat de historie betreffende wedstrijden zo snel weggegooid wordt.
Er kan best een nieuw Topic worden gemaakt voor het nieuwe seizoen.
Bijvoorbeeld In PSV nieuws algemeen staan posts van 6 jaar geleden.
In Racisme en discriminatie dateert de 1e post van 29 november 2013.
En uit de wedstrijdtopics wordt alles verwijderd.
Bizar voor een Forum van een voetbalclub ... :maniac: :sad:

Der Jaufe

Internationale Legende
Als ik het mij goed herinner was het archief vroeger ook voor leden gewoon toegankelijk?

Vedette

Arthur Shelby Jr.

Er zij nu eenmaal veel meer wedstrijden dan een doorlopende racisme discussie.

Bacchus

Batmin
Administrator
Topics die nog actief zijn blijven open, mits nog actueel. Dat is altijd zo geweest. Chats gaan ook op slot en vervolgens naar 'verwijderde topics'.

Als ik het mij goed herinner was het archief vroeger ook voor leden gewoon toegankelijk?
Niet voor zover ik weet. Maar wellicht voor mijn tijd.

Penalty

Internationale Legende
Topics die nog actief zijn blijven open, mits nog actueel. Dat is altijd zo geweest.

Wat hebben we aan een archief dat niet toegankelijk is. Moeten we 20 jaren wachten en een beroep doen op de WOB?

Der Jaufe

Internationale Legende
Topics die nog actief zijn blijven open, mits nog actueel. Dat is altijd zo geweest. Chats gaan ook op slot en vervolgens naar 'verwijderde topics'.

Aangezien ik hier korter rondloop dan jij kunnen we gewoon stellen dat ik t fout had.

Penalty

Internationale Legende
Wat is er op tegen om de wedstrijdtopics van de afgelopen seizoenen zichtbaar te houden? Altijd zo geweest is volgens mij geen goed argument. Tijd voor verandering.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Wat is er op tegen om de wedstrijdtopics van de afgelopen seizoenen zichtbaar te houden? Altijd zo geweest is volgens mij geen goed argument. Tijd voor verandering.

Wat is er zo belangrijk aan de wedstrijdtopics dat het bewaard moet blijven?

Penalty

Internationale Legende
Van alle seizoenen is afgelopen seizoen er in de top 5 om snel te vergeten.
Dan kunnen we beter stoppen met het Forum. :sad:
We lezen liever de historie van Zwarte Piet en De KNVB beker algemeen vanaf 2013. Duits voetbal vanaf 2009. Spaans voetbal vanaf 2009. etc.. etc.. En de wedstrijden van PSV uit recente seizoenen niet. :speechless:

Penalty

Internationale Legende
Wat is er zo belangrijk aan de wedstrijdtopics dat het bewaard moet blijven?
Leuker om terug te kijken dan een Zwarte Piet discussie uit 2013 en hoeveel Coronagevallen er in maart 2020 waren.
Het is een voetbalforum en het voetbal van PSV wordt verwijderd. :maniac:

Bovenaan Onderaan