Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Bacchus

Ninja
Administrator
1024kb of 600 x 600 pixels.
Al klopt die 600 x 600 volgens mij niet, want ik zie regelmatig grotere afbeeldingen voorbij komen.

Nep Scout

Routinier
Ik kan sinds kort niet meer op de bovenstaande knoppen klikken om lettertype te veranderen, smileys te plaatsen in mn posts enz. Die knoppen waren hiervoor zwart, maar nu zijn ze licht grijs. Enig idee hoe dit komt?

Bijlagen

• Screenshot_20210501-223404_Chrome.jpg
    Screenshot_20210501-223404_Chrome.jpg
    25,7 KB · Weergaven: 8

Der Jaufe

Internationale Legende
Ik kan sinds kort niet meer op de bovenstaande knoppen klikken om lettertype te veranderen, smileys te plaatsen in mn posts enz. Die knoppen waren hiervoor zwart, maar nu zijn ze licht grijs. Enig idee hoe dit komt?

Kort gezegd, ff op de drie lichtgrijze puntjes drukken.

Relix

Slimste Forummer 2020
Dat begrijp ik heel goed. De rest van de week kan de postbode weer overuren maken om alle bedankjes te bezorgen. Telkens weer bloemen, kaartjes, chocolade. Het is werkelijk ongelofelijk al die dankbaarheid die ik telkens weer mag ervaren.
Moet je nagaan hoe John de Jong zich elke dag zal voelen!

Maare, chapeau hoor dat we reeds over 2.2.5 beschikken mogen. ;)

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020
Ik wil het leven van de mods niet nog complexer maken, maar ik kreeg opeens een ingeving; wat nu als we de 🤮 vervangen door een 🤦🏻‍♂️ als “dislike”-optie?

Minder grof, dekt dezelfde lading en - belangrijker - eert één van de legends die dit forum rijk is (Quagmire)

(Zou leuk zijn als iedereen nu op deze post reageert met een dikke kots🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮)

Bacchus

Ninja
Administrator
Ik wil het leven van de mods niet nog complexer maken, maar ik kreeg opeens een ingeving; wat nu als we de 🤮 vervangen door een 🤦🏻‍♂️ als “dislike”-optie?

Minder grof, dekt dezelfde lading en - belangrijker - eert één van de legends die dit forum rijk is (Quagmire)

(Zou leuk zijn als iedereen nu op deze post reageert met een dikke kots🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮)
We nemen het mee in de volgende vergadering. :cool:

Vedette

Arthur Shelby Jr.

De face-palm kan ook worden gebruikt bij erg slechte grappen, dus extra functie. Niet dat we hier slechte grappen maken, hoor...

Ik sluit me in kamp Brainz aan!

Bovenaan Onderaan