Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Op mijn telefoon zijn alle sjablonen verdwenen, al sinds een aantal dagen. Kan dus geen smiley's enz plaatsen. Op mijn laptop is at niet het geval. Vind het vreemd want tot een paar dagen geleden was alles nog in orde.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Kun je er nog een keer op klikken, IPF? Bij mij is nog steeds hetzelfde probleem...
Dat is vreemd. Jullie hebben dezelfde rechten, dus ik kan niets anders verzinnen dan de oplossing die ik IPF bood.
Ik zal even in het acp kijken, maar verwacht geen wonderen.

Der Jaufe

Trainer Coach
Vraagje, op het oude oude forum hadden we de wedstrijdvoorspellingen. Toen de eerste geluiden van dit nieuwe forum te horen waren was er sprake van dat dit terug zou keren. Later bleek dat dit lastiger was dan gedacht. Kortom, wordt hier nog naar gekeken of keert dit nimmer terug?

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Vraagje, op het oude oude forum hadden we de wedstrijdvoorspellingen. Toen de eerste geluiden van dit nieuwe forum te horen waren was er sprake van dat dit terug zou keren. Later bleek dat dit lastiger was dan gedacht. Kortom, wordt hier nog naar gekeken of keert dit nimmer terug?
Daar heb ik toevallig afgelopen week nog naar gekeken. De servers van het bedrijf zijn uit de lucht, dus ik denk dat het overal afgelopen is... Ik houd het doorlopend in de gaten en mocht het beschikbaar komen via welke add-on dan ook, dan installeer ik 'm meteen.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
btw veel van de emoticons worden bij mij niet weergegeven als emoticon, maar als "mislukt plaatje'. Browser is de laatste versie van Chrome.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
btw veel van de emoticons worden bij mij niet weergegeven als emoticon, maar als "mislukt plaatje'. Browser is de laatste versie van Chrome.
In de oudere posts zou dat voor kunnen komen (want oude linkjes). Ik kan de problemen in nieuwe posts niet reproduceren in Chrome, IE en Firefox.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
In de oudere posts zou dat voor kunnen komen (want oude linkjes). Ik kan de problemen in nieuwe posts niet reproduceren in Chrome, IE en Firefox.
IK heb ze nog steeds. Soms worden ze wel getoond, soms niet. Eigenlijk hetzelfde als het wel of niet aankomen, voorzetten van Manolev, met dat verschil dat zijn voorzetten nooit aankwamen, maar verder een waterdichte vergelijking...

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
IK heb ze nog steeds. Soms worden ze wel getoond, soms niet. Eigenlijk hetzelfde als het wel of niet aankomen, voorzetten van Manolev, met dat verschil dat zijn voorzetten nooit aankwamen, maar verder een waterdichte vergelijking...
Geen idee waar dat aan ligt. Ik gebruik zelf ook Chrome en de smileys zijn allemaal ge-upload naar dezelfde site.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Bij gequote filmpjes komt het screenshot uit het quotevak en bedekt dan de tekst uit de post, die het filmpje quote. Hebben meer mensen daar last van?