Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Ik kan geen emojis, afbeeldingen of andere dingen invoegen of de tekst bewerken (dikgedrukt, cursief, etc.). De hele balk boven het tekstvak is grijs en ik kan er niet op klikken.

Ik gebruik chrome op android.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ik kan geen emojis, afbeeldingen of andere dingen invoegen of de tekst bewerken (dikgedrukt, cursief, etc.). De hele balk boven het tekstvak is grijs en ik kan er niet op klikken.

Ik gebruik chrome op android.
Dat is tijdelijk bij jou en je mede-supporters om de kans op provocaties te verminderen deze middag.

Kan je wel op de drie puntjes klikken aan de rechter zijde, mogelijk daar iets aanpassen

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Dat is tijdelijk bij jou en je mede-supporters om de kans op provocaties te verminderen deze middag.

Kan je wel op de drie puntjes klikken aan de rechter zijde, mogelijk daar iets aanpassen
Ik weet niet of dat nou de oplossing was, want afgezien van het feit dat ik erop gedrukt heb kon ik niet zoveel, maar het werkt nu wel weer.

Ik dacht wel even dat je serieus was met je eerste opmerking. :ROFL:

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
- ik weet niet of het de oplossing was
- ik heb het gedaan
- het werkt weer

Ben wel benieuwd hoe dit werkt in jouw hoofd.
Als ik daadwerkelijk iets aangepast zou hebben dan is de conclusie logisch ja. Maar ik heb er slechts op geklikt en verder niets.

Maar bedankt hoor! :giggle:

Bovenaan Onderaan