Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
U heeren admins/mods, u bent een prettigh ende nuttigh stel heeren. Dank voor de support en al het forumwerk!

Barendrechts

Supporter
Ter vergelijking. Zie time stamps. Geen Bruma-topic bij mij. Bizar toch? Zowel op telefoon als op laptop.

Bekijk bijlage 2247
Ik ben een klein stukje verder. Als ik de cookies van forum.psv.nl wegggooi, wordt het topic van Bruma zichtbaar. Echter raak ik ook uitgelogd door het weggooien van de cookies. Zodra ik weer inlog is het topic direct weer verdwenen. Ligt dus aan de cookies? Heeft iemand tips?

Edit: of zou het user-instelling kunnen zijn?

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Ik ben een klein stukje verder. Als ik de cookies van forum.psv.nl wegggooi, wordt het topic van Bruma zichtbaar. Echter raak ik ook uitgelogd door het weggooien van de cookies. Zodra ik weer inlog is het topic direct weer verdwenen. Ligt dus aan de cookies? Heeft iemand tips?

Edit: of zou het user-instelling kunnen zijn?
Ik denk dat het eerder iets in de user settings is?
Dat je uitgelogd raakt als je cookies weggooit is logisch.

Jerommeke

Basisspeler
Is het misschien een idee om het VI / Studio Voetbal / Fox topic op te splitsen?
Dat topic wordt overheerst door al dat gedoe rond Derksen. Ik ben het inmiddels wel zat om daar steeds weer die discussie te lezen, maar wil op zich nog wel lezen wat mensen van de andere programma's vinden.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Dank team!
een x.x.11 upgrade is altijd heel significant.
Deze was wel belangrijk, schijnt.

Today, we are releasing XenForo 2.1.11 to address a potential security vulnerability. We recommend that all customers running XenForo 2.1 upgrade to 2.1.11 or use the attached patch file as soon as possible. (For customers running XenForo 2.0, we can only recommend upgrading to the latest version.)

The issue is a cross site request forgery (CSRF) on the login form. This may allow an attacker to unexpectedly log users into an attacker-controlled account. In some scenarios, this may cause privacy concerns if users take certain actions while logged into the incorrect account. Note that this does not give an attacker any access to the user's true account.

We recommend doing a full upgrade to resolve this issue, but a patch can be applied manually.

Bovenaan Onderaan