Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Beste forumleiding, voorheen was het mogelijk om bij een notificatie (het belletje) direct op een notificatie te klikken en zo bij de post waarin de quote of like/disklike stond uit te komen. Op dit moment werkt dat niet, zijn jullie nog bezig, is dit bewust uitgeschakeld, of betreft het een foutje?
Bij mij werkt dit nog niet.

Jaja, ik kreeg likes. ;P

Relix

Aanvoerder
1588845207311.png

Bij reacties in een topic wat ik volg en wanneer iemand een bericht van mij citeerd spring ik door te klikken op de (rode) topicnaam gelijk naar de laatste/betreffende post. Dit werkt dus nog als voorheen en voldoet goed.

Bij een reactie zoals een "leuk" staat sinds de update er geen rode link meer bij het topic waardoor ik niet kan zien om welke post het gaat. "Vroegah" was ook in de notificatie van een "leuk" zo'n (rode) link te zien om naar die post te springen. Klopt het dat voor de mensen waar het wel werkt die inderdaad rode links hebben bij de "leuk" notificaties? Of praten we misschien langs elkaar heen en werkt het enkel bij geciteerde berichten?

Klikken op het woord leuk/haha kan bij mij overigens niet. Althans, het klikken lukt wel maar dan gebeurd er verder niks.

(Oh, en ik kwam gister erachter dat ik bij de Relix [@ ...] ook geen meldingen meer kreeg.. :oops: - een probleem wat hier al eens geoppert en opgelost is. Legen van coockies heeft bij mij nog niet geholpen. Optie staat aan onder notification settings)

Probleem is bij mij zowel op mobiel als op Laptop aanwezig.

Laatst bewerkt:

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Ik zie 't. Er zal ergens iets misgegaan zijn in 'phrases'. Mogelijk te veel verwijderd waardoor de link er niet langer is. Daarvoor moeten we het origineel opzoeken en aanpassen in de vertaling.
Als dat het probleem is...
Ik heb morgen een online werkdag gepland staan, dan zal ik er eens naar kijken. Ik ben nu steeds actief via de telefoon en dat is niet handig wanneer je iets wilt opzoeken en aanpassen.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Ik zie 't. Er zal ergens iets misgegaan zijn in 'phrases'. Mogelijk te veel verwijderd waardoor de link er niet langer is. Daarvoor moeten we het origineel opzoeken en aanpassen in de vertaling.
Ik heb morgen een online werkdag gepland staan, dan zal ik er eens naar kijken. Ik ben nu steeds actief via de telefoon en dat is niet handig wanneer je iets wilt opzoeken en aanpassen.
For the record: ik heb geen phrases verwijderd, he. Ik heb alleen de vertaling ofwel goedgekeurd ofwel de juiste aanpassing gedaan.
Wellicht dat er in het update-proces wel iets verwijderd is, maar daar heb ik dan geen weet van.

Relix

Aanvoerder
Als work around:
Als je bij je profiel klikt (rechtsboven), en dan op het getal achter reactieteller kom je in een overzichtje waar je chronologisch wel kunt zie op welk bericht iemand met een like en dergelijke gereageerd heeft
. - Waarschijnlijk had de meerderheid dit allang gevonden maar toch.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik wil toch nog even aankaarten, zoals al eens een paar keer eerder is gemeld, dat het taggen volgens mij niet goed werkt. Als ik word getagd, en ik heb de notificaties aan (check check dubbel check), krijg ik geen melding. Onoverkomelijk, nee. Maar wie weet heeft het stiekem een hele simpele oplossing.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Uhm, is het nog in onderzoek of de notificaties weer klikbaar worden?

En alvast bedankt natuurlijk!

Bovenaan Onderaan