Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Wat is de context waarin we hem t beste gebruiken? Inhoudelijk oneens of bij eens bij slecht nieuws? Of naar eigen smaak?
Ik zou zeggen bij inhoudelijk oneens. Slecht nieuws kun je de boodschapper niet aanrekenen, mits het op feiten gebaseerd is. Als het een verzinsel is, dan is de Niet Leuk-reactie weer ladingdekkend.

Der Jaufe

Bondscoach
Ik zou zeggen bij inhoudelijk oneens. Slecht nieuws kun je de boodschapper niet aanrekenen, mits het op feiten gebaseerd is. Als het een verzinsel is, dan is de Niet Leuk-reactie weer ladingdekkend.
Inhoudelijk oneens. Tja, dus ik poneer de 'stelling' dat de aarde rond is en dan mogen de pannekoekaanhangers los gaan op de 'niet leuk'.
Weet niet of ik het een toevoeging vind of een opmaat naar meer polarisering op t forum.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Inhoudelijk oneens. Tja, dus ik poneer de 'stelling' dat de aarde rond is en dan mogen de pannekoekaanhangers los gaan op de 'niet leuk'.
Weet niet of ik het een toevoeging vind of een opmaat naar meer polarisering op t forum.
"Ik zou zeggen" is geen "je moet".
Als jij er iets anders mee wilt, doe je dat. (Geniet van deze vrijheid, of doe het niet, ook daar ben je vrij in.)

Relix

Aanvoerder
Ik snap de logica maar als iemand "mijn hond is dit weekend overleden" deelt in de weekchat zou je natuurlijk ook voor "niet leuk" als reactie kunnen gaan? Maar ik neem je advies over en houd m gereserveerd voor de oneens situaties.

Nep Scout

Basisspeler
Ik snap de logica maar als iemand "mijn hond is dit weekend overleden" deelt in de weekchat zou je natuurlijk ook voor "niet leuk" als reactie kunnen gaan? Maar ik neem je advies over en houd m gereserveerd voor de oneens situaties.
Daar past een sip kijkende emoticon beter bij.

Der Jaufe

Bondscoach
"Ik zou zeggen" is geen "je moet".
Als jij er iets anders mee wilt, doe je dat. (Geniet van deze vrijheid, of doe het niet, ook daar ben je vrij in.)
Ik denk dat ik m zoveel mogelijk niet gebruik, en ja en geniet van de vrijheid die dit forum ons biedt, juist door de duidelijke afkadering van deze vrijheid. +je voor je moderator-werkzaamheden!

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Als iemand's hond dood is zou je kunnen kiezen voor 'Droevig' natuurlijk.

Maar als dit een dergelijk vraagstuk wordt waarover iedereen struikelt, dan verwijder ik de optie zonder problemen weer. Want 'Positive Forum Experience' is leidend.

Jerommeke

Basisspeler
Hetzelfde met die lach reactie. Die wordt zowel gebruikt als iemand iets grappigs plaatst, maar ook wanneer iemand iets plaatst wat belachelijk is

Brainz

Routinier
k was eigenlijk blij dat we de Niet Leuk reactie niet hadden. Dat zorgt ervoor dat je commentaar moet leveren indien je het ergens niet mee eens bent/iets niet leuk vindt. Op deze manier wordt het wel heel makkelijk om je negatief te uiten.
Eens.

Ook al smacht ik wel naar de FU-button.

Of ben ik de enige? :ROFL::fy:

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Button is verwijderd, want het is erg moeilijk te verteren wanneer iemand door middel van een beeldreactie aan zou kunnen geven een mening niet te delen. We gaan braaf mee in de 2020 'weerbaarheid'.

In deze topic graag weer de rust. Chatten kan in de daarvoor bestemde chat. (Y) :)

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Geacht mod/adminteam, kunt u mij in al uw wijsheid vertellen hoe ik een videootje upload? (gewoon een net videootje, geen purnhop materiaal). :)

Bovenaan Onderaan