Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Der Jaufe

Bondscoach
Bij de werkbalk klik ik dus op de 3 puntjes en dan op media. Ik voer een link in van giphy. Dit is dan wat ik en anderen zien:

Iemand een idee hoe dit komt?
Als je t mij vraagt is t alsvolgt: jij probeert n giphy van een andere site te deeplinken, maar deze heeft dat geblokkeerd.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Nou werk in in IT maar wtf is een giphy? Granted, ik doe niet en heb nooit gedaan aan social media.
Giphy is een site waar je heel wat gif-bestanden kunt vinden.

Volgens mij is deze discussie al eens eerder gevoerd. Niet elke website staat het toe dat je op deze wijze linkt. Je zou dan het bestand op een andere site moeten vinden, of zelf downloaden en uploaden op www.imgur.com.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Giphy is geen helemaal lekkere website om naar te linken op het forum en al zeker niet op de telefoon.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Deze hele discussie is in november ook al gevoerd, met dezelfde conclusie over giphy.

Dus lees gerust even terug: https://forum.psv.nl/index.php?threads/vragen-aan-mededelingen-van-de-forumleiding.386/post-387539
Conclusie: Giphy sucks. Zorgen dat je de volledige URL als gif linkt want dat was nu wederom niet het geval, net als bij Mentos. Maar dat werkte nu via mijn telefoon dit keer ook niet (foutmelding keer op keer met boodschap "Please contact an administrator") en via laptop wel. Tweede conclusie: Giphy sucks.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Conclusie: Giphy sucks. Zorgen dat je de volledige URL als gif linkt want dat was nu wederom niet het geval, net als bij Mentos. Maar dat werkte nu via mijn telefoon dit keer ook niet (foutmelding keer op keer met boodschap "Please contact an administrator") en via laptop wel. Tweede conclusie: Giphy sucks.

3e conclusie. Giphy werkt prima.

Metalium

International
Stomme vraag misschien hh. mods en admins , maar wat betekent:
" Geëngageerd in conversatie " op dit forum...?

Bovenaan Onderaan