Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Gezien zijn persoonlijke aanval en eerder gedrag dat in de trol-sfeer zat is Trabelsi met vakantie gestuurd.

In het algemeen: als je toevallig voor ajax bent en op dit PSV-forum zit, zal je om moeten kunnen gaan met het feit dat anderen je cluppie wellicht belachelijk maken. Dat is inherent aan het feit dat jij als supporter van een andere club op dit forum zit. Als je daar niet mee om kunt gaan kan je beter niet verschijnen, zeker niet na een verlies van je club.

Mohr

Routinier
Bij het forum onderdeel "Actueel" zie ik bij "laatste berichten"(helemaal links) van "Stellingen & Polls" wel het topic/ poll "wie moet de nieuwe trainer" staan en daar kom ik ook als ik erop druk. Maar als ik dan naar het onderdeel "Stellingen & Polls" ga zie ik het niet.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Bij het forum onderdeel "Actueel" zie ik bij "laatste berichten"(helemaal links) van "Stellingen & Polls" wel het topic/ poll "wie moet de nieuwe trainer" staan en daar kom ik ook als ik erop druk. Maar als ik dan naar het onderdeel "Stellingen & Polls" ga zie ik het niet.
Ik kan er gewoon naartoe navigeren...?

Mohr

Routinier
Als ik op dit scherm rechts kijk zie ik het topic staan. Ik kan naar het topic navigeren via dit scherm.
Schermafbeelding 2019-12-17 om 08.29.56.png

Als ik naar Stellingen en Posts ga zou ik het in dit scherm de poll moeten zien staan. Dat zie ik niet?
Schermafbeelding 2019-12-17 om 08.30.10.png

Ik kan er dus ook naar toe navigeren. Maar volgens mij zit er iets niet helemaal lekker?

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Bij mij staat 'ie er wel gewoon. Dus dan is het lastig zoeken, waar het voor jou mis gaat zeg maar...:unsure:
Je bent niet geblockt voor de topic, anders zou 'ie nergens opduiken.

robpsv11

Grammatifaler
Heren, mag ik jullie er misschien aan herinneren dat we morgen de topper tegen GVVV spelen voor de enige potentiële prijs dit seizoen en er nog geen topic geopend is :)

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Ik hou me aan mijn beloftes, nu Bommel weg is moet ik weer pro-psv zijn. Alleen was het niet de bedoeling dat de ene ( verboden woord hier ) opgevolgd zou worden door de andere ( verboden woord hier ). Het word weer niks morgen maar ach, een topic hoort er wel bij

;)

Bovenaan Onderaan