Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Er is inderdaad iets mis met de reCAPTCHA-service.
Maar als het goed is, is het nu opgelost en moet je een vraag beantwoorden over PSV, bij wijze van controle. ;)

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Er komen meer vragen aan... Zit ze te verzinnen as we speak. ;)
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik zojuist nogmaals op reset via browser op laptop heb geklikt, en nu krijg ik inderdaad meteen de controlevraag. (Y)

Leuke voor nu: "Voor wie is het wellicht tijd om zijn conclusies te trekken en op te stappen? Let op! Meerdere antwoorden zijn mogelijk".

Relix

Aanvoerder
Er komen meer vragen aan... Zit ze te verzinnen as we speak. ;)
Bot-proof;
1 Welke bijnaam heeft de Mexicaanse aanvaller die tot 2019 voor PSV uitkwam?
2 Welke kale verdediger maakte in één CL-duel zowel een eigen doelpunt als een zeer belangrijke goal voor PSV?

(Voor de incidentele niet Nederlandstalige fan wel lastig)

rico

Assistent Coach
Ik kreeg net een bericht op m'n scherm van een admin? over mijn taalgebruik. Ik heb hem te snel weggeklikt, waar kan ik die zien? En wellicht wat relevanter, waar heb ik beledigende of denigrerende taal gebruikt?

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik kreeg net een bericht op m'n scherm van een admin? over mijn taalgebruik. Ik heb hem te snel weggeklikt, waar kan ik die zien? En wellicht wat relevanter, waar heb ik beledigende of denigrerende taal gebruikt?
Is een algemene melding voor alle forummers.

Ik weet dat jij regelmatig ongehoord gedrag vertoont, maar in deze lijkt je dus niet direct en persoonlijk blaam te treffen. :D

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Meer een wie de schoen past trekke hem aan-verhaal dan iets anders.

rico

Assistent Coach
Is een algemene melding voor alle forummers.

Ik weet dat jij regelmatig ongehoord gedrag vertoont, maar in deze lijkt je dus niet direct en persoonlijk blaam te treffen. :D
Meer een wie de schoen past trekke hem aan-verhaal dan iets anders.
Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat de forumleiding nu dan ook echt gaat optreden tegen de forummers die continu MvB denigrerend benaderen

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat de forumleiding nu dan ook echt gaat optreden tegen de forummers die continu MvB denigrerend benaderen
Er zijn de laatste weken verschillende bijdragen gemeld bij ons en daar hebben we in alle gevallen op gereageerd. Soms met een waarschuwing omdat het een eerste vergrijp was en in sommige gevallen kreeg iemand een weekje verlof.
Wij zijn niet gewend zo actief te moeten handhaven omdat dat tot op heden niet nodig was. Maar je kunt er op vertrouwen dat we ons best doen om de regels te handhaven en het voor iedereen een prettig forum te houden.

Bovenaan Onderaan