Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Quagmire

Aanvoerder
Mededeling:

Quagmire heeft een weekje rust van het forum.

Net zoals PSV, tolereren wij geen geweld richting club of medewerkers. Dit geweld goedkeuren verdient volgens ons geen plek op dit forum.
Lezen blijft moeilijk voor sommige, ik zou zeggen lees het nog een keer goed, zonder directe emo breakdowns :FP:

Mensen met de dood of ziektes bedreigen nee, maar dat iemand ff hardcore los gaat tegen dit pruts PSV moedig ik wel degelijk aan :)
Hij verdient een standbeeld voor het initiatief, met een grote kanttekening op de manier van hoe.

Ralf Edström

Winnaar van de Wisselkont-Wisseltrofee
Lezen blijft moeilijk voor sommige, ik zou zeggen lees het nog een keer goed, zonder directe emo breakdowns :FP:
Laten we er geen welles nietes spelletje van maken. Je bent er weer. Wanneer het echt zo drama was had je wel een definitieve ban gehad. Je kiest er zelf bewust voor soms het randje op te zoeken en dan geef je zelf de admins hier de mogelijkheid om te bepalen of dat net te ver eroverheen is of niet. Daar moet je dan achteraf niet moeilijk over doen. Was het terecht? Geen idee, maar nogmaals je geeft ze door jouw manier van posten wel een stok.
Blijf vooral zo posten hoor, maar accepteer het gewoon als een ander je over de grens vindt gaan.
Ik koos vroeger er ook voor om steeds de grens op te zoeken en dat leverde ook wel eens een weekje rust op. Dat is nou eenmaal het risico dat je neemt.
Welkom terug en ik hoop dat je een beetje mooi weer gehad hebt :)

Quagmire

Aanvoerder
I know i know, Ik heb er ook geen seconde slechter van geslapen, of dat ik er spijt van heb. Dat men de post niet begrijpt tja, het was hard direct zwaar en alles in een, maar je moet het paar x lezen en dan snap je het heus wel, lees je te snel of snap je het niet dan is de context totaal anders :)

Stok gaf ik ze, ze snapten het niet maar gingen toch slaan, even goede vrienden :D

Hoetierick

Administrator
Medewerker
I know i know, Ik heb er ook geen seconde slechter van geslapen, of dat ik er spijt van heb. Dat men de post niet begrijpt tja, het was hard direct zwaar en alles in een, maar je moet het paar x lezen en dan snap je het heus wel, lees je te snel of snap je het niet dan is de context totaal anders :)

Stok gaf ik ze, ze snapten het niet maar gingen toch slaan, even goede vrienden :D
Wij snappen het prima, maar wij tolereren dit niet. En ik zet bewust wij omdat niet 1, maar 4 personen het eens waren in deze. Dus misschien moet je niet doen alsof 4 man opeens niet meer kunnen lezen, misschien moet je je eens afvragen of JIJ hier niet fout bent geweest. Of jij geen fatsoensnormen hebt overschreden.
veel plezier op het forum.

Quagmire

Aanvoerder
Wij snappen het prima, maar wij tolereren dit niet. En ik zet bewust wij omdat niet 1, maar 4 personen het eens waren in deze. Dus misschien moet je niet doen alsof 4 man opeens niet meer kunnen lezen, misschien moet je je eens afvragen of JIJ hier niet fout bent geweest. Of jij geen fatsoensnormen hebt overschreden.
veel plezier op het forum.

Als ik het in jip en janneke taal zou uitleggen, dan zouden jullie alle 4 zeggen ja ok, grof maar prima. Maar ik heb er geen zin om het te gaan typen en door te lullen op iets wat nergens over gaat. Men mag het onfatsoenlijk vinden, ik hou het op grof en hard :) Verder laat ik het allemaal rusten,

Be The Ball

Aanvoerder
Hallo,

Ik heb mijn pc opnieuw ingericht en had mijn wachtwoord van het forum niet bij de hand. Bij het aanmelden dan ook gekozen voor wachtwoord vergeten. Het lukt niet om op wachtwoord reset te klikken, na een minuutje zag ik dit erbij staan: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de reCAPTCHA-service. Controleer je internetverbinding en laad de pagina opnieuw om een reCAPTCHA-uitdaging te ontvangen.

Nu kan het zijn dat ik de enige ben die er problemen mee heeft, maar voor het geval dat meld ik het toch maar even. En mijn wachtwoord heb ik inmiddels weer gevonden ;)

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Hallo,

Ik heb mijn pc opnieuw ingericht en had mijn wachtwoord van het forum niet bij de hand. Bij het aanmelden dan ook gekozen voor wachtwoord vergeten. Het lukt niet om op wachtwoord reset te klikken, na een minuutje zag ik dit erbij staan: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de reCAPTCHA-service. Controleer je internetverbinding en laad de pagina opnieuw om een reCAPTCHA-uitdaging te ontvangen.

Nu kan het zijn dat ik de enige ben die er problemen mee heeft, maar voor het geval dat meld ik het toch maar even. En mijn wachtwoord heb ik inmiddels weer gevonden ;)
Ik heb niets geks gevonden, wel bedankt voor het melden.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
MEDEDELING AANGAANDE TAALGEBRUIK

Geachte forumleden,

Gezien het feit dat het niet zo geweldig gaat met PSV lopen de emoties en de frustratie af en toe hoog op. Hierbij zien sommigen onder ons specifieke personen (Van Bommel, De Jong, Gebrands en/of bepaalde spelers) als zondebok. Dat is natuurlijk prima, en het forum is uitermate geschikt om hierover van gedachten te wisselen.

Echter: let hierbij a.u.b. op het taalgebruik en gebruik gewoon de namen van personen. Geen scheldwoorden of verbasteringen van namen. Mocht je dit niet doen dan ontvang je een waarschuwing en riskeer je een ban.
Maak gewoon je punt in normale bewoordingen. Je hebt echt niet meer gelijk als je je wel schuldig maakt aan dit ongewenste taalgebruik.
Wij zijn nog steeds onderdeel van de officiële website van PSV, dus probeer enig respect op de brengen. Ook al ben je teleurgesteld of kwaad over het functioneren van bepaalde werknemers van PSV.

Waarvoor dank.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
En overigens: om bovenstaande reden heeft PSVynadamas een weekje rust.

PSVkanalles

Aanvoerder
Hallo,

Dat is dus het precies het probleem wat ik ook had, waardoor ik me wachtwoord niet kon resetten, en niet via deze website in contact kon komen met de forumleiding.

Bovenaan Onderaan