Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Mentos

Aanvoerder
Je zit er in ieder geval bovenop, zo 4 dagen na de mededeling! :sneaky:

Maar als het over Quagmire gaat: er was het bericht over bedreigingen aan het adres van Van Bommel en Quaggie praatte dat goed.
Ja, daarom snap ik ook niet dat ik het gemist heb!

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker

Werkt niet, niet met deze URL tenminste:

Edit: hele URL plakken gaat niet eens, wordt een [MEDIA] bestand van gemaakt.
Heb dit bericht even hier geplaatst omdat het beter op z'n plek is.

Sommige sites hebben wel moeite met direct linken en blokken dat dus af. Je kan bij het gebruik van GIFjes het beste eerst even "Preview" doen om te kijken of het werkt.

Maar deze werkt bijvoorbeeld wel:

Mentos

Aanvoerder
Heb dit bericht even hier geplaatst omdat het beter op z'n plek is.

Sommige sites hebben wel moeite met direct linken en blokken dat dus af. Je kan bij het gebruik van GIFjes het beste eerst even "Preview" doen om te kijken of het werkt.

Maar deze werkt bijvoorbeeld wel:
Waar haal jij je GIFs vandaan? Ik haalde 'm gewoon van giphy, volgens mij de meest standaard website voor GIFs.

Rednas

Medewerker
Waar haal jij je GIFs vandaan? Ik haalde 'm gewoon van giphy, volgens mij de meest standaard website voor GIFs.
Ik Google gewoon. Dan kom je soms ook nog wel bij Giphy uit hoor. Check even of er wel .gif in de URL staan, dan is de kans al een stuk groter dat het werkt (ipv bijvoorbeeld die op "av1nQt7V11E9a" eindigt zoals in jouw eerdere poging).
En als je echt per se een bepaad GIFje wilt plaatsen kan je hem altijd zelf opslaan en op www.imgur.com uploaden en daar naartoe linken. Maar dat is dan wel weer aardig wat werk.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Het klopt dat dat zou moeten worden, maar bij de eerste URL die hij probeerde (die op av1nQt7V11E9a eindigt) gaat dat je dan nog steeds niet lukken.
Het enige wat ik kan zien (als ik hem citeer) is "av1nQt7V11E9a" en dat is dan ook geen URL. Zeg ik niet om bijdehand te zijn, maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik een gifje niet kon plaatsen via de URL-methode.

Wat is de volledige URL, Mentos?

Rednas

Medewerker
Het enige wat ik kan zien (als ik hem citeer) is "av1nQt7V11E9a" en dat is dan ook geen URL. Zeg ik niet om bijdehand te zijn, maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik een gifje niet kon plaatsen via de URL-methode.

Wat is de volledige URL, Mentos?
Het gaat om deze URL (ik kan hem niet als tekst plaatsen). Die werkt niet.

Metalium

International
Ik kan er overheen gekeken hebben, maar klopt het dat Voetbalvisie ons forum (definitief) verlaten heeft h.h. mods?
Hij had, naar mijn mening goede analyses.

Rednas

Medewerker
Ok, bedankt voor je snelle antwoord, Roger..(Y)
Ik dacht dat er iets was voorgevallen in betrekking tot hem, jullie of forumleden, vandaar.
Roger?? Gaan we schelden?? :cautious::xp:

Nee, bij mijn weten is hij gewoon in alle stilte vertrokken. Maar goed, misschien komt hij nog terug? Je kunt hem altijd een PB sturen, daar krijgt hij dan (afhankelijk van zijn instellingen) een bericht over in z'n email.

CNG MrKrateos

Assistent Coach

Nee, bij mijn weten is hij gewoon in alle stilte vertrokken. Maar goed, misschien komt hij nog terug? Je kunt hem altijd een PB sturen, daar krijgt hij dan (afhankelijk van zijn instellingen) een bericht over in z'n email.
Denk dat het meer bedoeld was als volgt:

Roger.png

Metalium

International
Dat hoop ik dan maar. Ik voelde me (zoals je zal begrijpen) zwaar beledigd.
Maar als je gelijk zou hebben zou ik de "Roger" toch aan het begin van de zin verwachten...
Sander naturallemente , mi scusi il mio amico... :DANCE:
Overigens, Kruspe heeft volgens mij zijn voornaam nooit bekendgemaakt... :eek:

Metalium

International

Heb ik allang gedaan weken terug. No reply at all...:rolleyes:

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012

Hetzelfde geldt voor JCS (Jos). Die transitie naar NL is niet helemaal goed gegaan. :(

Relix

Aanvoerder
Hetzelfde geldt voor JCS (Jos). Die transitie naar NL is niet helemaal goed gegaan. :(
Ach, als zelfs Sarape na jaren afwezigheid weer op kan duiken, dan zullen ook deze verloren zielen vroeg of laat weer terugkeren naar het PSV forum denk ik. Als motten naar een lamp. Als bijen naar een eenzame bloem op een kaal bouwterrein, Als ... nahjah, punt gemaakt denk ik.

Bovenaan Onderaan