Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Een vraag: ik kan mij vergissen maar bij mijn weten kreeg ik tot een tijd geleden een notificatie als iemand mij had getagged in zijn/haar bericht. Dat zie ik niet meer. Klopt dat en zo ja hoe kan ik die functie weer “aanzetten”?
Dank alvast!

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Een vraag: ik kan mij vergissen maar bij mijn weten kreeg ik tot een tijd geleden een notificatie als iemand mij had getagged in zijn/haar bericht. Dat zie ik niet meer. Klopt dat en zo ja hoe kan ik die functie weer “aanzetten”?
Dank alvast!
Als je geen melding meer krijgt, moet je eens bij je Profiel onder Preferences kijken. Onderaan de pagina staat een rits aan Alert Preferences. Staat ie daar aangevinkt?

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Er lijkt iets verkeerd te gaan in de volgorde van de berichten in het topic "Ajax"? Zie print screen.
Bekijk bijlage 1460
Ikzelf heb dit probleem ook inderdaad :confused:
Ik kom niet verder dan pagina 997, terwijl we de 1.000 al gehaald hadden.

Wellicht dat een van mijn collega's admins een oplossing heeft, anders moet ie toch maar dicht en ver weggestopt.

Bacchus

Anti-Kaas Front NL
Medewerker
Geen idee. Forums gereset, cache opnieuw opgebouwd... Ik zoek nog even verder. Is dit de enige topic met dit probleem?

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik denk dat het in het Ajax topic nog steeds niet goed loopt. Ik zie van alles door elkaar. Kan misschien ook door mijn eigen cookies komen.