Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Rednas

Administrator
Medewerker
Wat is de reden voor het oprichten van het topic Overige Clubs Europees?
Is dit een strikvraag?

Zoals in het eerste bericht staat:
Bespreek hier de overige teams in de Europese competities, seizoen 2019/2020.
Oftewel: je kunt hier alle Europese wedstrijden buiten die van PSV bespreken (zoals die van AZ en Utrecht, of waar helemaal geen Nederlandse ploeg bij betrokken is). Deze topics hebben we al jaren.

Is dit een strikvraag?

Zoals in het eerste bericht staat:

Oftewel: je kunt hier alle Europese wedstrijden buiten die van PSV bespreken (zoals die van AZ en Utrecht, of waar helemaal geen Nederlandse ploeg bij betrokken is). Deze topics hebben we al jaren.
In het geval van AZ of Utrecht begrijp ik het niet. Dat kan toch ook besproken worden in het Europa League topic? En voor wedstrijden uit andere competities hebben we toch al de topics zoals Spaanse Competitie of Engelse Competitie?

Rednas

Administrator
Medewerker
In het geval van AZ of Utrecht begrijp ik het niet. Dat kan toch ook besproken worden in het Europa League topic? En voor wedstrijden uit andere competities hebben we toch al de topics zoals Spaanse Competitie of Engelse Competitie?
Het gaat om wedstrijden in Europees verband. En in het wedstrijden-deel staat dan de wedstrijdchat en in het algemene Europa League topic kunnen algemene zaken besproken worden.
Ik heb het wedstrijdtopic aangepast qua naam.

Het gaat om wedstrijden in Europees verband. En in het wedstrijden-deel staat dan de wedstrijdchat en in het algemene Europa League topic kunnen algemene zaken besproken worden.
Ik heb het wedstrijdtopic aangepast qua naam.
Ik had al het vermoeden dat het Europa League topic dan gebruikt zou worden voor algemene zaken. Maar volgens mij werden de Europa en Champions League topics vorig jaar regelmatig als wedstrijdtopics gebruikt. Fijn dat het nu duidelijk is :).

Is er ergens een topic PSV en haar financiële situatie?
Zo niet, kan die door één van jullie worden aangemaakt Daar is uiteraard geen haast bij...;)
Dan kunnen we daar Jaarverslagen, budgetten, sponsoren, zakenpartners, en alles betreffende de ontwikkelingen van metropoolregio Brainport Eindhoven i.s.m. PSV in plaatsen.
Dan houden we het mooi overzichtelijk.
Is dat een idee?

Rednas

Administrator
Medewerker
Is er ergens een topic PSV en haar financiële situatie?
Zo niet, kan die door één van jullie worden aangemaakt Daar is uiteraard geen haast bij...;)
Dan kunnen we daar Jaarverslagen, budgetten, sponsoren, zakenpartners, en alles betreffende de ontwikkelingen van metropoolregio Brainport Eindhoven i.s.m. PSV in plaatsen.
Dan houden we het mooi overzichtelijk.
Is dat een idee?
Mijn collega's kunnen hun mening natuurlijk ook nog geven, maar het lijk mij dat dat prima in https://forum.psv.nl/index.php?threads/psv-nieuws-algemeen.251/ kan. De discussie over Metropoolregio Brainport als shirtsponsor kan plaatsvinden in https://forum.psv.nl/index.php?threads/psv-tenue-sponsoring.70/.

Is er een topic voor sfeer? Plaats waar plek is vior sfeervideo's, sfeerverslagen en disussie rondom sfeer in het stadion, sfeervakken en sfeergroepen. Vind ik naast leuke discussiepunten ook hele belangrijke.