Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Allebei dank voor de uitleg. Het zinnetje "dient verplaatst te worden" inderdaad lullig geformuleerd. Dat gebeurt mij onbedoeld vaker(dat zie ik nu pas) en ik begrijp Bacchus reactie dan ook helemaal , waarvoor excuses. Jullie inzet op het forum wordt door mij erg gewaardeerd. Laat dan duidelijk zijn.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Allebei dank voor de uitleg. Het zinnetje "dient verplaatst te worden" inderdaad lullig geformuleerd. Dat gebeurt mij onbedoeld vaker(dat zie ik nu pas) en ik begrijp Bacchus reactie dan ook helemaal , waarvoor excuses. Jullie inzet op het forum wordt door mij erg gewaardeerd. Laat dan duidelijk zijn.
Dit dient niet meer te gebeuren (a)

Bacchus

Ninja
Medewerker
Daar twijfelt niemand aan en excuses zijn ook zeker niet nodig. We zijn allemaal verschillend. Wat voor de één goed werkt, is voor de ander dan misschien niet de juiste benadering. No worries. (Y);)

Is het een idee om mensen een officiële waarschuwing te geven als ze de naam van Afellay verkeerd spellen? Overal op het internet gaat dit al mis, maar op het PSV-forum moet het gewoon goed gaan.

Rednas

Administrator
Medewerker
Is het een idee om mensen een officiële waarschuwing te geven als ze de naam van Afellay verkeerd spellen? Overal op het internet gaat dit al mis, maar op het PSV-forum moet het gewoon goed gaan.
Geldt dat dan ook voor Serdar Gözübüyük bijvoorbeeld?

Hoe dan ook is het antwoord nee, maar dat had je wellicht al ingeschat.

Vandaag nieuwe mijlpaal heren mods/administrators...Proficiat...:HB:
6.000 leden !!!
Ik ben ergens best benieuwd hoeveel er nog aktief zijn, openbaar danwel afgeschermd wanneer online.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
O, ik bedoel die 6.000 - 148 = 5.852 personen. Zijn hun accounts nog gewoon aktief ?
148 actief, ik ben d'r happy mee, 2 jaar geleden (toen we op die knakensoftware draaiden was het een stuk rustiger). Toen rees de vraag of een forum uberhaupt nog bestaansrecht zou hebben in de tijd van de [a]sociale media... Ondertussen leeft t hier best wel weer, een halve dag niet komen betekend dat je aardig wat leeswerk hebt om weer bij te komen.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
148 actief, ik ben d'r happy mee, 2 jaar geleden (toen we op die knakensoftware draaiden was het een stuk rustiger). Toen rees de vraag of een forum uberhaupt nog bestaansrecht zou hebben in de tijd van de [a]sociale media... Ondertussen leeft t hier best wel weer, een halve dag niet komen betekend dat je aardig wat leeswerk hebt om weer bij te komen.
Ja, het is nu een stuk drukker. Leuk!