Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Hier is alles gewoon zoals het hoort...?
Misschien is de afbeelding bij jou nog gecached? (even geschiedenis wissen)
Ik heb het probleem in Edge, Chrome en Firefox.

De afbeelding wijst naar https://www.psv.nl/multimedia/LOGO_PSV Forum.png

Ga ik naar die url dan zie ik:
Pagina niet gevonden
De pagina die u heeft opgevraagd bestaat niet (meer).
U kunt via de navigatie of de zoekfunctie alsnog de juiste content vinden.

Doe ik dat via de waybackmachine(van 26-02-2019): https://web.archive.org/web/20190226115053/https://www.psv.nl/multimedia/LOGO_PSV Forum.png dan zie ik het logo.

Bacchus

Ninja
Medewerker
Als ik de link volg zie ik ook gewoon het logo verschijnen.
Vreemd. Ik ga er achteraan.

Edit: Logo was inderdaad verdwenen. Dat schijnt de laatste tijd wat vaker te gebeuren. Het logo is teruggezet, dus alles zou er weer uit moeten zien zoals we gewend zijn.

Laatst bewerkt:

Rednas

Administrator
Medewerker
Heren,

Met name ajacied1900, robpsv11, Der Jaufe, etc etc: Als jullie je afvragen of een bericht gepast is of niet, graag rapporteren en verder niets. Nu heb ik tig berichten kunnen verwijderen over de vraag of dit gepast is of niet - in een wedstrijdtopic.
Rapporteer het en stuur ons desnoods ook nog een persoonlijk bericht als je je afvraagt wat er mee gebeurt. Dan worden de topics ook niet vervuild.

In dit geval is robpsv11 er op aangesproken en is het betreffende bericht (en dus de hele discussie erover) verwijderd. De zaak is afgedaan.

Goedemorgen,

Ik heb merendeel van de Ajaxieden op het forum geblokkeerd(negeer functie). Op zich een prima functie, maar het maakt op de huidige wijze onmogelijk het Ajax topic te lezen. Bij het blokken van een persoon, blokkeer je ook de quotes waarop iemand een reactie geeft. Je ziet dan enkel de reactie wat weer verwarrend is doordat je de voorgaande berichten gaat teruglezen om te zien waarop die reageert.

M.a.w. door het blokkeren is het hele topic niet meer te volgen. Is het mogelijk om de quotes van de geblokkeerde personen wel te tonen? Je kunt immers aan de quote zien wie het gepost heeft.

Bacchus

Ninja
Medewerker
Goedemorgen,

Ik heb merendeel van de Ajaxieden op het forum geblokkeerd(negeer functie). Op zich een prima functie, maar het maakt op de huidige wijze onmogelijk het Ajax topic te lezen. Bij het blokken van een persoon, blokkeer je ook de quotes waarop iemand een reactie geeft. Je ziet dan enkel de reactie wat weer verwarrend is doordat je de voorgaande berichten gaat teruglezen om te zien waarop die reageert.

M.a.w. door het blokkeren is het hele topic niet meer te volgen. Is het mogelijk om de quotes van de geblokkeerde personen wel te tonen? Je kunt immers aan de quote zien wie het gepost heeft.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt dan beter, net als ik, dat hele topic maar zoveel mogelijk links laten liggen.:lol:

Laatst bewerkt:
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt dan beter, net als ik, dat hele topic maar zoveel mogelijk links laten liggen.:lol:
Vroeger hoefde je alleen het Ajax topic links te laten liggen, maar tegenwoordig worden grenzen overschreden en dien je ook afstand te nemen van onder andere onze welbefaamde wedstrijdtopics. Almighty Bacchus, bied ons bescherming, geef ons hoop, in deze duistere dagen :maniac:.