Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Prachtig forum, vele mogelijkheden, Super forumleiding, blablabla 😁
Mijn vraag is de volgende. Je kan een post een duimpje omhoog geven, kan de mogelijkheid om een duimpje naar beneden te geven er ook (in de toekomst) komen? Niet persé om te gebruiken bij posts die over het randje gaan, maar bijvoorbeeld bij posts als: #Lozano80miljoen 🤔

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Prachtig forum, vele mogelijkheden, Super forumleiding, blablabla 😁
Mijn vraag is de volgende. Je kan een post een duimpje omhoog geven, kan de mogelijkheid om een duimpje naar beneden te geven er ook (in de toekomst) komen? Niet persé om te gebruiken bij posts die over het randje gaan, maar bijvoorbeeld bij posts als: #Lozano80miljoen 🤔
Ik ben meteen naar de website van Xenfoto gegaan en daar stond het volgende: "Unlike (better known as Dislike) will not be added to XenForo. The developers have stated this a few places and are firm in this not going into the software."

Dus ik ben bang dat die optie -vooralsnog- niet beschikbaar komt.

Ik ben meteen naar de website van Xenfoto gegaan en daar stond het volgende: "Unlike (better known as Dislike) will not be added to XenForo. The developers have stated this a few places and are firm in this not going into the software."

Dus ik ben bang dat die optie -vooralsnog- niet beschikbaar komt.
Een geruststelling voor velen. 😁 Bedankt voor het uitzoeken.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Denk dat dit de juiste plek is om de heren beheerders toch even te complimenteren met hoe goed dit forum werkt op verschillende apparaten. Zelden een website gebruikt die zo fijn werkt op een klein telefoonscherm!
Hoewel wij graag zouden pronken met die veren, gebiedt eerlijkheid ons te zeggen dat die veren geheel in de reet van de ontwikkelaars van Xenforo gestoken dienen te worden. ;)

We zijn uiteraard erg blij met het feit dat jullie het forum als prettig werkend ervaren. Dat betekent dat we de settings wel voor mekaar hebben. :cool:

Hoewel wij graag zouden pronken met die veren, gebiedt eerlijkheid ons te zeggen dat die veren geheel in de reet van de ontwikkelaars van Xenfoto gestoken dienen te worden. ;)

We zijn uiteraard erg blij met het feit dat jullie het forum als prettig werkend ervaren. Dat betekent dat we de settings wel voor mekaar hebben. :cool:
Dan nog steeds geldt mijn compliment. Jullie hebben dus duidelijk de juiste leverancier gekozen! Was me er inderdaad van bewust dat fora meestal een relatief standaard pakket zijn, maar ik ken toch genoeg fora waar je op mobiel niet langs wil komen..

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Dan nog steeds geldt mijn compliment. Jullie hebben dus duidelijk de juiste leverancier gekozen! Was me er inderdaad van bewust dat fora meestal een relatief standaard pakket zijn, maar ik ken toch genoeg fora waar je op mobiel niet langs wil komen..
Dat was bij vBulletin ook een drama. vBulletin was drama op elk platform, met als uitschieter de mobiele versie.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Oh ja, die zie ik inderdaad vaker. Volgens mij is dat juist een vrij grote partij, vreemd dat ze de zaken dan toch totaal niet op orde hebben.
Och, dat geldt voor veel grote partijen, om te beginnen bij politieke partijen. Maar nu back on topic. Deze forumsoftware loopt als een tierelier!

Ihattaren staat nog bij de jeugd.
Kunnen jullie hem niet verplaatsen naar PSV 1, of Jong PSV?
De kans dat hij in Jong PSV zijn opwachting is overigens klein, zolang Van Bommel hem, bij de PSV 1 selectie houdt. Moeilijk geval qua indeling...:unsure:

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Ihattaren staat nog bij de jeugd.
Kunnen jullie hem niet verplaatsen naar PSV 1, of Jong PSV?
De kans dat hij in Jong PSV zijn opwachting is overigens klein, zolang Van Bommel hem, bij de PSV 1 selectie houdt. Moeilijk geval qua indeling...:unsure:
Op de main site staat hij nog gewoon bij O19. Daar laten we hem staan tot hij officieel naar een andere selectie wordt overgeplaatst.