Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Hoi guys,

I'm PSV supporter from Lithuania. I don't speak dutch at all, but maybe you won't mind if I write here in English? :) Maybe after some time I'll learn dutch and become the real PSV fan in this forum!

Hoi guys,

I'm PSV supporter from Lithuania. I don't speak dutch at all, but maybe you won't mind if I write here in English? :) Maybe after some time I'll learn dutch and become the real PSV fan in this forum!
Welcome to the forum! Nice to see we have at least one fan from Lithuania :)

Feel free to introduce yourself here!

Goedenavond,

Is het een idee om het topic: Dames Voetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen) te verplaatsen direct onder voetbal overig? Op deze wijze is al het dames voetbal in hetzelfde topic aanwezig. Nu staat het onder interland voetbal.

Rednas

Super Moderator
Medewerker
Goedenavond,

Is het een idee om het topic: Dames Voetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen) te verplaatsen direct onder voetbal overig? Op deze wijze is al het dames voetbal in hetzelfde topic aanwezig. Nu staat het onder interland voetbal.
Direct onder voetbal overig? Hoe dan? Onder voetbal overig staan alleen subforums. Of had je een subforum voor damesvoetbal gewild, met daar verschillende topics onder? Want gezien de huidige hoeveelheid berichten lijkt me dat wat te veel van het goede...

Het kan ook maar zo dat ik hier wat mis, hoor.

Het was eigenlijk het idee om al het damesvoetbal in één topic onder te brengen, zowel interland als club voetbal, maar ik begrijp dat het inrichtingstechnisch lastig of niet mogelijk is. Ik heb onder Eredivisie daarom Dames Voetbal (o.a. PSV Dames) aangemaakt

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Kan iemand het topic: Richard Ledezma, Zions Bank Real Academy (M) weer open zetten?

Richard Ledezma komt in de loop van deze maand naar Eindhoven en gaat naar Jong PSV.