Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Dit forum genereerd geen inkomen. Geen advertenties, loterijen, sponsorwerving en dergelijke en nog minder unieke bezoekers dan de website van energie-direct per dag. Kortom, een kostenpost waarbij ik PSV al dankbaar ben dat ze t blijven steunen qua software. De kans dat ze de admins daarvoor ook financieel compenseren voor hun tijd lijkt me dus heel klein. De moeten grotendeels rondkomen van onze waardering en hun eigen clubliefde voor deze "hobby".

Der Jaufe

Trainer Coach
ja maar dat neemt niet weg dat ik toch in de veronderstelling ben dat er 2 hier zijn die wel betaald worden door psv
Dus PSV zou 2 betaalde krachten hebben voor n forum waar n man of 40 actief is (waarbij ik het positief inschat). Of je bent aardig jong of je hebt echt weinig kaas gegeten van financiën.

Ik heb niet gezegd dat PSV 2 betaalde krachten heeft voor een forum voor 40 man.
Ik zeg dat ik veronderstel 2 betaalde krachten van PSV hier op dit forum actief zijn.

Kronos

Assistent Bondscoach
Ik heb niet gezegd dat PSV 2 betaalde krachten heeft voor een forum voor 40 man.
Ik zeg dat ik veronderstel 2 betaalde krachten van PSV hier op dit forum actief zijn.
Wellicht lopen er undercover spelers rond ja, wie weet...

Dit forum bestaat al bijna 20 jaar, voornamelijk bij de gratie van de webmaster / digital media verantwoordelijke. PSV biedt de hosting en de forumsoftware, verder wordt het volledig -met veel plezier- gerund door vrijwilligers. Ik kan het weten, ik heb jarenlang de rol van moderator en administrator vervuld.

Wellicht lopen er undercover spelers rond ja, wie weet...

Dit forum bestaat al bijna 20 jaar, voornamelijk bij de gratie van de webmaster / digital media verantwoordelijke. PSV biedt de hosting en de forumsoftware, verder wordt het volledig -met veel plezier- gerund door vrijwilligers. Ik kan het weten, ik heb jarenlang de rol van moderator en administrator vervuld.
Leuk, kunnen we een soort Wie is de Mol gaan spelen.

Vast iemand die met reversed psychologie de ploeg en trainer neersabelt om de steun van t publiek te krijgen.. zonder zich daardoor verdacht te maken.

Een voetballer, dus beperkt vocabulaire..

Niet aanwezig tijdens en vlak na wedstrijden..

Ik zet in op Quagmire.. :unsure:;P

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Wij worden niet betaald. Zelfs geen VVV-bon.
Toch zou ik me ook betaald niet zo aan het werk laten schoppen. Door niemand. :sneaky:
Er zitten erg veel uren in het forum en we proberen overal snel op te reageren, maar na 11 minuten al klagen werkt averechts.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Wij worden niet betaald. Zelfs geen VVV-bon.
Toch zou ik me ook betaald niet zo aan het werk laten schoppen. Door niemand. :sneaky:
Er zitten erg veel uren in het forum en we proberen overal snel op te reageren, maar na 11 minuten al klagen werkt averechts.
Ik kan alleen maar de conclusie trekken dat een behoorlijke portie naïviteit ten grondslag ligt aan het geklaag. :zien:
Totaal geen notie van wat er allemaal bij komt kijken. :speechless:

Geen bon, en die jaarlijkse wedstrijd is ook geen garantie. Geeft ook niet, we doen het graag en steken er menig uurtje in. Uurtjes, geen 24-7.
En ik heb als moderator in mijn jonge jaren er nog het een en ander van opgestoken ook. Prima leerschool geweest. Beetje verantwoordelijkheid nemen en al dat soort dingetjes. Leuk man, dat PSV-forum.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Dus als ik het goed begrijp is er met dit leuke forum geen enkele connectie met de club PSV. Heeft PSV überhaupt wel weet van dit forum?
Je begrijpt het niet goed.

Dit is het officiële forum van PSV. We zijn direct gelinkt aan de website van de club.
Alles wat hier gebeurt wordt overlegd met de club en ook alle wedstrijdinfo krijgen we wekelijks direct van de multimedia redacteur / webmaster van PSV. Af en toe gaan we (de forumleiding) naar het stadion voor een forummeeting en kijken dan meteen een wedstrijdje. Ook dat gebeurt op uitnodiging van PSV.

Je begrijpt het niet goed.

Dit is het officiële forum van PSV. We zijn direct gelinkt aan de website van de club.
Alles wat hier gebeurt wordt overlegd met de club en ook alle wedstrijdinfo krijgen we wekelijks direct van de multimedia redacteur / webmaster van PSV. Af en toe gaan we (de forumleiding) naar het stadion voor een forummeeting en kijken dan meteen een wedstrijdje. Ook dat gebeurt op uitnodiging van PSV.
Magnifico!
Wel raar overigens dat jullie de software hebben moeten kopen, of heeft PSV die betaald danwel geleverd?

Laatst bewerkt: