Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding.

Bacchus

Ninja
Medewerker
Een nieuw forum, een nieuwe topic.
We laten de problematiek van de oude software achter ons en beginnen met een schone lei...

J.B.

Voorheen Vic001
Een schone lei is altijd netjes. Zonder krijtsporen :)

Maar siteje werkt lekker. Soort van boter tussen de vingers.

Bacchus

Ninja
Medewerker
Paulus is er weer en het vragen-topic loopt weer vol onzin...:ROFL:
De chat is beter geschikt voor dergelijke klets, lieve schatten.

#effeopschonen

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Bacchus had al gereageerd in het betreffende topic op het feit dat mijn afbeelding niet zichtbaar was. Ik heb even een check gedaan, maar mijn afbeeldingen in het "speler van de week" topic zijn wel zichtbaar. Ik dacht: ik meld het even.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
M'n eerste indruk van het nieuwe forum is erg positief. Wat me opvalt is de snelheid. Het vorige forum was nog trager dan de laatste kabinetsformatie. Nu is het click en go!

Bacchus

Ninja
Medewerker
We hebben nog even gekeken of we de dropdownmenu's konden inruilen voor een lijstweergave.
Dat kan in principe wél, maar dat ziet er niet uit, dus hebben we besloten het te laten zoals het is.

JCS

International
Ziet er goed uit, en het forum werkt ook goed op het Amerikaanse internet, kan ik vertellen (ik had geen tijd om het Europese internet te downloaden, vandaar). De telefoon-versie is erg handig in gebruik!

Bacchus

Ninja
Medewerker
Knap opgezet maar zijn de oude emoticons o.a.die headbanger en PSV emoticons definitief verdwenen?
Ik mail kpn met grote regelmaat, maar er wordt niet meer gereageerd. Ik zal zien of ik (een deel van de) de smilies elders kan onderbrengen en dan naar het forum linken.

Laatst bewerkt: