Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Samengevat: Rosario en Hendrix samen op het middenveld is echt passé nu / Sadilek is beter dan Lato / Zoet faalt wel erg opzichtig / Lammers in spits en niet op het middenveld / Bruma moet meerwaarde ten opzichte van andere spelers (anders dan Bergwijn en Lozano) nog bewijzen. Ik wil hem nog niet afrekenen op deze wedstrijd.

Goeie samenvatting.
 
Samengevat: Rosario en Hendrix samen op het middenveld is echt passé nu / Sadilek is beter dan Lato / Zoet faalt wel erg opzichtig / Lammers in spits en niet op het middenveld / Bruma moet meerwaarde ten opzichte van andere spelers (anders dan Bergwijn en Lozano) nog bewijzen. Ik wil hem nog niet afrekenen op deze wedstrijd.
Je vergeet het belangrijkste te behandelen: de achterhoede. Viergever, Luckassen en Dumfries ..? What About them??
 
Ik ben al zo kritisch geweest ik voel niet de behoefte om nogmaals al onze zwaktes te benoemen. Ik denk dat het spel van de afgelopen 8 maanden voor zich spreekt. En de huidige achterhoede maakt het allemaal nog droeviger.

Wat een ellendige wedstrijd, ook live..
 
Ik ben al zo kritisch geweest ik voel niet de behoefte om nogmaals al onze zwaktes te benoemen. Ik denk dat het spel van de afgelopen 8 maanden voor zich spreekt. En de huidige achterhoede maakt het allemaal nog droeviger.

Wat een ellendige wedstrijd, ook live..
Ik heb Ajax nog niet zien spelen tijdens hun trainingskamp, maar slechter dan wat PSV vanavond heeft laten zien, zal het ongetwijfeld niet zijn...
 
Sadilek op linksback lijkt me overigens wel een prima optie.
Ha, dat opperde ik een week of 2 geleden al.
Het is van mijn kant onredelijk. Ik weet het. Maar Bruma heeft voor mij op nu al op zijn voorhoofd staan 'miskoop'. Aboukhlal en Gakpo hebben meer flair en durf ook te zeggen meer kwaliteiten. Wat een prioriteitenmanagement van JDJ.
In plaats van al die miljoenen pompen in Lyanco, al kost ie 25 miljoen...
O, dit dus....... Waarom begrijpt De Jong dit niet...
Weer een woord geleerd. Gekke atletieker.
 
Is toch ook veel mooier. Hebben we een talent uit eigen opleiding en uit Eindhoven en waar ligt de focus bij de TD: het aantrekken van Bruma en misschien Berghuis die een concurrent zijn op de flankpositie. Als we dan toch ten onder gaan dan maar met onze eigen jongens en niet met dure mislukkingen van elders.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan