Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
We praten nog samen dit seizoen dit is echt niet beter dan AZ, Utrecht is zeker beter, Vitesse, Heerenveen en o ja een puntje of 25 achter nummer 1,
maar gelukkig het is nog geen 31 augustus, Bergwijn en Lozano kunnen nog weg en JdJ heeft een goede kijk op aankopen. Ik maak me echt zorgen!
ff rekenkundig, je noemt nu 4 ploegen, tel ik daar die stomme klup bij op dan kom je in dat scenario op de 6e plek... Maar dat gebeurd niet, we worden minstens 2e. En dat ligt niet aan onze kwaliteiten maar aan t ontbreken daarvan bij de rest.
 
Ik vind Wolfsburg maar een matig ploegje eigenlijk; moet je nagaan wat ik van dit PSV vindt. Alleen Lozano kan momenteel in zijn eentje het verschil maken.

Zagen jullie verschil tussen vrije trap Gakpo en Bruma? Ik snap echt hele aankoop Bruma niet...

Nooit gesnapt; en zijn optreden vanavond heeft me niet van mening doen veranderen. Zeker niet gezien zijn kosten, staat van dienst, het aanvallende talent dat al in de gelederen aanwezig was, en de absolute noodzaak om de verdediging te versterken.
 
2 x geel en dus rood, maar dat had al een directe rode kaart moeten zijn voor die overtreding op Malen. Belachelijk zoveel overtredingen van Wolfsburg in een oefenwedstrijd. :maniac: :FP:
 
ff rekenkundig, je noemt nu 4 ploegen, tel ik daar die stomme klup bij op dan kom je in dat scenario op de 6e plek... Maar dat gebeurd niet, we worden minstens 2e. En dat ligt niet aan onze kwaliteiten maar aan t ontbreken daarvan bij de rest.
Zitten altijd nog 2 verrassingen tussen en gebrek aan kwaliteit? Volgens mij hebben wij die helemaal niet.
 
Nou mensen wat ik al eind vorig seizoen voorspeld had. De aanslagen op Lozano gaan gewoon door, zelfs in een friendly match.
Laten we massaal kaarsen aansteken in een kapel in je buurt, dat die vloek over PSV doorbroken wordt, en dat die verhuist naar Ajakkes.
 
Ik ben al blij als het meevalt met Lozano en we deze wedstrijd blessurevrij zijn doorgekomen. Wat een schopploeg dat Wolfsburg.
 
Dat het een ruk seizoen gaat worden staat vast, dat je geen kampioen word ook, dus 2de of 7de who cares :rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan