Voorbereiding Seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aanstaande zaterdag (14 juli) staat de ontmoeting met Neuchâtel Xamax op het programma en die wedstrijd is, vanaf 15:00 uur, live te zien op FOX Sports. Vier dagen later - op 18 juli dus - wordt er om 19:00 uur geoefend tegen Galatasaray.

link
 
Wel fijn hoor oefenen op hoger niveau. Vroeger had je jeugdspelers die er in de oefenwedstrijd 6 in legden, maar dan wist je nog niet of ze geschikt waren voor het eerste. Als je er 6 tegen Galataseray in schiet, dan maak je echt indruk op de trainer :)
 
Lundqvist is inderdaad een opvallende naam, Laursen is momenteel 10x beter en zeer dreigend voor de goal. Bij PSV 1 weet ik het natuurlijk niet, maar bij JPSV wel.
 
Laatst bewerkt:
Wel fijn hoor oefenen op hoger niveau. Vroeger had je jeugdspelers die er in de oefenwedstrijd 6 in legden, maar dan wist je nog niet of ze geschikt waren voor het eerste. Als je er 6 tegen Galataseray in schiet, dan maak je echt indruk op de trainer :)

Ik heb ook veel liever dat PSV tegen teams oefent die op hoge niveau spelen. Galatasaray, Olympiakos en Valencia zijn dan ook meer dan prima teams om tegen te oefenen, en sluit je af tegen Feyenooit om de Super Cup. Wat heb je eraan als je tegen schijt amateurs oefent waar je meer dan 8 goals maakt? Daar heb je totaal niets aan.
 
Lundqvist... benieuwd of hij kan overtuigen... en heel blijft.

De momenten dat die te bewonderen was lette ik ook op hem, een dood simpel spelertje waar je tientallen van ziet in de Jupiler League. Zit helemaal niks in hem waardoor die überhaupt een plek bij een topclub verdient. Bekkend verhaal van trekken aan een (half) door paard, net zo als Lammers, zulke spelers doen 80 dingen verkeerd/pruts en 20 goed, en nog blijft men overtuigd dat het goed is of goed zal worden :unsure:

Op je 21ste hoor je al iets te hebben waardoor men je herkent of waar je mee opvalt, figuren als hij en Lammers die blijven voor eeuwig jong, talent en nutteloos ( voor de top )
 
De momenten dat die te bewonderen was lette ik ook op hem, een dood simpel spelertje waar je tientallen van ziet in de Jupiler League. Zit helemaal niks in hem waardoor die überhaupt een plek bij een topclub verdient. Bekkend verhaal van trekken aan een (half) door paard, net zo als Lammers, zulke spelers doen 80 dingen verkeerd/pruts en 20 goed, en nog blijft men overtuigd dat het goed is of goed zal worden :unsure:

Op je 21ste hoor je al iets te hebben waardoor men je herkent of waar je mee opvalt, figuren als hij en Lammers die blijven voor eeuwig jong, talent en nutteloos ( voor de top )

Die jongen is gewoon te vaak geblesseerd geweest. Vond hem, die keren dat ik hem zag spelen, behoorlijk goed,maar ja, steeds geblesseerd raken schiet ook niet op. Eerst maar eens jaartje verhuren en heel blijven.
 
Zeer benieuwd of Romero minuten gaat maken vandaag!! Zou toch wel top zijn als dit inderdaad het wonderkind is zoals hij wordt beschreven in met name Zuid Amerika.
 
Zeer benieuwd of Romero minuten gaat maken vandaag!! Zou toch wel top zijn als dit inderdaad het wonderkind is zoals hij wordt beschreven in met name Zuid Amerika.
Geen idee waarom, maar heb er wel een goed gevoel over. Zou als ik PSV was het ook nog eens proberen met Reis. Mislukt bij Vitesse, maar zal hier, toch met betere spelers om hem heen, best wel eens kunnen verrassen.
 
Tot nu toe niet bijzonder, enige wat opvalt zijn de mooie openingen van Rigo

Vind hem wel erg kwetsbaar onder druk.

Lekker tussen de benen van de keeper door. :p

Vooral het beheerste en bekeken afmaken stemt tevreden. Iets waar hij afgelopen seizoen goed aan gewerkt heeft dankzij v.Nistelrooij en Nilis. Dat mag Lozano ook nog wel leren.

Ik kijk eigenlijk vooral om Angelino en hopelijk Romero eens aan het werk te zien.

Verder moet je denk ik niet al teveel verwachten van dit soort wedstrijden.
 
Vooral het beheerste en bekeken afmaken stemt tevreden. Iets waar hij afgelopen seizoen goed aan gewerkt heeft dankzij v.Nistelrooij en Nilis. Dat mag Lozano ook nog wel leren.

Moest even terugdenken aan Matavz die in zulke situaties 9 van de 10 keer op de keeper schoot.
 
Zie wel lichtpuntjes t.o.v. vorig seizoen. Aantal keren dat de bal met 1 beweging wordt doorgespeeld ligt t.o.v. vorig seizoen best hoog. Komt de snelheid ten goede.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan