Voorbereiding Seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Geen idee waarom, maar heb er wel een goed gevoel over. Zou als ik PSV was het ook nog eens proberen met Reis. Mislukt bij Vitesse, maar zal hier, toch met betere spelers om hem heen, best wel eens kunnen verrassen.
Overal mislukt. Laat maar bij Twente proberen in eerste divisie.
 
Rigo komt zwaar tekort, Malen weinig balcontacten. Angelino kan me wel bekoren. Je ziet aan alles dat Xamax Neuchatel al veel verder is in de voorbereiding. Ik ben benieuwd of Romero ook 45 minuten krijgt zo dadelijk.
 
Rigo komt zwaar tekort, Malen weinig balcontacten. Angelino kan me wel bekoren. Je ziet aan alles dat Xamax Neuchatel al veel verder is in de voorbereiding. Ik ben benieuwd of Romero ook 45 minuten krijgt zo dadelijk.

Dumfries beviel me ook wel, en Bergwijn met een prima goal. Romero was afgesproken werk dat ie een halfuur zou spelen. Dus voor de mensen die denken dat die weer geblesseerd is geraakt, nee. Tweede helft vreselijk matig met al die talenten.

Ramselaar en Room. Bah.
 
Beter dat het nu stroef gaat dan dat we met gemak winnen, bij dat laatste zal er weinig verandert worden terwijl dat zeker nog wel moet gebeuren op een aantal posities.
 
Alleen maar goed als het nu stroef gaat, anders denken Arnesen en Gerbrands dat ze echt klaar zijn op de transfermarkt....
 
Ik vond Dumfries wel redelijk positief opvallen en Rigo komt nog tekort. Veel balverlies.
 
Teze deed het goed, als Arias weggaat mag hij wat mij betreft de back-up van Dumfries worden. Het geld dat we van Arias krijgen moet echt in het middenveld worden geïnvesteerd want Ramselaar, Rigo, Rosario en Duarte komen echt tekort. Voor de rest vond ik het wel ok voor een tweede oefenwedstrijd.
 
Teze deed het goed, als Arias weggaat mag hij wat mij betreft de back-up van Dumfries worden. Het geld dat we van Arias krijgen moet echt in het middenveld worden geïnvesteerd want Ramselaar, Rigo, Rosario en Duarte komen echt tekort. Voor de rest vond ik het wel ok voor een tweede oefenwedstrijd.
Eens, hoewel ik Rosario nog wel goed vond.
 
Openening, cross-pass, van Rigo was wel fraai. Verder wel eens met wat hierboven gemeld is: Dumfries lijkt aan te pikken, Teze veelbelovend en Room staat als een koorknaap te keepen bij die goal.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan