Voorbereiding Seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een CL ploeg als Valencia is goed. Dan weet je waar je als PSV voor staat als je aan het echte werk begint.
 
Een CL ploeg als Valencia is goed. Dan weet je waar je als PSV voor staat als je aan het echte werk begint.
Ben ik het helemaal mee eens. Van al die partijtjes waar je met 6-0 wint van amateurs heb je een stuk minder aan dan een wedstrijd waar je verliest. Je leert een stuk meer van verlies/fouten/tegenstand dan je doet van winst/geen tegenstand.
 
Ajax staat op het punt om Tadic te contracteren voor ruim 17 miljoen euro.....PSV moet haast maken met het vastleggen van Van Ginkel en Mason Mout.....ons middenveld was afgelopen seizoen al fragiel, dus absolute noodzaak om het middenveld kwalitatief te versterken.
 
Ajax staat op het punt om Tadic te contracteren voor ruim 17 miljoen euro.....PSV moet haast maken met het vastleggen van Van Ginkel en Mason Mout.....ons middenveld was afgelopen seizoen al fragiel, dus absolute noodzaak om het middenveld kwalitatief te versterken.
Indien Mason en Van Ginkel niet komen wie denk jij dat een volwaardig alternatief is ?
 
Tussenstand tegen Anderlecht, 3-3, 1-0 achter, 1-2 voor, 3-2 achter. laaste drie goals vielen allen na de rust, de 3-3 in de 49e minuut...
 
1-0 Musona (5)
1-1 De Jong (10)
1-2 Pereiro (22)
2-2 Gerkens (46)
3-2 Abazaj (47)
3-3 Bergwijn (49)
4-3 Dimata (65)
5-3 Santini (81p)

Einde
 
Wel leuk tegen Cocu.

Tegen Galatasaray, niet Fenerbahce van Cocu helaas.

En die oefenpot van gisteren. Ik denk dat niemand wist dat PSV een oefenpot zou spelen tegen Anderlecht, ik ook niet. Hebben ze goed geheim gehouden.

5 tegengoals is wel erg veel om eerlijk te zijn. Maar als ik dan die tegendoelpunten ook zie. Bij de 1-0 gaan Dumfries en Room in de fout, totaal geen communicatie. Bergwijn wilt leuk doen bij de 2-2, en bij de 2-3 gaat die keeper de fout in. Domme penalty wordt er dan weggegeven en de laatste tegendoelpunt maken ze omdat PSV ruimte's weggeeft.

Ach, geen paniek natuurlijk. Dit was puur om iedereen weer 45 minuten in de benen te krijgen. Straks tegen Galatasaray, Olympiakos en Valencia, worden de oefenpotjes serieuzer met Van Bommel erbij.
 
Tegen Galatasaray, niet Fenerbahce van Cocu helaas.

En die oefenpot van gisteren. Ik denk dat niemand wist dat PSV een oefenpot zou spelen tegen Anderlecht, ik ook niet. Hebben ze goed geheim gehouden.

5 tegengoals is wel erg veel om eerlijk te zijn. Maar als ik dan die tegendoelpunten ook zie. Bij de 1-0 gaan Dumfries en Room in de fout, totaal geen communicatie. Bergwijn wilt leuk doen bij de 2-2, en bij de 2-3 gaat die keeper de fout in. Domme penalty wordt er dan weggegeven en de laatste tegendoelpunt maken ze omdat PSV ruimte's weggeeft.

Ach, geen paniek natuurlijk. Dit was puur om iedereen weer 45 minuten in de benen te krijgen. Straks tegen Galatasaray, Olympiakos en Valencia, worden de oefenpotjes serieuzer met Van Bommel erbij.
Dat is dan verandert want in het artikel stond dat PSV tegen Fener moest.
 
De selectie voor het trainingskamp:

Zoet, Room, Van Osch, Isimat-Mirin, Luckassen, Schwaab, Angelino, Obispo, Viergever, Dumfries, Hendrix, De Jong, Rosario, Romero, Rigo, Ramselaar, Lundqvist, Mauro Junior, Pereiro, Bergwijn, Malen, Gakpo, Duarte, Teze, Verreth, Piroe, Sadilek.

De WK gangers hebben nog een tijdje vrij
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan