Adriaanse kan ik wel mee leven, maar van Gaal als coach, nee dat gaat me echt te ver.......

Overal waar die vent heeft gewerkt heeft hij succes geboekt en vaak met jonge spelers. Precies daar ligt zijn kracht, het beter maken van jonge talentvolle spelers. Je moet alleen wel na 2 jaar zeggen dat het mooi is geweest want dan komt de periode waarin het mis gaat. We kunnen allemaal wel gaan lopen roepen dat hij niet bij PSV past maar met Stevens, Rutten en Cocu hebben we die zogenaamde PSV trainers wel maar successen blijven uit, sterker nog we zitten in een sterk neergaande spiraal.
Wat VI betreft was het weer heel erg voorspelbaar, Gijp die weer kan scoren over andermans rug en spelers waarvoor in augustus de loftrompetten nog schalmden worden nu met de grond gelijkgemaakt. Enkel Derksen durfde nog het uitdelen van die gele kaarten te bekritiseren.
 
Wat VI betreft was het weer heel erg voorspelbaar, Gijp die weer kan scoren over andermans rug en spelers waarvoor in augustus de loftrompetten nog schalmden worden nu met de grond gelijkgemaakt. Enkel Derksen durfde nog het uitdelen van die gele kaarten te bekritiseren.

Die spelers die de eerste 2 maanden alles wonnen en nu alles verliezen??
 
Thijsje was wel erg bleu gisteravond.
Eerst twitteren dat Makkelie er niks van bakte.
Dan voorzichtig terugkrabbelen.
En gisteravond als een schoothondje bij Johan en René.
Dat Makkelie grote fouten maakte (derde doelpunt, voortdurend vrije trappen voor PSV negeren) komt niet ter sprake.
Johan en René doen er ook alles aan om het onderwerp te veranderen zodra de andere kant van het verhaal ter sprake dreigt te komen.
Thijsje laat zich heel makkelijk afserveren, onderbreken en voor gek zetten.
Hij zal toch niet bang zijn voor zijn baantje?
 
Bij Fox vonden ze het ook geen rode kaart. Daarin is Ronald de Boer dus niet alleen.

Wat heb ik met Fox te maken. De commentotor bij Feyenoord-PSV, Evert ter Napel, praat niet eens over Makkelie en gaat er gewoon in mee. Jouw mening telt en niet die van Fox.
 
Wat VI betreft was het weer heel erg voorspelbaar, Gijp die weer kan scoren over andermans rug en spelers waarvoor in augustus de loftrompetten nog schalmden worden nu met de grond gelijkgemaakt. Enkel Derksen durfde nog het uitdelen van die gele kaarten te bekritiseren.

Ik had ergens een fragmentje gezien, maar wat een inhoudloos, laagdrempelig geschreeuw zeg, poeh, ik heb het vrij snel weer afgezet. Echt niveautje campingzender SBS6.
 
Ik had ergens een fragmentje gezien, maar wat een inhoudloos, laagdrempelig geschreeuw zeg, poeh, ik heb het vrij snel weer afgezet. Echt niveautje campingzender SBS6.

Gingen de mannen van VI maar eens een keer met zijn allen van de hoge duikplank, of skispringen. Man, dan weet ik wel wat ik graag zou zien gebeuren....
 
Ik vond ze op zich redelijk objectief bij SV en VI.
Kijk ik was het juist oneens met de eerste strafschop die PSV tegen kreeg, de 2e kan je idd geven ( eerste ook, maar dat vond ik echt overdreven ), maar ze zeiden overal dat het overdreven was om dan ook nog 2 gele kaarten uit te delen.
Te zware straf en dat is ook gewoon zo.
Makkelie speelde wel gelijk een rol in Feyenoord-PSV en leek inderdaad te lijden aan kuip vrees.
Maar dat neemt niet weg dat Co Adriaanse wel een punt had: er is geen rust bij PSV, geen balans, er staat teveel druk op.
Ze moeten dit inderdaad zien als een tussenjaar en de druk van de ketel halen.
PSV word geen kampioen dit jaar zo simpel is het.
Dat is klote om te accepteren, maar ik denk dat Cocu en zijn mannen dat nu wel moeten beseffen, dat ze dit zien als een opbouw jaar.
En die penalty's tegen Feyenoord waren gewoon dommigheid van die PSV verdedigers.
Dat is gewoon omdat ze nog zo jong zijn.
Ramos deed dat soort dingen ook toen hij nog een broekie was ( soms nog wel eens ), maar is nu zeker wel een slimme verdediger.
Weet precies wanneer hij een vrije trap moet afdwingen, wanneer hij eens in moet houden en dat is gewoon puur ervaring.
Dat leer je met de jaren.

Het is zoals Hans Kraaij zei gewoon dom om bij Pelle aan zijn shirt te gaan hangen, zeker omdat hij met zijn rug naar de goal stond.
Dat is onnodig.
En gewoon niet slim. En dan laat Bruma zich ook nog uitdagen door Matthijsen in de rust die hem zit op te jutten.
Dat is gewoon de leeftijd, Matthijsen is niet gek, die provoceert hem een beetje en Bruma hapt.
Dat ze over PSV praten bij beide programma's is logisch want PSV zit gewoon diep in de problemen.
Wat de oplossing is, daar valt over te twisten.
Denk dat stap 1 toch echt moet zijn dat Toivonen opdondert.
En Cocu is een probleem, hij heeft geen overwicht, straalt niks uit en dwingt niks af.

Toivonen weg lijkt me toch wel stap 1
 
@Rogue1987;
Jij vond ze redelijk objectief bij SV en VI.:confused:
Ik niet.
Als er precies andersom gefloten was of als Feijenoord PSV had geheten, dan zou, om maar een paar dingen te noemen, er het volgende de huiskamers in gegooid zijn;

Makkelie heeft de hele wedstrijd verziekt.
Boethius lijdt aan vallende ziekte.
Matthijssen is een NSBer.
Immers kijkt altijd boos naar anderen.
Koeman toont geen respect voor anderen.
Pelle is een schwalbekoning.
Half Feijenoord bestaat uit matennaaiers.
En nog meer van dit soort kreten, die oplettende lezertjes en luisteraartjes in het recente verleden hebben kunnen zien en horen vermelden als het om PSVers ging.
Want wat professioneel is in Amsterdam of Rotterdam is in Eindhoven volgens mediatuig ineens smerig. ETCETERA.
Walgelijk zoals er met verschillende maten gemeten wordt.

Een 8 voor de matchfixing van Makkelie.
Is dit uit angst voor de cokesnuivers waar Makkelie ook al bang voor was?
Is dit voor de verkoopcijfers in Rotterdam e.o.?
Is dit uit haat tegen PSV?
Is dit uit provocatie naar Brabanders?
Wie het weet mag het zeggen.
Wat ik wel weet is, dat als hij PSV zo bevoordeeld had als hij ons nu benadeeld heeft, hij het cijfer 2 gekregen had.
Er is op meerdere plekken bewijs voor deze stelling te vinden.(a)
 
@Rogue1987;
Jij vond ze redelijk objectief bij SV en VI.:confused:
Ik niet.
Als er precies andersom gefloten was of als Feijenoord PSV had geheten, dan zou, om maar een paar dingen te noemen, er het volgende de huiskamers in gegooid zijn;

Makkelie heeft de hele wedstrijd verziekt.
Boethius lijdt aan vallende ziekte.
Matthijssen is een NSBer.
Immers kijkt altijd boos naar anderen.
Koeman toont geen respect voor anderen.
Pelle is een schwalbekoning.
Half Feijenoord bestaat uit matennaaiers.
En nog meer van dit soort kreten, die oplettende lezertjes en luisteraartjes in het recente verleden hebben kunnen zien en horen vermelden als het om PSVers ging.
Want wat professioneel is in Amsterdam of Rotterdam is in Eindhoven volgens mediatuig ineens smerig. ETCETERA.
Walgelijk zoals er met verschillende maten gemeten wordt.

Een 8 voor de matchfixing van Makkelie.
Is dit uit angst voor de cokesnuivers waar Makkelie ook al bang voor was?
Is dit voor de verkoopcijfers in Rotterdam e.o.?
Is dit uit haat tegen PSV?
Is dit uit provocatie naar Brabanders?
Wie het weet mag het zeggen.
Wat ik wel weet is, dat als hij PSV zo bevoordeeld had als hij ons nu benadeeld heeft, hij het cijfer 2 gekregen had.
Er is op meerdere plekken bewijs voor deze stelling te vinden.(a)


Welkom terug !!!
 
@Rogue1987;
Jij vond ze redelijk objectief bij SV en VI.:confused:
Ik niet.
Als er precies andersom gefloten was of als Feijenoord PSV had geheten, dan zou, om maar een paar dingen te noemen, er het volgende de huiskamers in gegooid zijn;

Makkelie heeft de hele wedstrijd verziekt.
Boethius lijdt aan vallende ziekte.
Matthijssen is een NSBer.
Immers kijkt altijd boos naar anderen.
Koeman toont geen respect voor anderen.
Pelle is een schwalbekoning.
Half Feijenoord bestaat uit matennaaiers.
En nog meer van dit soort kreten, die oplettende lezertjes en luisteraartjes in het recente verleden hebben kunnen zien en horen vermelden als het om PSVers ging.
Want wat professioneel is in Amsterdam of Rotterdam is in Eindhoven volgens mediatuig ineens smerig. ETCETERA.
Walgelijk zoals er met verschillende maten gemeten wordt.

Een 8 voor de matchfixing van Makkelie.
Is dit uit angst voor de cokesnuivers waar Makkelie ook al bang voor was?
Is dit voor de verkoopcijfers in Rotterdam e.o.?
Is dit uit haat tegen PSV?
Is dit uit provocatie naar Brabanders?
Wie het weet mag het zeggen.
Wat ik wel weet is, dat als hij PSV zo bevoordeeld had als hij ons nu benadeeld heeft, hij het cijfer 2 gekregen had.
Er is op meerdere plekken bewijs voor deze stelling te vinden.(a)


ik kan je niet echt volgen, maar goed.
Maakt ook niet uit.
Ik vond het 2 prima afleveringen ja.
Vond dat vooral Co Adriaanse veel goede punten had.
En dat ze wat lacherig doen over PSV bij VI vind ik niet zo gek, het is momenteel ook wel om te lachen als je niet voor PSV bent toch?
 
ik kan je niet echt volgen, maar goed.
Maakt ook niet uit.
Ik vond het 2 prima afleveringen ja.
Vond dat vooral Co Adriaanse veel goede punten had.
En dat ze wat lacherig doen over PSV bij VI vind ik niet zo gek, het is momenteel ook wel om te lachen als je niet voor PSV bent toch?

Er is ook nog wel genoeg te lachen als je wel voor PSV bent.
Tis jammer dat we zo'n radicale switch naar eigen jeugd hebben moeten maken. Geleidelijk implementeren was beter geweest. Nu worden we een beetje het Feyenoord van een laatste 15 jaar.
Ik vind het tegelijkertijd mooi als schrijnend dat jongens van 19 huilend van het veld stappen en zich ook nog verantwoordelijk voelen voor het publiek. Jammer dat onze grote baas zich wel laat zien als zijn straatje schoongeveegd moet worden. Was daar dan ook gisteren gaan staan. Tussen je spelers. Met je spelers. Samen. Eendracht. In goede, maar ook in mindere tijden.
 
Er is ook nog wel genoeg te lachen als je wel voor PSV bent.
Tis jammer dat we zo'n radicale switch naar eigen jeugd hebben moeten maken. Geleidelijk implementeren was beter geweest. Nu worden we een beetje het Feyenoord van een laatste 15 jaar.
Ik vind het tegelijkertijd mooi als schrijnend dat jongens van 19 huilend van het veld stappen en zich ook nog verantwoordelijk voelen voor het publiek. Jammer dat onze grote baas zich wel laat zien als zijn straatje schoongeveegd moet worden. Was daar dan ook gisteren gaan staan. Tussen je spelers. Met je spelers. Samen. Eendracht. In goede, maar ook in mindere tijden.

Dat die verantwoordelijkheid ligt bij dat soort jonge spelers is de verantwoordelijkheid van diegene die je gisteren niet zag...

Gezien de financiële mogelijkheden was het niet nodig zo radicaal te werk te gaan.... Dat is een bewuste keuze.
 
Welkom terug !!!

Dank voor dit welkom.:)
Ik had me al zo mooi ingehouden en 10 keer tot 10 geteld, maar toen ik hier las dat ze bij SV en VI "redelijk objectief" waren, terwijl ze de smeerlapperijen van Makkelie toch gewoon in de doofpot stopten:(, moest ik even reageren.
Overigens bleek gisteren dat er inderdaad andere normen gelden voor wel of geen geel en rood in Eindhoven dan in Rotterdam.
Maar dat zal geen issue worden bij SV of VI.
 
Dat die verantwoordelijkheid ligt bij dat soort jonge spelers is de verantwoordelijkheid van diegene die je gisteren niet zag...

Gezien de financiële mogelijkheden was het niet nodig zo radicaal te werk te gaan.... Dat is een bewuste keuze.

Dat is dan wel een domme keuze.
Je kunt namelijk aan het gedrag van SV en VI zien wie de onmisbare spelers bij PSV zijn.
Als die vertellen dat van Bommel zijn kaarten verdient, Strootman te aggressief is naar de scheids, Mertens te makkelijk valt etc, dan weet je dat je van Bommel, Strootman en Mertens etc, in je ploeg moet houden, zelfs al wil je drastisch vernieuwen.
Tenzij je het rechterrijtje ambieert.;)
 
Zo Jan Mulder gaat er lekker fel op bij Peter Bos.
Die is woest omdat Bos Havenaar geen sanctie geeft en zijn gedrag niet harder bestraft.
Wat on objectief weer toch Tirzah?
Ze zijn behoorlijk pittig op het gedrag van Havenaar hoor.
Verder nog geen PSV belachelijk maak gedrag gezien.
 
Zo Jan Mulder gaat er lekker fel op bij Peter Bos.
Die is woest omdat Bos Havenaar geen sanctie geeft en zijn gedrag niet harder bestraft.
Wat on objectief weer toch Tirzah?
Ze zijn behoorlijk pittig op het gedrag van Havenaar hoor.
Verder nog geen PSV belachelijk maak gedrag gezien.

Dan heb je het cynische praatje over de unieke verbroedering van PSV spelers en supporters kennelijk gemist of verkeerd ingeschat.
Voorts krijgt Bosz alle gelegenheid om te verklaren dat Mike Havenaar een lieve jongen is en dat hij dus geen opzet had.
Precies zoals de NOS gedachtenlezer in zijn wedstrijdcommentaar al had verteld.
En niet het ongevaarlijke PSV maar Vitesse is de huidige concurrent van het in Hilversum geliefde Ajax.
Het anti PSV geleuter is pas begonnen toen wij de hegemonie van hun liefjes doorbraken in de jaren 70.
Het is maar dat we het verleden niet vergeten.
Daar valt voor een mens veel uit te leren.;)
 
Laatst bewerkt:
Haha nee hoor dat praatje heb ik niet gemist.
Maar ik kan me voorstellen dat er cynisch op gereageerd word door Mulder, dat geknuffel met de fans zou ik ook zo opvatten.
Hoezo krijgt Bosz alle gelegenheid om Havenaar de hemel in te prijzen?
Mulder was enorm kwaad.

Vind het echt hilarisch hoe je bij alles je calimero hoedje opzet.
Ligt toch echt aan hoe jij ernaar kijkt hoor.
Objectief kijken is moeilijk he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan