Mikasa
Forum Hall of Fame Inductee
Dat lijkt me een mooi leven. EstevanaDie jongen heeft niks meer. Ja, Polman. Nog wel![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me een mooi leven. EstevanaDie jongen heeft niks meer. Ja, Polman. Nog wel![]()

Dat lijkt me een mooi leven. Estevana![]()
Vd Vaart zat daar als een door t leven ingehaalde zuurzak die het allemaal niet meer ziet zitten en kon enkel op alles negatief reageren.
Maar laten we niet te hard oordelen: Zn cluppie ligt in de touwen en spartelt nog wat, terwijl een definiteve KO nadert.
Vd Vaart is op. Fan zijn kost teveel energie zo. Zn brein stopt met werken. Laaft zich aan vreetbuien in de vorm van literpakken roomijs en chocolade. Kleren wast ie nog zelden. Buiten kwam ie enkel nog om de auto in te stappen richting de studio. Ook dat uitje is nu verdwenen. Netflix heeft m niks meer te bieden. ESPN wakkert huilbuien aan..
Die jongen heeft niks meer. Ja, Polman. Nog wel![]()

Limelight? Een Mikasaatje?Estavana gaat de limelight van Van der Vaart afsnoepen. Kan hij dat wel handelen?
Nou dat klopt. Maar ook zonder drank een anti PSVer en wartaal.Ik dacht echt dat die gewoon dronken of aardig aangeschoten was![]()
Bijzonder. Doe ik ook wel eens, voordat ik ga werken: 3 wijntjes drinken.Nou dat klopt. Maar ook zonder drank een anti PSVer en wartaal.
![]()
Van der Vaart zat aangeschoten in Studio Voetbal: ‘Wijn viel zwaarder dan normaal’
Rafael van der Vaart was zondagavond licht aangeschoten tijdens de uitzending van Studio Voetbal. Dat heeft de analist erkend in de Coen & Sander Show . Van der Vaart baarde opzien door af en toe lastig uit zijn woorden te komen tijdens het praatprogramma.www.voetbalprimeur.nl
Rare jongen.En waarschijnlijk ook nog zelf met de auto naar de studio gereden.Bijzonder. Doe ik ook wel eens, voordat ik ga werken: 3 wijntjes drinken.Rare jongen.

Nou dat klopt. Maar ook zonder drank een anti PSVer en wartaal.
![]()
Van der Vaart zat aangeschoten in Studio Voetbal: ‘Wijn viel zwaarder dan normaal’
Rafael van der Vaart was zondagavond licht aangeschoten tijdens de uitzending van Studio Voetbal. Dat heeft de analist erkend in de Coen & Sander Show . Van der Vaart baarde opzien door af en toe lastig uit zijn woorden te komen tijdens het praatprogramma.www.voetbalprimeur.nl
PreciesEn waarschijnlijk ook nog zelf met de auto naar de studio gereden.![]()
![]()
Daarom is het ook nooit echt wat geworden met hem ondanks het ongekende talent wat hij had. Een van de meest getalenteerde voetballers ooit van Nederland maar hij nam ook gewoon zijn hamburgertjes destijds en vond trainen maar niets en de krachthonk was voor de losers. Er zijn spelers met 50% van het talent van van de Vaart maar die houden het jaren lang vol bij Arsenal of Atletico Madrid etcBijzonder. Doe ik ook wel eens, voordat ik ga werken: 3 wijntjes drinken.Rare jongen.
Zal er zelf ook niet mee te koop lopen. Zonde, was en is een leuke gozer. Nu veel te dik en teveel zuipen. Estevana lijkt me pittig genoeg hem dan wel mee te sleuren naar een kliniek. Hopen voor hem dat het dus misschien wel meevalt.De excuusjes van iemand met een serieus drankprobleem.
Het blijft een nooit te beantwoorden vraag;Mooie ‘Andere tijden sport’ over Rensenbrink

Ik denk dat de Argentijnen de bal meteen het Nederlandse strafschopgebied in hadden geschoten en dat daar een heel discutabele penalty uit zou zijn gevolgd.Het blijft een nooit te beantwoorden vraag;
Hoeveel blessure minuten - of uren?- had Gonella de Argentijnen gegund als Rob via de paal de 1-2 gescoord had?![]()
Zou zo maar hebben kunnen gebeuren.Ik denk dat de Argentijnen de bal meteen het Nederlandse strafschopgebied in hadden geschoten en dat daar een heel discutabele penalty uit zou zijn gevolgd.

Ik vond hem geen slechte analyticus. Alleen jammer dat het verder een l*l met vingers is, die de kijkbuis ook graag gebruikt voor persoonlijke afrekeningen en dubieuze opinies.![]()
Van Hooijdonk stopt als vaste analyticus bij NOS Sport
Hij was sinds 2015 vaste gast in het inmiddels verdwenen tv-programma Studio Voetbal. Ook was hij vaste analyticus bij wedstrijden van het Nederlands elftal.nos.nl
Eindelijk.![]()
Ik vond hem geen slechte analyticus. Alleen jammer dat het verder een l*l met vingers is, die de kijkbuis ook graag gebruikt voor persoonlijke afrekeningen en dubieuze opinies.