Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Het was een aanfluiting. Niet zo grappig is een understatement. Het was heel slecht.Eerste x dat ik teleurgesteld ben in de sinterklaas bij VI, het was gewoon niet zo grof of grappig als vorige jaren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het was een aanfluiting. Niet zo grappig is een understatement. Het was heel slecht.Eerste x dat ik teleurgesteld ben in de sinterklaas bij VI, het was gewoon niet zo grof of grappig als vorige jaren![]()
Ik heb branderige ogen na de sex wat volgens de dokter komt door de pepperspray was wel leuk.Eerste x dat ik teleurgesteld ben in de sinterklaas bij VI, het was gewoon niet zo grof of grappig als vorige jaren![]()
Of je verwachtingen waren te hoog. Ik ben nooit zo van de mopjes, maar ik vind die van hem wel geinig.Eerste x dat ik teleurgesteld ben in de sinterklaas bij VI, het was gewoon niet zo grof of grappig als vorige jaren![]()
Ik heb branderige ogen na de sex wat volgens de dokter komt door de pepperspray was wel leuk.
Bij Studio Voetbal vinden ze het ook al heel gewoon dat PSV wint, is het onderwerp niet meer waard.![]()
Ja blijft bijzonder maar is zo gewoon. Wat er onder de rivieren gebeurt is en blijft moeilijk voor de Randstad. Er wordt geschiedenis geschreven maar geen woordBij Studio Voetbal vinden ze het ook al heel gewoon dat PSV wint, is het onderwerp niet meer waard.![]()
Heeft NIETS met calimero te maken.Niet zo Calimero. We gaan voor de 3e keer op rij kampioen worden. Fuck it wat de rest van wereld daarover zegt. Of niet zegt.
Ik lees al weken niets dan dat PSV te goed is voor de rest van de eredivisie. Verder wordt TV gemaakt voor de kijkcijfers. Ok, en een beetje informeren. Maar Ajax en Feyenoord hebben meer supporters, dus zijn interessanter. Soms nog wat lyrisch gelul over een verrassing als NEC en je programma is vol. Dat zij daar niet wekelijks PSV uitgebreid bespreken staat volkomen los van onze prestaties. Geen nieuws is soms ook gewoon goed nieuws.Heeft NIETS met calimero te maken.
Het is je reinste beínvloeding van de publieke opinie wat daar gebeurt.
Daarom heeft ook PSV last van wat die droeftoeters bij de media in de al dan niet goed gevulde hersenpannen van het klootjesvolk rammen.
Dat komt ook terecht in koppen in Zeist, de randstad en overal elders.
Het is een schande dat een zich nationaal noemende publieke omroep na 67 jaar nog steeds niet in staat is om objectieve voetbal verslaggeving te verzorgen.
"Ok,en een beetje informeren."Ik lees al weken niets dan dat PSV te goed is voor de rest van de eredivisie. Verder wordt TV gemaakt voor de kijkcijfers. Ok, en een beetje informeren. Maar Ajax en Feyenoord hebben meer supporters, dus zijn interessanter. Soms nog wat lyrisch gelul over een verrassing als NEC en je programma is vol. Dat zij daar niet wekelijks PSV uitgebreid bespreken staat volkomen los van onze prestaties. Geen nieuws is soms ook gewoon goed nieuws.
Je hoort ze ook nooit over Twente, Utrecht enz. Over PSV valt nu ook weinig te melden.Ik lees al weken niets dan dat PSV te goed is voor de rest van de eredivisie. Verder wordt TV gemaakt voor de kijkcijfers. Ok, en een beetje informeren. Maar Ajax en Feyenoord hebben meer supporters, dus zijn interessanter. Soms nog wat lyrisch gelul over een verrassing als NEC en je programma is vol. Dat zij daar niet wekelijks PSV uitgebreid bespreken staat volkomen los van onze prestaties. Geen nieuws is soms ook gewoon goed nieuws.
Publieke omroep mag niet afgaan op kijkcijfers, maar moet min of meer neutraal nieuws brengen. Toch?Ik lees al weken niets dan dat PSV te goed is voor de rest van de eredivisie. Verder wordt TV gemaakt voor de kijkcijfers. Ok, en een beetje informeren. Maar Ajax en Feyenoord hebben meer supporters, dus zijn interessanter. Soms nog wat lyrisch gelul over een verrassing als NEC en je programma is vol. Dat zij daar niet wekelijks PSV uitgebreid bespreken staat volkomen los van onze prestaties. Geen nieuws is soms ook gewoon goed nieuws.
Het was ooit zo bedoeld. Maar als hun subsidie als indicator “aantal kijkcijfers” heeft, dan moeten de concurreren met de rest. De beste journalistieke programma’s van NPO of VPRO etc worden ook pas rond 22.00 of later uitgezonden. De subsidiënt vraagt eigenlijk om sensaties en scores en werkt zelf als overheid de oppervlakkigheid van de kijker in de hand.Publieke omroep mag niet afgaan op kijkcijfers, maar moet min of meer neutraal nieuws brengen. Toch?
Spijker op de kop over hoe het bedoeld is.Het was ooit zo bedoeld. Maar als hun subsidie als indicator “aantal kijkcijfers” heeft, dan moeten de concurreren met de rest. De beste journalistieke programma’s van NPO of VPRO etc worden ook pas rond 22.00 of later uitgezonden. De subsidiënt vraagt eigenlijk om sensaties en scores en werkt zelf als overheid de oppervlakkigheid van de kijker in de hand.
Ironisch genoeg kan je wel Calimero op NPO3 kijken en terugkijken wanneer je wilt.Spijker op de kop over hoe het bedoeld is.
Triest dat de overheid de boel mee verziekt en dat de NPO, Human, VPRO en anderen echt waardevolle programma's niet meer op prime time mogen uitzenden.
Afstomping wordt van boven af in de hand gewerkt en bevorderd vanwege pecunia non olet.
D´n eerste met een Eipet en maar janken dat ie achtergesteld isIronisch genoeg kan je wel Calimero op NPO3 kijken en terugkijken wanneer je wilt.
Ironie ja, heb ik nog ooit een scriptie over geschreven.Ironisch genoeg kan je wel Calimero op NPO3 kijken en terugkijken wanneer je wilt.