Mag iemand niet terugkomen op z’n besluit? En een jaar is best lang. Ik vind het niet vreemd.
We hebben het over mensen en niet over robots, dat vergeten we soms. Zit je niet lekker in je vel dan zul je waarschijnlijk ook niet goed kunnen presteren. Ik weet niet hoe het bij Pröpper precies zit maar hij kon zich niet meer motiveren, misschien nu weer wel. In een jaar kan veel veranderen
 

Isimat naar Vitesse. Leuk man
Cocu is zijn oude team bij elkaar aan het sprokkelen in Arnhem. :)

FmG-hSVXoAEQ7ms
 
Laatst bewerkt:

Vitesse is dagen verwijderd van dakloos bestaan: rechter lijkt nog de enige die dat kan voorkomen​


Het lijkt onvermijdelijk dat het lot van Vitesse in de handen ligt van de rechter. De Arnhemse club probeert vrijdag via een kort geding af te dwingen ook volgend voetbalseizoen in GelreDome te kunnen voetballen. Gesprekken met de eigenaar van het stadion in aanloop naar de rechtszaak hebben geen doorbraak opgeleverd.

:unsure: Op de club uit Arnhem en die uit De Bijlmer na is iedere club dakloos. :rolleyes:
Dan gaan ze ook maar eens buiten voetballen i.p.v. zaalvoetballen. :cool:
 

Vitesse is dagen verwijderd van dakloos bestaan: rechter lijkt nog de enige die dat kan voorkomen​


Het lijkt onvermijdelijk dat het lot van Vitesse in de handen ligt van de rechter. De Arnhemse club probeert vrijdag via een kort geding af te dwingen ook volgend voetbalseizoen in GelreDome te kunnen voetballen. Gesprekken met de eigenaar van het stadion in aanloop naar de rechtszaak hebben geen doorbraak opgeleverd.

:unsure: Op de club uit Arnhem en die uit De Bijlmer na is iedere club dakloos. :rolleyes:
Dan gaan ze ook maar eens buiten voetballen i.p.v. zaalvoetballen. :cool:
Misschien mogen ze aansluiten in Het Goffertstadion. Wat vind jij, PSVNEC?
 
Ik snap alleen niet wat die eigenaar dan met het stadion wil gaan doen. Concerten zijn er ook bijna niet meer.
 
Ik snap alleen niet wat die eigenaar dan met het stadion wil gaan doen. Concerten zijn er ook bijna niet meer.

Van wat ik heb gelezen schijnt het een vastgoedhandelaar te zijn, en dan een in de categorie die je ben je liever kwijt dan rijk. Heeft het stadion gekocht, maar doet er vervolgens niets meer aan. Achterstallig onderhoud etc. Schijnt nu vooral graag dwars te liggen en er zoveel mogelijk geld uit te willen halen. Als Vitesse het niet kan/wil, dan zal het er wel naartoe gaan dat hij de hele tent platgooit en hij er gewoon wat nieuw vastgoed neergooit. Het is gewoon een beetje een egoïstische eikel.

Vitesse wilde het stadion eerst zelf kopen, maar de gemeente heeft daar een boete van 13 miljoen aangehangen omdat ze bang waren dat er dan geen evenementen meer zouden plaatsvinden. Kan me overigens niet voorstellen dat Vitesse daar niet van zou willen profiteren, maar dat terzijde.
 

Vitesse moet GelreDome in oktober verlaten als het niet instemt met huursom​


Vitesse heeft dinsdag een kort geding verloren tegen de eigenaar van stadion GelreDome. De Eredivisionist en vastgoedbedrijf Nedstede liggen al een tijdje in de clinch over de huursom.
Vitesse staat in nauw contact met de KNVB. De bekerwinnaar van 2017 moet officieel vóór woensdag aantonen over een stadion voor het seizoen 2023/2024 te beschikken. Clubs die dat niet voor elkaar hebben, kunnen in het uiterste geval de Eredivisie-licentie verliezen.
 

Vitesse moet GelreDome in oktober verlaten als het niet instemt met huursom​


Vitesse heeft dinsdag een kort geding verloren tegen de eigenaar van stadion GelreDome. De Eredivisionist en vastgoedbedrijf Nedstede liggen al een tijdje in de clinch over de huursom.
Vitesse staat in nauw contact met de KNVB. De bekerwinnaar van 2017 moet officieel vóór woensdag aantonen over een stadion voor het seizoen 2023/2024 te beschikken. Clubs die dat niet voor elkaar hebben, kunnen in het uiterste geval de Eredivisie-licentie verliezen.
Vitesse speelt een gevaarlijk spel hier..
 
Terug
Bovenaan Onderaan