Ik neem aan dat ajaks in dit geval gewoon hors concours is.
Ja, ook niet heel veel sympathie voor, maar is toch meer een rivaal / aartsvijand, met zeer onhebbelijke trekjes. Annd die andere 3 heb ik toch meer een hekel. Maar ook zonder hekel is ze vernederen prachtig.
 
Vitesse is juist mijn grote hoop voor het zekerstellen van de degradatie van FC twente - dus ik gun ze een verlies tegen Sparta. :cool:

Vitesse speelt zeker een cruciale rol in de directe degradatie. Ze hebben al verloren van Roda JC en NAC en moeten nog tegen Sparta en FC Twente.
Ik verwacht dat ze nog verliezen tegen Sparta en gaan winnen tegen FC Twente. :D ;P
 
Ik krijg zowaar sympathie voor Vitesse om hun trainer. Wat een leuke en aimabele Rus! Eerlijk in gesprek en altijd in voor een grapje, ongecompliceerd.
 
Hoewel Arnhem mijn woonplaats is, heb ik helemaal niets met Vitesse (en dan druk ik me nog voorzichtig uit). Maar wel met Marcel van Roosmalen en Theo Janssen, dus ik ben blij dat ik kaarten heb kunnen bemachtigen voor de boekpresentatie van morgen. Herman Koch en Wilfried de Jong komen ook, dus het is allemaal erg verantwoord. ;)

Als dit gesprek bij DWDD van vorige week een indicatie is, staat me een hilarische avond te wachten:
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/682310
 
https://www.vi.nl/nieuws/slutsky-moet-een-duel-brommen-na-ongekende-uitbarsting
Dus niet meer zo boos doen, Leonid!

810.jpg
 
PSV scored ? times in a practice match against Vitesse!

⚽️ Sainsbury
⚽️ Gakpo
⚽️ Romero
⚽️ Romero
⚽️ Ihattaren

#VITPSV 0-5

Klinkt eerder naar PSV 2. Althans geen basisspelers die scoren.
 
Sainsbury en Behich in de basis, 5-0 ??? Pasveer die er 5 doorlaat !!! Het begin was wel voor de Arnhemmers maar daarna nam PSV het heft in handen.
Romero prima uitgespeeld doelpunt, lekkere uithaal, en hij verzilverde een penalty en dat tegen Vitesse 1 met wat invallende beloften.
 
Laatst bewerkt:
Sainsbury en Behich in de basis, 5-0 ??? Pasveer die er 5 doorlaat !!! Het begin was wel voor de Arnhemmers maar daarna nam PSV het heft in handen.
Romero prima uitgespeeld doelpunt, lekkere uithaal, en hij verzilverde een penalty en dat tegen Vitesse 1 met wat invallende beloften.
Nee.. Pasveer stond enkel de 1ste helft in het doel volgens mij. Hij heeft er 2 voorbij moeten laten gaan.
 
Laatst bewerkt:
Bazoer na ruzie weggestuurd van training Vitesse

link

Riechedly Bazoer is woensdag weggestuurd bij de training van Vitesse. Dat gebeurde nadat hij het aan de stok had gekregen met ploeggenoot Jay-Roy Grot, waarna de beide kemphanen door andere spelers uit elkaar moesten worden gehaald.
Volgens toeschouwers die tijdens de open training getuige waren van de ruzie riep Bazoer in de richting van Grot: "Ik pak jou nog wel in de kleedkamer", aldus berichtgeving van Omroep Gelderland." Ook Vitesse-trainer Leonid Sloetski moest het ontgelden. "Fuck off, I don't want to play for your team", zou Bazoer hem hebben toegebeten.

Het is nog niet bekend of en welke sancties er volgen voor Bazoer.

Tsja ... Volledig ontspoord. :maniac: Komt waarschijnlijk niet meer goed met die jongen.
Het was ooit een veelbelovend talent, maar verknoeid zijn voetballoopbaan.
 
Vitesse kak club. Je bent knettergek als je met Grot gaat knokken, wat een ziek bakbeest is dat he
 
Ik kan me even geen dommere speler bedenken dan Bazoertje hier. Je hebt je reputatie al bij meerdere clubs verpest. Je was niet een of andere voetbalwonder. Je kon je niet veel meer veroorloven. Godzijdank, probeert een Vitesse het met je. Hou je dan even gedeisd.. Hoe moeilijk is dat even om gewoon even ja te knikken. Ik denk vooral dat z'n uitspraak tegen Slutsky hem de das om heeft gedaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan