Nou, dan maakt ADO morgen weer meer kans. Dat is leuk, want ik zit in het stadion. Junior kreeg kaarten via school.
 
Wat een fantastische uitstraling heeft die man. :rolleyes:
Ik dacht nog even dat je zo'n foto wel van iedereen gevonden kunt krijgen en dat mensen (ook deze man) in 80% van de gevallen wél normaal op de foto staan.

img-150616-232.onlineBild.jpg


xxl.jpg


266px-LSlutsky.JPG


694



Ik neem het terug....:ROFL::ROFL:
 
Ik dacht nog even dat je zo'n foto wel van iedereen gevonden kunt krijgen en dat mensen (ook deze man) in 80% van de gevallen wél normaal op de foto staan.

img-150616-232.onlineBild.jpg


xxl.jpg


266px-LSlutsky.JPG


694



Ik neem het terug....:ROFL::ROFL:

Echt zo'n russische "Wil je spiritus of eau de cologne, de wodka is namelijk al op." kop.
 
De situatie was ook niet langer houdbaar.
Fraser versprak zich op t.v. en was negatief over de leiding van de club. Toen vervolgens de reultaten ook tegenvielen was er maar één uitkomst.
 
De situatie was ook niet langer houdbaar.
Fraser versprak zich op t.v. en was negatief over de leiding van de club. Toen vervolgens de reultaten ook tegenvielen was er maar één uitkomst.

Ik denk niet dat hij zich versprak. Hij had er schoon genoeg van bij Vitesse.
 
Normaliter zou ik het ontslag sterk afkeuren, maar Fraser heeft het er met zijn neerbuigende houding jegens Vitesse zelf naar gemaakt. Al vroeg zijn vertrek (naar Sparta) aangekondigd, continue zichzelf distantiëren van het bestuur, er gewoon geen zin meer in hebben. Dan is het gewoon terecht, het blijft wel topsport.
 
Normaliter zou ik het ontslag sterk afkeuren, maar Fraser heeft het er met zijn neerbuigende houding jegens Vitesse zelf naar gemaakt. Al vroeg zijn vertrek (naar Sparta) aangekondigd, continue zichzelf distantiëren van het bestuur, er gewoon geen zin meer in hebben. Dan is het gewoon terecht, het blijft wel topsport.

2 nederlagen tegen Roda JC en NAC en de komende wedstrijd tegen Sparta maakt ontslag onvermijdelijk.
Henk Fraser kan nu samen met Dick Advocaat de tactische bespreking doen bij Sparta voor de wedstrijd Vitesse - Sparta. ;P
 
Ik denk niet dat hij zich versprak. Hij had er schoon genoeg van bij Vitesse.
Ik bedoelde aan te geven dat je je normaal gesproken niet zo negatief over je werkgever uitlaat in een brabbelprogramma. Daarom denk ik dat Fraser iets te eerlijk was voor zijn eigen goed.
 
Ik bedoelde aan te geven dat je je normaal gesproken niet zo negatief over je werkgever uitlaat in een brabbelprogramma. Daarom denk ik dat Fraser iets te eerlijk was voor zijn eigen goed.
Ach, hij krijgt z'n geld mee, hoeft niet meer met het dilemma en de shit van de wedstrijd tegen z'n nieuwe werkgever te dealen. Volgens mij is hij bewust zo eerlijk geweest voor inderdaad z'n eigen goed.
 
Ach, hij krijgt z'n geld mee, hoeft niet meer met het dilemma en de shit van de wedstrijd tegen z'n nieuwe werkgever te dealen. Volgens mij is hij bewust zo eerlijk geweest voor inderdaad z'n eigen goed.
Ja, dat is misschien ook wel zo.
Hoe het ook zij, ik maak me er totaal niet druk om. Vitesse is voor mij een soort Twente light. Laat ze maar degraderen.
 
Ja, dat is misschien ook wel zo.
Hoe het ook zij, ik maak me er totaal niet druk om. Vitesse is voor mij een soort Twente light. Laat ze maar degraderen.

Vitesse is juist mijn grote hoop voor het zekerstellen van de degradatie van FC twente - dus ik gun ze een verlies tegen Sparta. :cool:
 
Ja, dat is misschien ook wel zo.
Hoe het ook zij, ik maak me er totaal niet druk om. Vitesse is voor mij een soort Twente light. Laat ze maar degraderen.
Twente, Vitesse en WII zijn ook mijn minst favoriete teams, al heeel erg lang
 
Terug
Bovenaan Onderaan