Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier Vitesse.

0abb9b885967b0a11b72ba32146123e7.png
 
Triest verhaal man. Natuurlijk blijft Reis zelf ook dom en verantwoordelijk, veel verkeerde keuzes gemaakt, maar het blijft treurig hoe zijn carriere en leven nu loopt.
 
Triest verhaal man. Natuurlijk blijft Reis zelf ook dom en verantwoordelijk, veel verkeerde keuzes gemaakt, maar het blijft treurig hoe zijn carriere en leven nu loopt.
Triest? Voor hem zéker!
Vind ik dat helemaal geen probleem? Ook zéker!

Hij had de kans die miljoenen nooit krijgen en gaat er dan zó mee om...En dan moet ik 'Oh, wat zielig' zeggen? Nooit.
 
Invinco Benelux : PSV moet gewoon met 2-0 deze wedstrijd winnen ! Ben nog steeds positief over PSV ondanks de pijnlijke 10 e plek.
 
Die Bosz vind ik een goede trainer die het zeker ver gaat schoppen maar hij slaat wel vaker de plank mis als het gaat om het beoordelen van voetballers. Vroeger zei hij over Overtoom dat ie zomaar mee kon draaien in Oranje. Nou we hebben gezien dat zelfs AZ te hoog gegrepen was.. Nu heeft ie het weer over Proper, dat ie een PL-niveau heeft en dat van Gaal enthousiast moet zijn geworden na PSV-Vitesse. En dat obv de tweede helft toen psv niets meer kon en helemaal uit elkaar was gescheurd... Gelukkig werkt dat niet zo bij van Gaal, hoewel ik Proper wel een goede speler vind.
 
Die Bosz vind ik een goede trainer die het zeker ver gaat schoppen maar hij slaat wel vaker de plank mis als het gaat om het beoordelen van voetballers. Vroeger zei hij over Overtoom dat ie zomaar mee kon draaien in Oranje. Nou we hebben gezien dat zelfs AZ te hoog gegrepen was.. Nu heeft ie het weer over Proper, dat ie een PL-niveau heeft en dat van Gaal enthousiast moet zijn geworden na PSV-Vitesse. En dat obv de tweede helft toen psv niets meer kon en helemaal uit elkaar was gescheurd... Gelukkig werkt dat niet zo bij van Gaal, hoewel ik Proper wel een goede speler vind.

Wat ik mij ook afvraag is of de speelstijl die hij graag hanteert past bij een club met Europese ambities. Het kost veel kracht om zo aanvallend te spelen, dat kun je niet volhouden als je twee keer per week speelt. Bosz moet eerst maar eens zorgen dat Vitesse dit seizoen niet ver terugzakt zoals ze vorig seizoen wel deden, daarna kan hij volgend seizoen bewijzen of hij om kan gaan met de druk en het drukke speelschema. Wat hij tot nu toe klaargespeeld heeft is knap, maar ik ben nog lang niet overtuigd.
 
Wat ik mij ook afvraag is of de speelstijl die hij graag hanteert past bij een club met Europese ambities. Het kost veel kracht om zo aanvallend te spelen, dat kun je niet volhouden als je twee keer per week speelt. Bosz moet eerst maar eens zorgen dat Vitesse dit seizoen niet ver terugzakt zoals ze vorig seizoen wel deden, daarna kan hij volgend seizoen bewijzen of hij om kan gaan met de druk en het drukke speelschema. Wat hij tot nu toe klaargespeeld heeft is knap, maar ik ben nog lang niet overtuigd.

Wanneer je de top talenten, wat dat zijn Piazon en bijvoorbeeld Atsu gewoon, toegeschoven krijgt en het geld hebt om de beste spelers uit de Eredivisie te kopen vind ik het nou niet echt knap dat je om het kampioenschap meedoet, dat is gewoon een verplichting.
Daarnaast heeft Bosz mij de afgelopen 2 jaar bij Heracles nou niet echt overtuigd. Met de selectie die ze hadden, en zeker in 2011/2012, hadden ze er echt wel meer uit kunnen halen dan een 12e plaats. Op de bekerfinale na dan, want dat is natuurlijk wel een knappe prestatie
 
Wat ik mij ook afvraag is of de speelstijl die hij graag hanteert past bij een club met Europese ambities. Het kost veel kracht om zo aanvallend te spelen, dat kun je niet volhouden als je twee keer per week speelt. Bosz moet eerst maar eens zorgen dat Vitesse dit seizoen niet ver terugzakt zoals ze vorig seizoen wel deden, daarna kan hij volgend seizoen bewijzen of hij om kan gaan met de druk en het drukke speelschema. Wat hij tot nu toe klaargespeeld heeft is knap, maar ik ben nog lang niet overtuigd.
Dat klopt. Nu is alles meegenomen en misschien heeft hij ook nog het voordeel dat Arnhem geen echte voetbalstad is.
Wat hij wel consequent doet, waar hij ook trainer is geweest, is geen andere visie er op nahouden dan aanvallend en verzorgd voetbal. Toen hij dat bij AGOVV en Hercles deed zei iedereen dat je dat niet overal kunt doen maar hij doet het ook gewoon bij Vitesse. En ik denk dat hij dat ook gewoon zou doen bij een PSV of een andere topclub met een hoog verwachtingspatroon.
 
VI zei:
Op VI staat een uitspraak van Peter Bosz:
Dat Vitesse op de transfermarkt voor een groot deel is aangewezen op de Londense topclub, zegt volgens Bosz niets over de identiteit van de Arnhemmers. 'Wij worden vaak neergezet als een vreemdelingenlegioen of Chelsea B. Dat stoort me wel. Wij hebben met vijf Nederlanders voor Eredivisie-begrippen een Hollandse basis. Het is maar net hoe mensen het willen zien.'

Als je 6 spelers hebt die normaal gesproken niet in de basis staan omdat anderen beter zijn en deze in de basis zet wordt er gesproken over een B-team. Als dat 6 spelers van Chelsea zijn is dat Chelsea B. Het is maar net hoe Peter Bosz het wil zien.
 
Als je 6 spelers hebt die normaal gesproken niet in de basis staan omdat anderen beter zijn en deze in de basis zet wordt er gesproken over een B-team. Als dat 6 spelers van Chelsea zijn is dat Chelsea B. Het is maar net hoe Peter Bosz het wil zien.
Hij vindt Vitesse geen vreemdelingen legioen is en daar heeft hij gelijk in. Er zijn clubs die minder Nederlanders op het veld hebben staan dan Vitesse.
 
Triest? Voor hem zéker!
Vind ik dat helemaal geen probleem? Ook zéker!

Hij had de kans die miljoenen nooit krijgen en gaat er dan zó mee om...En dan moet ik 'Oh, wat zielig' zeggen? Nooit.

Beetje late reactie, maar natuurlijk hoef je hem niet zielig te vinden :) Ten eerste bepaalt uiteindelijk niemand wat jij wel en niet moet vinden behalve jezelf, ten tweede vind ik hem ook niet zielig. Ik vind hem vooral dom en ik vind het verhaal triest, maar hij heeft het wel zelf gedaan. Betekent niet dat ik het niet jammer vind dat het zo gelopen is.
 
Beetje late reactie, maar natuurlijk hoef je hem niet zielig te vinden :) Ten eerste bepaalt uiteindelijk niemand wat jij wel en niet moet vinden behalve jezelf, ten tweede vind ik hem ook niet zielig. Ik vind hem vooral dom en ik vind het verhaal triest, maar hij heeft het wel zelf gedaan. Betekent niet dat ik het niet jammer vind dat het zo gelopen is.
Dat 'jammer' is voor mij nou juist 'Karma'... Maar goed, ik ben in sommige gevallen een rancuneuze zak, daar waar ik andere dingen vergeef, die voor anderen onvergeeflijk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan