Dit siert Slutsky: hij trekt zelf de conclusies na 5 nederlagen achter elkaar en neemt zelf ontslag. Mark van Bommel heeft al meer verliespartijen, en weigert conclusies te trekken en heeft aangegeven niet zelf op te stappen....wat hoop ik op dit moment vurig dat zelfs Emmen morgenavond een half maatje te groot is voor PSV.....!
Waarom daarop hopen..? Nog meer achterstand en van Bommel blijft toch wel zitten.
 
Waarom daarop hopen..? Nog meer achterstand en van Bommel blijft toch wel zitten.

Aangezien er nog steeds geen wedstrijdtopic over geopend is (mods hebben er denk ik niet zoveel zin meer in, wat te begrijpen is): ik hoop echt wel op winst voor PSV, maar mijn vertrouwen in PSV is zo laag dat ik zelfs FC Emmen nog in staat acht om van PSV te winnen. Plus die hebben de afgang van vorig seizoen nog in hun achterhoofd zitten, toen ze PSV daar op een 2-2 gelijkspel hielden, en zullen nu helemaal het gevoel hebben dat er iets te halen valt, misschien wel winst. Walgelijk dat ik het zeg, maar zo gek is die gedachte nog niet eens.
 
Op zich opvallend hoeveel spelers bij Vitesse gespeeld hebben of nog spelen die een dubieuze reputatie binnen PSV hebben:

Reis
Aissati
Tannane (korte duur)
Labyad
Bazoer
 
Bazoer heeft weer eens bonje en zit niet in de wedstrijdselectie van Vitesse tegen AZ.
 
Bazoer (24) misdroeg zich vrijdag op de training. Hij schopte na bij Daan Huisman en ging verbaal de strijd aan met trainer Letsch en doelman Remko Pasveer, zo melden bronnen rond de club. Letsch heeft meteen ingegrepen. Bazoer is voor het duel met AZ geschorst.

link
 
Bazoer (24) misdroeg zich vrijdag op de training. Hij schopte na bij Daan Huisman en ging verbaal de strijd aan met trainer Letsch en doelman Remko Pasveer, zo melden bronnen rond de club. Letsch heeft meteen ingegrepen. Bazoer is voor het duel met AZ geschorst.

link

+1 voor Letsch. Zo pak je raslullen aan.
 
Openda direct rood, doet dan tegen PSV niet mee lijkt me.
Die kans lijkt aardig klein ja, voorstel is 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Komende drie wedstrijden van Vitesse zijn:
Twente (competitie)
PSV (competitie)
Ajax (beker)

Stel dat het beroep lang duurt dan kan hij mogelijk wel spelen tegen Twente. Stel dat het beroep niet zo lang duurt dan nog lijkt mij het inkorten naar bv 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk niet logisch. Hooguit 3 waarvan 2.

En hier het bericht waar ik het schorsingsvoorstel vandaan heb.
 
Die kans lijkt aardig klein ja, voorstel is 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Komende drie wedstrijden van Vitesse zijn:
Twente (competitie)
PSV (competitie)
Ajax (beker)

Stel dat het beroep lang duurt dan kan hij mogelijk wel spelen tegen Twente. Stel dat het beroep niet zo lang duurt dan nog lijkt mij het inkorten naar bv 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk niet logisch. Hooguit 3 waarvan 2.

En hier het bericht waar ik het schorsingsvoorstel vandaan heb.
Hopelijk tegen Ajax er wel weer bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan