Danilo Pantic is helemaal klaar met Vitesse. De huurling van Chelsea wil zo snel mogelijk terugkeren naar zijn eigenlijke werkgever en haalt keihard uit naar de Arnhemmers.

Chelsea-huurling helemaal klaar met Vitesse: "Dán had ik me stil gehouden"
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...sschien-houdt-vitesse-niet-van-servi-rs-.html

"Maar misschien houdt Vitesse niet van Servische spelers. :eehh: Nemanja Matic heeft hier ook geen kans gehad en Uros Djurdjevic speelde slechts 22 wedstrijden in anderhalf jaar tijd."

Matic heeft toch veel gespeeld bij Vitesse? Als ik hem was, zou ik maar eens hand in eigen boezem steken. Blijkbaar maakt hij geen indruk.
 
Leerdam uit de selectie gezet wegens een interview in de VI waarin hij zegt geen eerlijke kans gekregen te hebben. Nou zal het verhaal ongetwijfeld twee kanten hebben, maar ik vind die Maas maar een vervelende kerel. Presteert geen fluit maar komt wel heel autoritair over, alsof ie alles al gewonnen heeft. Vond Leerdam 'n goede speler, jammer dat het voor hem zo heeft moeten lopen.
 
Leerdam uit de selectie gezet wegens een interview in de VI waarin hij zegt geen eerlijke kans gekregen te hebben. Nou zal het verhaal ongetwijfeld twee kanten hebben, maar ik vind die Maas maar een vervelende kerel. Presteert geen fluit maar komt wel heel autoritair over, alsof ie alles al gewonnen heeft. Vond Leerdam 'n goede speler, jammer dat het voor hem zo heeft moeten lopen.

Heel Leerdam?
 
Leerdam uit de selectie gezet wegens een interview in de VI waarin hij zegt geen eerlijke kans gekregen te hebben. Nou zal het verhaal ongetwijfeld twee kanten hebben, maar ik vind die Maas maar een vervelende kerel. Presteert geen fluit maar komt wel heel autoritair over, alsof ie alles al gewonnen heeft. Vond Leerdam 'n goede speler, jammer dat het voor hem zo heeft moeten lopen.

Ik ben ook niet kapot van Maas, maar Leerdam zegt nog wel meer dingen dan dat hij geen kans heeft gehad. Rechtstreekse aanvallen op bepaalde Vitesse personen waaronder Mo Allach, Peter Bosz en Maas.
 
:D



En ik denk dat ie waarschijnlijk een punt heeft. Maar dat Vitesse dat onder de duim probeert te houden.

Het zou kunnen. Misschien handelt Vitesse zo, misschien is hij gewoon een ontevreden speler die zich beledigt voelt. Dat weten zij alleen zelf.

Je weet wel dat als je zoiets in de media naar buiten brengt je jezelf onmogelijk maakt bij je club, dus ja....
 
Toch een groot compliment aan de jeugdopleiding van Vitesse, een relatief kleine club die 3 middenvelders bij de topclub PSV onder contract heeft waarvan twee basisspelers zijn. Ze hebben een abonnement op het opleiden van goede middenvelders als je weet dat jongens als Theo Janssen ook daar zijn opgeleid. Maar ook aanvallers die het misschien wegens hun mentaliteit niet heel ver hebben geschopt maar toch: vd Meijden ( oké vanaf zijn 14e bij Ajax), Hofs enz.
 
Kevin Diks voor 3 miljoen naar Fiorentina. Jammer dat die jongens zo jong al vertrekken (19 jaar). Als jonge verdediger kom je daar heel moeilijk aan de bak. Kijk naar Hoed.
 
Laatst bewerkt:
Kevin Diks voor 3 miljoen naar Fiorentina. Jammer dat die jongens zo jong al vertrekken (19 jaar). Als jonge verdediger kom je daar heel moeilijk aan de bak. Kijk naar Hoed.

Hoedt heeft bijna alle wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen ;)
 
Is dat zo? Hun grootste probleem was hun defensie nadat de Vrij uitviel. Niet voor niets dat ze niet echt hoog zijn geëindigd.

Hij heeft dacht ik van alle verdedigers van Lazio de meeste minuten gemaakt. Ze zullen vast minimaal 4 cv hebben, dus zal hij beter gepresteerd hebben dan de andere twee die wel fit waren.
Verder heeft Lazio een best povere selectie m.i. Daar valt genoeg te verbeteren idd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan