Vitesse - PSV | Zondag 23 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gewoon veel lichtpuntjes deze pot. Rosario speelt goed, Guti in tweede helft steeds beter, Lammers goed, mooie goal Gakpo. Denzel dendert lekker door. Het is nog geen hosanna, daarvoor te zwakke eerste helft. Maar het is niet alleen maar duister.

:unsure: In het grote duister is zelfs een vuurvliegje een lichtpuntje. :rolleyes:
 
Hoe kan Rosario in godsnaam bewust de bal raken wanneer hij niet eens naar de bal kijkt? Kees Kwakman.. Wacht dat is je echte naam, ik probeerde een grap te maken

precies. Alle dubieuze momenten van PSV worden aangegrepen om deze overwinning onterecht te laten lijken. Dat gelul over die penalty ook. Niemand heeft het over het vasthouden van Brenet voordat Obispo ingrijpt. Alleen daarvoor krijgt menige club (lees :SC:) al een strafschop. Bah bah, zet eens mensen en commentatoren in die niet overduidelijk alles van PSV onder een vergrootglas leggen om PSV in een negatief daglicht te zetten en overduidelijk hun negatieve houding tov van PSV laten blijken.
 
Het is toch ook een stuk intelligentie en communicatie wat node wordt gemist. Zo'n Unnerstal die Makkelie de kans geeft nog 'wat recht te trekken'.
Heb jij dit seizoen in enige wedstrijd al een vrije trap in de 16 gegeven zien worden. Ik ben absoluut voorstander dat dat vaker gebeurd maar het komt nooit voor. Ik kan het Unnerstal dus ook niet verwijten.
 
Hoe kan Rosario in godsnaam bewust de bal raken wanneer hij niet eens naar de bal kijkt? Kees Kwakman.. Wacht dat is je echte naam, ik probeerde een grap te maken

Het is natuurlijk geen normale beweging die Rosario maakt, je kunt je dus afvragen waarom. Maar dan nog, hij zag de bal niet, dus vind het ook geen pingel.
 
Heb jij dit seizoen in enige wedstrijd al een vrije trap in de 16 gegeven zien worden. Ik ben absoluut voorstander dat dat vaker gebeurd maar het komt nooit voor. Ik kan het Unnerstal dus ook niet verwijten.

Het is Unnerstall wel degelijk te verwijten. De keeper van de tegenstander staat in de 16 van PSV. Bij een counter van PSV kun je gemakkelijk de 1-3 scoren. Dat wordt voorkomen door het getreuzel en gedraal van Unnerstall. De 1-0 ontstond ook al uit gekloot achterin met terugspelen op de keeper en proberen "op te bouwen" van achteruit waarin Schwaaab helemaal de fout inging.
 
Pff, vanaf de 30e minuut maar met n half oog kunnen kijken ivm bezoek. Wat n slappe actie van Schwaab waarmee de 1-0 wordt ingeleid.
Voor de rest, blij met de 1-2, nemen zo afstand van vitesse en kunnen vooralsnog vooral naar boven kijken. Volgende week een belangrijke pot.
 
Heb jij dit seizoen in enige wedstrijd al een vrije trap in de 16 gegeven zien worden. Ik ben absoluut voorstander dat dat vaker gebeurd maar het komt nooit voor. Ik kan het Unnerstal dus ook niet verwijten.
Nee, en Makkelie doet dit ook niet in een eerste helft, maar als zijn adrenaline in zijn lichaam giert en hij kan PSV pakken dan is die kans wel veel groter. Sterker nog: we zien het, het gebeurt
 
Het is Unnerstall wel degelijk te verwijten. De keeper van de tegenstander staat in de 16 van PSV. Bij een counter van PSV kun je gemakkelijk de 1-3 scoren. Dat wordt voorkomen door het getreuzel en gedraal van Unnerstall. De 1-0 ontstond ook al uit gekloot achterin met terugspelen op de keeper en proberen "op te bouwen" van achteruit waarin Schwaaab helemaal de fout inging.
Het was de laatste minuut.Je had er dus meer aan om die extra seconden te sprokkelen. De kans dat er gescoord wordt in zo'n situatie door afwezigheid van de keeper is normaliter minimaal.
 
Het was de laatste minuut.Je had er dus meer aan om die extra seconden te sprokkelen. De kans dat er gescoord wordt in zo'n situatie door afwezigheid van de keeper is normaliter minimaal.

Minimaal? Zonder keeper in de goal. o.O Een beetje profvoetballer schiet de bal vanaf de middenlijn in een lege goal.
Oh wacht ... PSV heeft overbetaalde amateurs. Voor die is dat een schier onmogelijke opgave. :rolleyes: :maniac:
 
Overigens wel grappig, t gejank over de pingel van Rosario bij Fox, maar die typische vrije trap (wel conform regels, snap ik) rept men met geen woord over.
 
Nee klopt. Maar de regel is 6 sec. Hij nam minstens t dubbele. Ik snap t wel.
Was het niet voor een stuitactie teveel?
Het is Unnerstall wel degelijk te verwijten. De keeper van de tegenstander staat in de 16 van PSV. Bij een counter van PSV kun je gemakkelijk de 1-3 scoren. Dat wordt voorkomen door het getreuzel en gedraal van Unnerstall. De 1-0 ontstond ook al uit gekloot achterin met terugspelen op de keeper en proberen "op te bouwen" van achteruit waarin Schwaaab helemaal de fout inging.
Ik had ook graag gezien dat hij het schot geprobeerd had. Dat was toch ook mooi geweest.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan